XXL Nutrition

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol waar train je voor dan? Strongman met een beachboy fysiek? :thumbs:

Mooie fysiek, armen kunnen wat dikker naar mijn smaak.
Ik benijd jouw stofwisseling , mazzelaar.:)

• Topic Starter Topic Starter
Zeker weten, maar hoe train je dan precies?

ik ben van mezelf heel erg sterk al.daar heb ik veel geluk mee..
ik train 5 keer in de week.
alle spiergroepen train ik los
zodat ik daar meer aandacht aan kan en zal besteden.
dus ipv borst met triceps pak ik alleeen borst
armen doe ik op 1 andere dag.

probeer ALLE oefeningen met losse dumbbells te doen, en zo min mogelijk apparaten.
zo kan ik tog echt nadruk op de spier zelf leggen .ipv van steeeds dezelfde herhaling met apparaten.
ik train 3 weken op kracht . dus alles zo zwaar als ik kan( vanaf de eerste setje al) en dan train ik 3 weken op droge spieren.veel herhalingen met minder gewicht.
dan doe ik hetzelve mar dan 4 weken..

1 keer in de maand pieken. zo zwaar als ik kan maar dan maar 1 of 2 herhalingen per oefening ZO ZWAAR MOGELIJK om even een singaal te sturen na die spieren.

en 1 keeer in de zoveel tijd train ik met vrienden van me mee met sterkste man oefeningen, hier word je echt sterk van en het is super motiverend zulke mensen om je heen.

Laatst bewerkt:
super ! en dit allemaal op 5jaar tijd ?
je staat heel lekker droog en dat zonder voedingsschema.. dan moet mij dat ook wel lukken :) hard trainen en gewoon veel eten

(vraagje tussen door .. als je gewoon tot het zwaarste traint .. wat is het doel daar van... kracht ? en wat is het doel van een gewoon gewicht en blijven reps doen (voor de droge spieren) .. massa ? )

Laatst bewerkt:

probeer ALLE oefeningen met losse dumbbells te doen, en zo min mogelijk apparaten.
zo kan ik tog echt nadruk op de spier zelf leggen .ipv van steeeds dezelfde herhaling met apparaten.
ik train 3 weken op kracht . dus alles zo zwaar als ik kan( vanaf de eerste setje al) en dan train ik 3 weken op droge spieren.veel herhalingen met minder gewicht.

1 keer in de maand pieken. zo zwaar als ik kan maar dan maar 1 of 2 herhalingen per oefening ZO ZWAAR MOGELIJK om even een singaal te sturen na die spieren.

Dus die tireflip was een geintje tussendoor? :P

Wat zijn je 1RM's op de grote drie als ik vragen mag?

je staat heel lekker droog en dat zonder voedingsschema.. dan moet mij dat ook wel lukken :) hard trainen en gewoon veel eten

gewooon kei hard knallen in de sportschoool..
je hoeft niet te eten als een beest.vooral niet als je echt droog wilt worden.maar wel gewoon op je voeding letten.

ik wil een beachboyfysiek maar dan wel een goeie. en wil niet te groot worden,ik ga nu een langere tijd droogtrainen. en armen ga ik gewoon keihard aanpakken.

als je je lichaam 1maal doorhebt dan gaat alles een stuk makkelijker

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Dus die tireflip was een geintje tussendoor? :P

Wat zijn je 1RM's op de grote drie als ik vragen mag?
1 keer in de 3 weken of 4 weken doe ik mee met trainingen van vrenden van me,
die hebben thuis alle oefeningen om super sterk te kunnen worden

tire flippen ,slee trekken timbel walk enz enz

heb je goed gedaan jonge

heb er nog even 1 foto bijgezet.

(vraagje tussen door .. als je gewoon tot het zwaarste traint .. wat is het doel daar van... kracht ? en wat is het doel van een gewoon gewicht en blijven reps doen (voor de droge spieren) .. massa ? )

als ik meteen vanaf de eerste setje zo zwaar train als ik kan is mijn doel idd Kracht.
ik tel dat ook niet echt de aantal herhalingen.voel zelf wel ongeveer aan van hoeveel herhalingen genoeg is.dit doe ik 4 setjes.
BIJV dumbelspress 46 kilo (ik warm eerst goed op voordat ik dit doe)

en als ik train op veel herhalingen. doe ik ook 4 setjes van 12 herhalingen..
probeer het gewicht van de oefening dan zo af te stellen dat ik em ongeveer bij de 7-8-9 herhalingen goed ga voelen.
BIJV dumbelspress plat:34Kilo
4xsetjes van 12

4 setjes met hetzelfde gewicht doe ik dan.
ik eindig mijn setje met hetzelfde gewicht als waar ik em mee begon.
ik ga niet zwaarder

zo dat gaat goed!!

Ben echt jaloers op de borst, netjes.

en 1 keeer in de zoveel tijd train ik met vrienden van me mee met sterkste man oefeningen, hier word je echt sterk van en het is super motiverend zulke mensen om je heen.

Respect voor je fysiek hoor maar hier maak je wel een zware fout.

Je kan niet trainen op droge spieren zeg maar , hetgeen jij doet is spieruithouding, en eigenlijk deload je zeg maar 3 weken. Je onderhoud je bloedsomloop in de spieren en je maakt er misschien semi-cardio van. Maar ''droge spieren'' heeft enkel en alleen te maken met je vp%.

Echt Mooi fysiek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven