Fitness Seller

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
jjaja dat is het beste wat je kan zeggen ja....miss moet je iets meer in de sportschool zijn en iets minder achter de pc .ddat zal je goed doen.,je staat er op je foto bij als een haring in blik..

Whjuaha no offence jongen ´t feit dat jy moet kuren om er nog zo zuur uit te zien is gewoon weg belabberd ik hoef niets te doen en ik ben al zo maar np np we zullen zien eind van het jaar zal ik een paar foto´s posten

Whjuaha no offence jongen ´t feit dat jy moet kuren om er nog zo zuur uit te zien is gewoon weg belabberd ik hoef niets te doen en ik ben al zo maar np np we zullen zien eind van het jaar zal ik een paar foto´s posten
Ben jij ook zo'n pauperjong als die jokertje? Wat zit je hier nou dom te lullen dan..

• Topic Starter Topic Starter

je bent al zo??zie het aan je foto .IN JE HOOFD BEN JE ZO .!!!haha
no offence

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Ben jij ook zo'n pauperjong als die jokertje? Wat zit je hier nou dom te lullen dan..

wat bedoel je?

pfff... Dit gaat echt nergens meer over. Wat een niveau weer zeg... Als hij zijn been fotos niet wilt posten, is dat zijn beslissing toch. Jullie kunnen hem niet dwingen. Maar probeer ook geen reacties uit te lokken Jimmy, dan vraag je er ook een beetje om.

Onzin. Met mijn gsm kan ik geen foto's nemen. Een gsm dient om te telefoneren. Je gaat met je stofzuiger toch ook geen brood bakken?

Bijna elke gsm dan. :rolleyes:
TS heeft trouwens een iPhone gehad, dus ik denk niet dat hij gaat overschakelen naar zo'n ding uit de prehistorie.

Laatst bewerkt:
Snap je helemaal, heb percie shetzelfde, ik zie de tijd die in de GYM doorbreng als een extra, het hele process en het zware ligt bij mij in de voeding, ik moet er 24 uur per dag mee bezig zijn, jij hebt de doel bereikt waar ik ongevee rheen wil, aankomen in gewicht is het moeilijkst, ik ben in een jaar wel 12 kilo aangekomen, met erg veel moeite, was nu even een maand op vakantie, en raad is, in 4 weken ben ik weer 5 kilo kwijt, ( niet betreft door slecht eten ) ik at regelmatig, aleen sja, zoals hij zegt, 100 % controle, of 2 KG erbij in een week, of 3 eraf, alles afhanklijk van je eigen inzet, heetf positieve dingen, ook negatieve vind ik zelf, je moet egt vechten voor je Kilo's. sjaaa ehhee

ik weeg nu nogsteeds 78 gelukkig..
ik ben na me kuur 2 kilo afgevallen.

dat is niet zo heel veel vind ik zelf,

als ik 2 weken niet goed zou eten zou ik zo 3 kilo verliezen .
en met niet goed eten bedoel ik niet weinig eten,

maar gewoon als ik niet op me voeding let.

echt te ziek gewoonnn..
maar kan ook heel veel kilo's winnen in een korte tijd

maar ik wil droge spiermassa winnen dus dat is wel wat lastiger

Laatst bewerkt:
ik snap echt niet dat iedereen zo zit te zeuren dat hij gekuurd heeft.
Het gaat toch om het resultaat. Dit is de reden dat kuurders vaak achterhouden dat ze kuren omdat ze gelijk de grond in gestampt worden.
Hij zegt zelf dat hij van het kuren ook meer heeft opgestoken, dat is toch alleen maar goed?

ik snap echt niet dat iedereen zo zit te zeuren dat hij gekuurd heeft.
Het gaat toch om het resultaat. Dit is de reden dat kuurders vaak achterhouden dat ze kuren omdat ze gelijk de grond in gestampt worden.
Hij zegt zelf dat hij van het kuren ook meer heeft opgestoken, dat is toch alleen maar goed?

Onzin.

Twee identieke personen, maar persoon A heeft gekuurd en persoon B niet, dan verdienen ze toch niet allebei evenveel respect? Of geld dat enkel voor mij?

De weg ernaartoe is voor mij even belangrijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoals beloofd nog een benenfoto.
nog zat werk aan de winkel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven