Fitness Seller

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
WE? en, vriendjes op dbb?
ga dat wat je nu post bij je ''vriendjes'' posten dan,van mensen met harde statistieken neem ik wel iets aan,
niet van 19jarige snotneuzen .

ik snap je.maar ik voel je niet:D

en ik heb idd mensen afgeraden ASS te gebruiken,
en dit was omdat mijn neef 61 kilo weegt en niet eens serieus doet trainen en denkt met een ''kuurtje'' 80 kilo te kunnen wegen.

ik heb voor de korte weg gekozen en zou het zo WEER doen
nergens geen spijt van.

;)

Lol o my god
Beetje zoals jou dus?:cool:

Kuren om tot 80kg te komen is gewoon een zware fail.

Het is dan wel zijn eigen keuze en verantwoordelijkheid om te failen, maar het is een fail niettemin.

geef maar gewoon toe dat je bang bent om je chickenlegs te posten :x

• Topic Starter Topic Starter
Daaar hoop jij echt op he?
helaas is het niet zo
LOSER
heb al eerder verteld waarom ik nog geen foto heb kunnen posten.

LOSER dat je bent.
en al zou ik chickenlegs hebben zou ik niet bang zijn die te posten

zoek een leven!

:popcorn: te koop.

5euro:thumbup:

die reacties hier toch weer...

goed resultaat om jaloers op te zijn punt!

Echt een slap argument dat je je usb kabel uit het niets kwijt bent als mensen om been foto´s vragen... kijk hoelang ze het al vragen haha

Tegenwoordig kan je met elke gsm foto's pakken.
Het duurt amper 5 minuten voor een foto te maken en te uploaden.

geef maar gewoon toe dat je bang bent om je chickenlegs te posten :x

Echt een slap argument dat je je usb kabel uit het niets kwijt bent als mensen om been foto´s vragen... kijk hoelang ze het al vragen haha

Benenfoto's vragen om hem toch op iets te kunnen pakken...

Some sad shit...

Als hij had gezegd dat hij ze niet wilt posten, ok dan.
Maar hij komt altijd met een reden om geen benenpics te posten, terwijl hij heeft gezegd dat hij ze wel ging posten.

Jezus zeg, wat een sfeer steeds in het foto gedeelte. Zo te zien, komt het meerendeel gewoon hier om iedereen af te kraken, die meer gespierder is als hun. Jullie komen hier echt verkeerd binnen, namelijk met het gevoel om andere met je eige lichaam te vergelijken. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, omdat dit forum gedeelte er is om je ''eige'' progressie te laten zien, dus geen DBB contest ofzo. Ik bedoel komop zeg, als je iemand in de sportschool ziet die iets gespierder is dan jij, ga je toch ook niet zulke opmerkingen maken? Heb is respect voor elkaar zeg. En Jimmy moet er natuurlijk niet op in gaan, dat is weer zijn fout.

jezus zeg, wat een sfeer steeds in het foto gedeelte. Zo te zien, komt het meerendeel gewoon hier om iedereen af te kraken, die meer gespierder is als hun. Jullie komen hier echt verkeerd binnen, namelijk met het gevoel om andere met je eige lichaam te vergelijken. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, omdat dit forum gedeelte er is om je ''eige'' progressie te laten zien, dus geen dbb contest ofzo. Ik bedoel komop zeg, als je iemand in de sportschool ziet die iets gespierder is dan jij, ga je toch ook niet zulke opmerkingen maken? Heb is respect voor elkaar zeg. En jimmy moet er natuurlijk niet op in gaan, dat is weer zijn fout.

+1

haha smoes?? wat een mens,je hoopt idd op waardeloze benenfoto's he,elke dag dat je inlogt hoop jdat ze er op staan en je los kan gaan met je hobby:haten.haha

en trouwens dit bericht is verstuurd via de ps3.

enidd heeft de hond me usb kabel en laaaier van de laptop verdoet

haha smoes?? wat een mens,je hoopt idd op waardeloze benenfoto's he,elke dag dat je inlogt hoop jdat ze er op staan en je los kan gaan met je hobby:haten.haha

en trouwens dit bericht is verstuurd via de ps3.

enidd heeft de hond me usb kabel en laaaier van de laptop verdoet

Whuahah pik ik vin het alleen maar leuk als je opgefokt reageert like i care about legg pics omg

Whuahah pik ik vin het alleen maar leuk als je opgefokt reageert like i care about legg pics omg

jjaja dat is het beste wat je kan zeggen ja....miss moet je iets meer in de sportschool zijn en iets minder achter de pc .ddat zal je goed doen.,je staat er op je foto bij als een haring in blik..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven