- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewooon kei hard knallen in de sportschoool..
je hoeft niet te eten als een beest.vooral niet als je echt droog wilt worden.maar wel gewoon op je voeding letten.
Werkt misschien voor jou lijf, maar dat gaat niet voor iedereen op.
Grijpt die chick op je avatar waar ik denk dat ze naar grijpt?
@ Conwa: Mag hopen dat TS niet heeft zitten kuren zonder voedingsschema...

dankje
@ bear
in het begin deed ik dat 3 weken
ik wissen nu ong om de 6 weken af van aantal herhalingen en gewichten enz enz
haha ik zag meteen dat hij niet naturel was, als ik keek naar zijn traps en schouders.

Je kunt zeker ook aan mijn avatar zien dat ik niet kuur.
Hij ziet er toch vochtig uit, hij heeft de traps en schouders van een kuurder. Hij is het laatste jaar meer gegroeid als de eerst jaren.
haha ik zag meteen dat hij niet naturel was, als ik keek naar zijn traps en schouders.
Hier zal het meeste van zijn kuurverleden wel in staan denk ik.
. Dacht hier een goed vb van een naturel te zien. Achjah, blijven dromen he xDJammer weer. Dacht hier een goed vb van een naturel te zien. Achjah, blijven dromen he xD
Jammer weer. Dacht hier een goed vb van een naturel te zien. Achjah, blijven dromen he xD
Ach komop man. Wat hij heeft kan jij ook wel halen, zij het dat het jou wat meer tijd kost.
. Gewoon jammer dat er toch voor gekuurd is , dit leek me echt goed haalbaar naturel ( en dat is het ook). Het had gewoon een mooi voorbeeld van een naturel geweest, we houden het dan maar bij verb
. (+ nog altijd geen legs gezien, en ik denk dat die nogal kunnen tegenvallen)