- Waardering
- 156
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
Tegenwoordig kan je met elke gsm foto's pakken.
Het duurt amper 5 minuten voor een foto te maken en te uploaden.
...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jjaja dat is het beste wat je kan zeggen ja....miss moet je iets meer in de sportschool zijn en iets minder achter de pc .ddat zal je goed doen.,je staat er op je foto bij als een haring in blik..
Ben jij ook zo'n pauperjong als die jokertje? Wat zit je hier nou dom te lullen dan..Whjuaha no offence jongen ´t feit dat jy moet kuren om er nog zo zuur uit te zien is gewoon weg belabberd ik hoef niets te doen en ik ben al zo maar np np we zullen zien eind van het jaar zal ik een paar foto´s posten
Whjuaha no offence jongen ´t feit dat jy moet kuren om er nog zo zuur uit te zien is gewoon weg belabberd ik hoef niets te doen en ik ben al zo maar np np we zullen zien eind van het jaar zal ik een paar foto´s posten
Ben jij ook zo'n pauperjong als die jokertje? Wat zit je hier nou dom te lullen dan..
Jokertje van dat "Oh oh Cherso" programma.je bent al zo??zie het aan je foto .IN JE HOOFD BEN JE ZO .!!!haha
no offence
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------
wat bedoel je?

Onzin. Met mijn gsm kan ik geen foto's nemen. Een gsm dient om te telefoneren. Je gaat met je stofzuiger toch ook geen brood bakken?Tegenwoordig kan je met elke gsm foto's pakken.
Onzin. Met mijn gsm kan ik geen foto's nemen. Een gsm dient om te telefoneren. Je gaat met je stofzuiger toch ook geen brood bakken?

Onzin. Met mijn gsm kan ik geen foto's nemen. Een gsm dient om te telefoneren. Je gaat met je stofzuiger toch ook geen brood bakken?

Whjuaha no offence jongen ´t feit dat jy moet kuren om er nog zo zuur uit te zien is gewoon weg belabberd ik hoef niets te doen en ik ben al zo maar np np we zullen zien eind van het jaar zal ik een paar foto´s posten
ik snap echt niet dat iedereen zo zit te zeuren dat hij gekuurd heeft.
Het gaat toch om het resultaat. Dit is de reden dat kuurders vaak achterhouden dat ze kuren omdat ze gelijk de grond in gestampt worden.
Hij zegt zelf dat hij van het kuren ook meer heeft opgestoken, dat is toch alleen maar goed?