Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol waar train je voor dan? Strongman met een beachboy fysiek?![]()

haha
ja dat zou mooi zijn toch
@jorgy
ik doe geen cardio
nooit gedaan ook niet..
haha
ja dat zou mooi zijn toch
@jorgy
ik doe geen cardio
nooit gedaan ook niet..

hard trainen en gewoon veel etenik ben van mezelf heel erg sterk al.daar heb ik veel geluk mee..
ik train 5 keer in de week.
alle spiergroepen train ik los
zodat ik daar meer aandacht aan kan en zal besteden.
dus ipv borst met triceps pak ik alleeen borst
armen doe ik op 1 andere dag.
probeer ALLE oefeningen met losse dumbbells te doen, en zo min mogelijk apparaten.
zo kan ik tog echt nadruk op de spier zelf leggen .ipv van steeeds dezelfde herhaling met apparaten.
ik train 3 weken op kracht . dus alles zo zwaar als ik kan( vanaf de eerste setje al) en dan train ik 3 weken op droge spieren.veel herhalingen met minder gewicht.
dan doe ik hetzelve mar dan 4 weken..
1 keer in de maand pieken. zo zwaar als ik kan maar dan maar 1 of 2 herhalingen per oefening ZO ZWAAR MOGELIJK om even een singaal te sturen na die spieren.

super ! en dit allemaal op 5jaar tijd ?
je staat heel lekker droog en dat zonder voedingsschema.. dan moet mij dat ook wel lukkenhard trainen en gewoon veel eten
1 keer in de 3 weken of 4 weken doe ik mee met trainingen van vrenden van me,Dus die tireflip was een geintje tussendoor?
Wat zijn je 1RM's op de grote drie als ik vragen mag?
super ! en dit allemaal op 5jaar tijd ?
je staat heel lekker droog en dat zonder voedingsschema.. dan moet mij dat ook wel lukkenhard trainen en gewoon veel eten
(vraagje tussen door .. als je gewoon tot het zwaarste traint .. wat is het doel daar van... kracht ? en wat is het doel van een gewoon gewicht en blijven reps doen (voor de droge spieren) .. massa ? )
ik ben van mezelf heel erg sterk al.daar heb ik veel geluk mee..
ik train 5 keer in de week.
alle spiergroepen train ik los
zodat ik daar meer aandacht aan kan en zal besteden.
dus ipv borst met triceps pak ik alleeen borst
armen doe ik op 1 andere dag.
probeer ALLE oefeningen met losse dumbbells te doen, en zo min mogelijk apparaten.
zo kan ik tog echt nadruk op de spier zelf leggen .ipv van steeeds dezelfde herhaling met apparaten.
ik train 3 weken op kracht . dus alles zo zwaar als ik kan( vanaf de eerste setje al) en dan train ik 3 weken op droge spieren.veel herhalingen met minder gewicht.
dan doe ik hetzelve mar dan 4 weken..
1 keer in de maand pieken. zo zwaar als ik kan maar dan maar 1 of 2 herhalingen per oefening ZO ZWAAR MOGELIJK om even een singaal te sturen na die spieren.
en 1 keeer in de zoveel tijd train ik met vrienden van me mee met sterkste man oefeningen, hier word je echt sterk van en het is super motiverend zulke mensen om je heen.