AndroidHealthClinic

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat dit met kuur moest, kan zelfde eruit halen zonder.. Terwijl ik ook skinny begon :S

Snap echt niet waar al dat gehaat en die afgunst vandaan komt...

• Topic Starter Topic Starter
Tjah.
daar doe je nix aaan..
Gelukkig ben ik tevreden haha
en daar gaat het om,

mij persoonlijk maakt het niet uit of iemand heeft gekuurt of niet om zijn doel te behalen.
ookal is dit in een vroeg stadium.

persoonlijk zou ik het zelf afraden en heb ik dat bij mijn neefje ook gedaan.
die stond echt op het punt een kuur te nemen.

maar hij had echt helemaal geen basis en weinig trainingservaring,
hij zag dat het mij vrij makkelijk afging en dacht dat wil ik ook.

heb em gelukkig op een andere gedachtengang kunnen zetten:D

Laatst bewerkt:
Zeker een net Fysiek. +
Je doelstelling is behaald. Dames blijven aan je plakken. En 2 be straight to the point, Je hebt het zonder maximale inspanning gedaan. Een fysiek waar ik naar streef.

Iedereen heeft dat duidelijk. Dan begrijp ik niet goed waar het (gebruikelijke) gezeur vandaan komt. Laat mensen in hun waarde.
De TS heeft gekozen om te gaan kuren. Wat hem een hart onder de riem stak om het BB serieuzer te kunnen opakken. Ik vind dat eerder een goede dan een slechte zaak.
Ja hij had er meer uit kunnen halen. Maar een hele mooie reactie die ik tussen deze pagina's vond was: Niet iedereen hoeft te leven als een caveman.

Dit is een publiekelijk forum. Niet alleen toegankelijk voor een selectieve groep BB. Klagen over het feit dat niet iedereen dezelfde doeleinden hier heeft, heeft geen nut. Respecteer en accepteer de mensen die geen 100kg willen wegen of ga op zoek naar een ander forum, (waarvan er genoeg te vinden zijn op het net) want anders zit je hier verkeerd.

Ik irriteer me mateloos aan bepaalde personen die altijd het bloed onder de nagels vandaan willen halen bij mensen die hun progressie foto's posten. Het lijken wel jaloerse vrouwtjes onder mekaar.

Dan las ik het een en ander over Noobs een slecht voorbeeld meegeven.

Iedereen die AAS gebruikt, heeft dit gedaan uit eigen motieven. (zijn eigen doeleinden bereiken)
Geen van deze mensen zou stoppen met het gebruik van AAS omdat hij een beginnende BB het zogenaamd slechte voorbeeld zou meegeven.
AAS zal dus altijd genomen worden uit eigen belang en dat zal ook zo moeten blijven. Iedereen die AAS gebruikt moet bij zichzelf de gevolgen nagaan, en zal zijn eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.
Het is logisch dat de waardering voor een fysiek door vervroegd gebruik van AAS zakt. Maar begin bij mij niet de schijnheilige boon uit te hangen wat betreft het goede of slechte voorbeeld geven.

Geef mensen advies, deel je mening en leer mensen de les. Maar op een vriendelijke manier. Ik denk dat dit niet moeilijk zou moeten zijn, mits je daar even je best voor doet.

Tot slot wil ik even benadrukken dat 'Critmonster' op de nummer 1 plek op mijn lijstje is komen te staan wat betreft 'de grootste idioten op dit forum'.
Man man man, wat een grote bek altijd.

Laatst bewerkt:
Zeker een net Fysiek. +
Je doelstelling is behaald. Dames blijven aan je plakken. En 2 be straight to the point, Je hebt het zonder maximale inspanning gedaan. Een fysiek waar ik naar streef.

Iedereen heeft dat duidelijk. Dan begrijp ik niet goed waar het (gebruikelijke) gezeur vandaan komt. Laat mensen in hun waarde.
De TS heeft gekozen om te gaan kuren. Wat hem een hart onder de riem stak om het BB serieuzer te kunnen opakken. Ik vind dat eerder een goede dan een slechte zaak.
Ja hij had er meer uit kunnen halen. Maar een hele mooie reactie die ik tussen deze pagina's vond was: Niet iedereen hoeft te leven als een caveman.

Dit is een publiekelijk forum. Niet alleen toegankelijk voor een selectieve groep BB. Klagen over het feit dat niet iedereen dezelfde doeleinden hier heeft, heeft geen nut. Respecteer en accepteer de mensen die geen 100kg willen wegen of ga op zoek naar een ander forum, (waarvan er genoeg te vinden zijn op het net) want anders zit je hier verkeerd.

Ik irriteer me mateloos aan bepaalde personen die altijd het bloed onder de nagels vandaan willen halen bij mensen die hun progressie foto's posten. Het lijken wel jaloerse vrouwtjes onder mekaar.

Dan las ik het een en ander over Noobs een slecht voorbeeld meegeven.

Iedereen die AAS gebruikt, heeft dit gedaan uit eigen motieven. (zijn eigen doeleinden bereiken)
Geen van deze mensen zou stoppen met het gebruik van AAS omdat hij een beginnende BB het zogenaamd slechte voorbeeld zou meegeven.
AAS zal dus altijd genomen worden uit eigen belang en dat zal ook zo moeten blijven. Iedereen die AAS gebruikt moet bij zichzelf de gevolgen nagaan, en zal zijn eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.
Het is logisch dat de waardering voor een fysiek door vervroegd gebruik van AAS zakt. Maar begin bij mij niet de schijnheilige boon uit te hangen wat betreft het goede of slechte voorbeeld geven.

Geef mensen advies, deel je mening en leer mensen de les. Maar op een vriendelijke manier. Ik denk dat dit niet moeilijk zou moeten zijn, mits je daar even je best voor doet.

Tot slot wil ik even benadrukken dat 'Critmonster' op de nummer 1 plek op mijn lijstje is komen te staan wat betreft 'de grootste idioten op dit forum'.
Man man man, wat een grote bek altijd.

Juist

Snap echt niet waar al dat gehaat en die afgunst vandaan komt...

Haat en afgunst zou ik het niet noemen, maar al die "negativiteit" komt door de reden dat JimmyNeutron zelf aangeeft.

Tjah.
daar doe je nix aaan..
Gelukkig ben ik tevreden haha
en daar gaat het om,

mij persoonlijk maakt het niet uit of iemand heeft gekuurt of niet om zijn doel te behalen.
ookal is dit in een vroeg stadium.

persoonlijk zou ik het zelf afraden en heb ik dat bij mijn neefje ook gedaan.
die stond echt op het punt een kuur te nemen.

maar hij had echt helemaal geen basis en weinig trainingservaring,
hij zag dat het mij vrij makkelijk afging en dacht dat wil ik ook.

heb em gelukkig op een andere gedachtengang kunnen zetten:D

Fijn voor jou dat je dat figuur hebt behaald op jou manier, maar je zegt zelf dat je het anderen zou afraden om het zo te doen. En dat is toch wat de meeste hier ook bedoelen en willen zeggen. Je hebt er niet eerst het maximale uitgehaald en je hebt je niet goed ingelezen vooraf. Dat zijn op zich toch twee belangrijke punten voor je aan kuren begint en, aangezien we hier allemaal goede vriendjes zijn op DBB, willen we enkel voor elkaar het beste en zeggen de "negatievelingen" onder ons even dat dit niet de "juiste" (?) manier was om tot dit resultaat te bekomen.

Haat en afgunst zou ik het niet noemen, maar al die "negativiteit" komt door de reden dat JimmyNeutron zelf aangeeft.

Fijn voor jou dat je dat figuur hebt behaald op jou manier, maar je zegt zelf dat je het anderen zou afraden om het zo te doen. En dat is toch wat de meeste hier ook bedoelen en willen zeggen. Je hebt er niet eerst het maximale uitgehaald en je hebt je niet goed ingelezen vooraf. Dat zijn op zich toch twee belangrijke punten voor je aan kuren begint en, aangezien we hier allemaal goede vriendjes zijn op DBB, willen we enkel voor elkaar het beste en zeggen de "negatievelingen" onder ons even dat dit niet de "juiste" (?) manier was om tot dit resultaat te bekomen.

WE? en, vriendjes op dbb?
ga dat wat je nu post bij je ''vriendjes'' posten dan,van mensen met harde statistieken neem ik wel iets aan,
niet van 19jarige snotneuzen .

ik snap je.maar ik voel je niet:D

en ik heb idd mensen afgeraden ASS te gebruiken,
en dit was omdat mijn neef 61 kilo weegt en niet eens serieus doet trainen en denkt met een ''kuurtje'' 80 kilo te kunnen wegen.

ik heb voor de korte weg gekozen en zou het zo WEER doen
nergens geen spijt van.

;)

waar blijft de BENEN foto. Als je iets beloofd moet je dat ook nakomen ;)

WE? en, vriendjes op dbb?
ga dat wat je nu post bij je ''vriendjes'' posten dan,van mensen met harde statistieken neem ik wel iets aan,
niet van 19jarige snotneuzen .

ik snap je.maar ik voel je niet:D

en ik heb idd mensen afgeraden ASS te gebruiken,
en dit was omdat mijn neef 61 kilo weegt en niet eens serieus doet trainen en denkt met een ''kuurtje'' 80 kilo te kunnen wegen.

ik heb voor de korte weg gekozen en zou het zo WEER doen
nergens geen spijt van.

;)

Jonge serieus, jij verandert ook van gedacht en mening binnen de twee seconden he, zeker dat jij bij het juiste geslacht zit?

@Jorgyboy.

De manier waarop 'de vriendjes' op het DBB forum over het algemeen mensen adviseren is NIET op een motiverende manier.
Ik scheer nu (waar ik mij zeer van bewust ben) een grote groep over 1 kam. Maar iedereen zal begrijpen waar ik het over heb, mits men al een paar posts in het foto topic doorleest.
Je info klopt wat mij betreft van geen kant. JimmyNeutron heeft zich voor zover ik mij in de eerste paar pagina's heb ingelezen erg netjes gedragen tegenover minder nette reacties. Ik kan meerdere voorbeelden benoemen binnen deze sectie maar ik denk niet dat dit nodig is.

Daarbij heeft Jimmyneutron aangegeven te willen kuren, en er geen spijt van te hebben. Wat mij brent op mijn vorige post, die je volkomen lijkt te negeren.
Misschien moet ik het dan toch nog iets duidelijker brengen.

Ben jij JimmyNeutron zijn vader of moeder? Zo ja, lever ik verder geen commentaar en mag je mijn post als niet geschreven beschouwen.

Laatst bewerkt:
@Jorgyboy.

De manier waarop 'de vriendjes' op het DBB forum over het algemeen mensen adviseren is NIET op een motiverende manier.
Ik scheer nu (waar ik mij zeer van bewust ben) een grote groep over 1 kam. Maar iedereen zal begrijpen waar ik het over heb, mits men al een paar posts in het foto topic doorleest.
Je info klopt wat mij betreft van geen kant. JimmyNeutron heeft zich voor zover ik mij in de eerste paar pagina's heb ingelezen erg netjes gedragen tegenover minder nette reacties. Ik kan meerdere voorbeelden benoemen binnen deze sectie maar ik denk niet dat dit nodig is.

Daarbij heeft Jimmyneutron aangegeven te willen kuren, en er geen spijt van te hebben. Wat mij brent op mijn vorige post, die je volkomen lijkt te negeren.
Misschien moet ik het dan toch nog iets duidelijker brengen.

Ben jij JimmyNeutron zijn vader of moeder? Zo ja, lever ik verder geen commentaar en mag je mijn post als niet geschreven beschouwen.

Ik heb toch ook niet gezegd dat JimmyNeutron zich niet netjes heeft gedragen tot negatieve reacties? Ik heb absoluut geen idee waar jij nu over begint eerlijk gezegd ...

Ik zeg enkel dat JimmyNeutron om de twee seconden van gedacht verandert, aangezien hij in de voorbije pagina's al meerdere keren heeft gezegd dat hij het NIET nog eens zou doen op deze manier en nu zegt hij dat hij het wel zou doen. Hij heeft zelf ook gezegd dat dit niet de juiste manier manier is, nu vind hij het wel ineens een juiste manier.

En ik heb jou eerste post helemaal niet genegeerd, ik heb er zelf op gereageerd. Jij vraagt je af vanwaar de negativiteit komt, ik geef er een antwoord op door te zeggen dat het komt doordat dit simpelweg niet de ideale manier is, en nogmaals, dat beseft JimmyNeutron ook omdat hij het zijn neef niet zou aanraden, plus heeft hij op de vorige pagina's al toegegeven dat het bij hem gelukkig goed is uitgedraaid. Hij wist niet waar hij mee bezig was toen hij begon te kuren (heeft hij zelf toegegeven) en dat is volgens de mensen die er wel wat van afweten (heb ik zelf niet gezegd) wel belangrijk voor je aan kuren begint. Eigenlijk is het zelfs algemeen geweten dat het absoluut ridicule is om gewoon maar wat spuiten beginnen te zetten omdat je geen zin hebt om goed te eten en er wel moeite voor te doen.

En nee, JimmyNeutron heeft er geen spijt van, natuurlijk niet, het is goed uitgedraaid bij hem. Wat als het fout was gegaan? Daarom dat hier mensen proberen duidelijk te maken dat dit niet de meest ideale manier is en dat er een risico aan verbonden is.

En dan zeg jij dat ik niet goed lees, volgens mij heb ik al deze dingen al meerdere malen hier gepost en heb ik wel degelijk gereageerd op jou post.

Anyway, hier laat ik het bij. Er is niet voor niets zo'n strenge regeling hier op het forum bij de sectie AAS, maar we leven in een vrije wereld, dus als sommige mensen het normaal vinden meteen te beginnen kuren wanneer het wat minder gaat of je geen zin meer hebt, so be it.

je moet op nickelodeon.nl/forums zitten

niet hier

snotneus

Jij noemt mij en andere 19-jarige snotneuzen, maar je kan zelf geen zinnig woord uitbrengen en Nederlands heb je ook nooit geleerd blijkbaar. Wees maar trots op je lichaam, want volgens mij zit er niet veel onder.

Anyway, hier laat ik het bij. Er is niet voor niets zo'n strenge regeling hier op het forum bij de sectie AAS, maar we leven in een vrije wereld, dus als sommige mensen het normaal vinden meteen te beginnen kuren wanneer het wat minder gaat of je geen zin meer hebt, so be it.

Het is zeer makkelijk om zomaar af te haken middenin een discussie vind je zelf niet?
Het was misschien handiger geweest als je dit in je eerste post in dit topic had geplaatst.

Om even terug te komen op je post.

aangezien we hier allemaal goede vriendjes zijn op DBB, willen we enkel voor elkaar het beste en zeggen de "negatievelingen" onder ons even dat dit niet de "juiste" (?) manier was om tot dit resultaat te bekomen.

Dit is een zeer geminimaliseerde conclusie. Men bracht het zeer lomper dan 'dat dit niet de "juiste" manier was om tot dit resultaat te bekomen'.

En ik heb jou eerste post helemaal niet genegeerd, ik heb er zelf op gereageerd.

Je hebt gereageerd op de post van Anvermuscle. Niet op die van mij.
Zou je wel op mijn post gereageerd hebben met dat antwoord.
Zou je alsnog niet goed gelezen hebben aangezien dit was wat ik zei.

Om als verduidelijking te stellen wat ik hier heb gezegd:
De TS heeft ervoor gekozen te gaan kuren. Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid en het heeft aan alle kanten goed uitgepakt. Dan heb ik het niet over zijn fysiek maar over zijn denken en doen binnen het BB.
Hij is eerlijk geweest over zijn kuren en heeft ter verduidelijking gesteld dit anderen niet aan te raden. Waar komt dan alsnog het gezeur vandaan?

Ik zeg enkel dat JimmyNeutron om de twee seconden van gedacht verandert, aangezien hij in de voorbije pagina's al meerdere keren heeft gezegd dat hij het NIET nog eens zou doen op deze manier en nu zegt hij dat hij het wel zou doen. Hij heeft zelf ook gezegd dat dit niet de juiste manier manier is, nu vind hij het wel ineens een juiste manier.

Hier mag ik fout zitten. Maar ik heb in geen van JimmyNeutron zijn reacties gelezen dat hij spijt heeft van zijn eigen kuren.
Wat ik wel heb gelezen is dat hij zijn neef heeft afgeraden te gaan kuren.

Het verschil hierin is duidelijk. Je bent de baas over je eigen lichaam. JimmyNeutron heeft gekuurd waarin de consequenties daarvan binnen zijn eigen lichaam lagen.
Had Jimmy zijn neef of andere mensen aangeraden te gaan kuren had dit consequenties kunnen hebben voor andermans lichaam (wel een kwalijke zaak).

En dan zeg jij dat ik niet goed lees, volgens mij heb ik al deze dingen al meerdere malen hier gepost en heb ik wel degelijk gereageerd op jou post.

Nee dat heb je niet. Je hebt de TS, net als een heleboel anderen aangevallen op het feit dat hij te vroeg begonnen is met kuren.

Nogmaals, dat is naar mijn denken zijn eigen verantwoordelijkheid.
AAS heeft de nodige consequenties en mensen moeten zelf bepalen of zij die risico's willen nemen of niet.

Het lijkt wel alsof men dit als competitie ziet. Net alsof iedereen vind dat de TS aan het vals spelen is?
Dat lijkt de enige verklaring voor mijn vraag. En misschien heb ik hem daarmee ook beantwoord.

Laatst bewerkt:
@ BugsBunny: Ik PM je.

Wat zeiken jullie toch veel man, als hij wilt kuren dan doet hij dat toch. Als hij niet zwaarder dan 80kg droog wilt wegen maar nog wilt kuren dan doet hij dat toch.

Niet gelezen, was bedoeld tegen iedereen die zit te zeiken dat hij kuurtje heeft genomen voor zijn fysiek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven