dusschoten
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Hallo ik ben een jonge man van 36 getrouwd en heb 3 zoons. Tegenwoordig vindt je mij 4 a 5 keer i n de week in de sportschool. Maar dit was vroeger nooit zo hard werken heb ik altijd al gedaan, maar daarbij leeften ik echt niet gezond was totaal niet met mijn voeding bezig dronk veel bier ext ext. Dit werkte dus obesitas in de hand en zo ook veel klachten van lage rugpijn. Ik werdt dat zo zat dat ik mijzelf heb ingeschreven bij de sportschool en ben begonnen met sporten. Aanvankelijk vondt ik het zwaar klote maar ik ben wel een kerel met karakter en zette door in 5 maanden tijd ging ik van 115 naar 89 kilo en voel mijzelf gelukkig en energiek. Helaas behoren de rugklachten nog niet tot het verleden en heb ik er nog wel eens last van. Nu is mijn volgende doel om te gaan bodybuilden en zien dat mijn lichaam strakker wordt het is nu nog wat slap zal ik maar zeggen haha. Al merk ik nu wel dat mij borstkas en biceps groter en harder beginnen te worden. En dat smaak naar meer mijn plan voor de aankomende periode is om vooral de kracht training te gaan doen met dumbels een beetje oldskool zal ik maar zeggen
ik sta open voor tips kwa voeding en training ik ben wat bang geworden van eten dus bang dat ik weer zal aankomen door dat je lichaam de neiging heeft om weer vet op te slaan om dat het gewoon weg niet beter weet. Maar ik ga mijn lichaam op andere gedachten brengen dat is zeker
ik sta open voor tips kwa voeding en training ik ben wat bang geworden van eten dus bang dat ik weer zal aankomen door dat je lichaam de neiging heeft om weer vet op te slaan om dat het gewoon weg niet beter weet. Maar ik ga mijn lichaam op andere gedachten brengen dat is zeker