MuscleMeat

Voorstellen en advies nodig

Bezoekers in topic

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
2.018
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
shoulder pres met stang doe ik altijd 7.5 of 8.75 kg en met dumbell deed ik nu 14 kg maar dat was ook omdat ik maar beperkt materiaal kon lenen en ik die 14 kg ook voor de biceps gebruik
Als je even veel curled als shoulder pressed ben je zoals camelus zegt gewoon beginner. Het gaat er niet om hoe lang je traint. Als jij 10 jaar traint maar je traint 1 x in de week gewoon random en let niet op je voeding ben je gewoon beginner. Dus:

bereken je kcal
500 er boven
Eet genoeg proteine
Train met een beginner programma
En thats it.
Niet meer niet minder heb je nu nodig en als je genoeg gebulked hebt voor je gevoel ga je cutten

Chris Cornell

Novice
Lid geworden
13 mei 2020
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Als je even veel curled als shoulder pressed ben je zoals camelus zegt gewoon beginner. Het gaat er niet om hoe lang je traint. Als jij 10 jaar traint maar je traint 1 x in de week gewoon random en let niet op je voeding ben je gewoon beginner. Dus:

bereken je kcal
500 er boven
Eet genoeg proteine
Train met een beginner programma
En thats it.
Niet meer niet minder heb je nu nodig en als je genoeg gebulked hebt voor je gevoel ga je cutten

Duidelijk verhaal gaan we doen👍

@Camelus ook bedankt

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Waardering
2.111
Lengte
2m01
Voor een goed (beginner)schema kan ik je 5x5 stronglifts aanraden. Dat is 3x per week fullbody met de focus op de 'grote' oefeningen, dan leer je ook nog eens goed de oefeningen en kun je over langere tijd lekker progressie boeken :)

Chris Cornell

Novice
Lid geworden
13 mei 2020
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Voor een goed (beginner)schema kan ik je 5x5 stronglifts aanraden. Dat is 3x per week fullbody met de focus op de 'grote' oefeningen, dan leer je ook nog eens goed de oefeningen en kun je over langere tijd lekker progressie boeken :)

Heb ernaar gekeken en het lijkt zelfs al redelijk op wat ik gisteren avond zelf heb gedaan vooral rug oefeningen heb ik teveel verwaarloosd en daar gaan we dus weer verandering in brengen 💪

Naar boven