AndroidHealthClinic

Voorstellen en advies nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shoulder pres met stang doe ik altijd 7.5 of 8.75 kg en met dumbell deed ik nu 14 kg maar dat was ook omdat ik maar beperkt materiaal kon lenen en ik die 14 kg ook voor de biceps gebruik
Als je even veel curled als shoulder pressed ben je zoals camelus zegt gewoon beginner. Het gaat er niet om hoe lang je traint. Als jij 10 jaar traint maar je traint 1 x in de week gewoon random en let niet op je voeding ben je gewoon beginner. Dus:

bereken je kcal
500 er boven
Eet genoeg proteine
Train met een beginner programma
En thats it.
Niet meer niet minder heb je nu nodig en als je genoeg gebulked hebt voor je gevoel ga je cutten
 
Als je even veel curled als shoulder pressed ben je zoals camelus zegt gewoon beginner. Het gaat er niet om hoe lang je traint. Als jij 10 jaar traint maar je traint 1 x in de week gewoon random en let niet op je voeding ben je gewoon beginner. Dus:

bereken je kcal
500 er boven
Eet genoeg proteine
Train met een beginner programma
En thats it.
Niet meer niet minder heb je nu nodig en als je genoeg gebulked hebt voor je gevoel ga je cutten

Duidelijk verhaal gaan we doen👍

Camelus ook bedankt
 
Voor een goed (beginner)schema kan ik je 5x5 stronglifts aanraden. Dat is 3x per week fullbody met de focus op de 'grote' oefeningen, dan leer je ook nog eens goed de oefeningen en kun je over langere tijd lekker progressie boeken :)
 
Voor een goed (beginner)schema kan ik je 5x5 stronglifts aanraden. Dat is 3x per week fullbody met de focus op de 'grote' oefeningen, dan leer je ook nog eens goed de oefeningen en kun je over langere tijd lekker progressie boeken :)

Heb ernaar gekeken en het lijkt zelfs al redelijk op wat ik gisteren avond zelf heb gedaan vooral rug oefeningen heb ik teveel verwaarloosd en daar gaan we dus weer verandering in brengen 💪
 
Back
Naar boven