XXL Nutrition

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hoelang fitness je nu ongeveer in totaal dan?

hoeveel keer per week bedoel je of wat?
ik train nu ong 5 keer per week

en in totaal 3 jaar
1,5 uur per training

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ha Hakan,

ik zie dat je de weg ook naar DBB gevonden hebt.

Benieuwd of we hier ook elke dag van nieuwe pics kunnen genieten....

Mzzl

wat jij NIET weet is dan ik elke dag wel berichten kreeg met de vraag om meeer foto's te posten

maar jij hebt ook niet veel beters tedoen blijkbaar

mazzel:d

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

je bent mn voorbeeld man :O nice lichaam :O

thnxx

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Goed fysiek kerel! Velen willen er bij staan zoals jij.

Beetje jammer dat je niet uit jezelf toegeeft dat je gekuurd hebt.

ik wil een natuurlijk uitziende look
ik wou gewoon kijken of dat ook het geval was bij andere..
uiteindelijk had ik het wel uitgelicht

Laatst bewerkt:
wat betekent het als je gekuurd hebt? ???

In dit geval betekent het dat je lui en ongeduldig bent.

Het ziet er gewoon goed uit hoor en in mijn ogen maakt het niet uit of je een kuur ervoor hebt gedaan of niet. Maar is het niet gewoon nogal onhandig, als je je levensstijl niet helemaal op orde hebt en dan gaat kuren, is het niet zo dat je dan naderhand toch weer achteruitgaat of iig moeilijk nog progressie behaald? Of ga je nog goed vooruit zo?

oke "JimmyNeutron"

Het ziet er gewoon goed uit hoor en in mijn ogen maakt het niet uit of je een kuur ervoor hebt gedaan of niet. Maar is het niet gewoon nogal onhandig, als je je levensstijl niet helemaal op orde hebt en dan gaat kuren, is het niet zo dat je dan naderhand toch weer achteruitgaat of iig moeilijk nog progressie behaald? Of ga je nog goed vooruit zo?

even voor de duidelijkheid

het lichaam wat ik nu heb streef ik al heel lang naaar,

heb het nu eindelijk behaald en probeer het nu te behouden
doe daar heel erg veel mijn best vooor.

de reden WAAROM ik het heb gedaan is toch niet zo belangrijk?

ik heb gekuuurt

en dit is het resultaat wat ik heb behaald,,

over hoe of wat hoeven andere mensen zich volgens mij niet druk temaken.
ik krijg elke dag alleen MAAR positieve reacties dat ze hetlzefde lichaam als mij willen ..

ik heb eindelijk bereikt wat ik wou,,
weeg nu 79 kilo

droom ik al heeel erg lang van

en ben het nu eindelijk
en ook nog es met de vormen die ik WIL

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

heb je ook wat te zeggen over het resultaat zelf

of ben je hier de moderator aan het uithangen?

wat een loserforum is dit hier toch??? 80.5kg voor 1.78m dat niet eens zo droog is, daarvan is iedereen onder de indruk? Ik dacht dat het hier dutchbodybuilding heet, bij bodybuilding stel ik mij toch minstens +100kg voor 1.78m aan een lager vetpercentage voor.

Laatst bewerkt:
heb je ook wat te zeggen over het resultaat zelf

of ben je hier de moderator aan het uithangen?

Kijk wat jij doet maakt me eigenlijks vrij weinig uit. Maar je bent nu een bijzonder slecht uithangbord voor noobs.

Mensen lezen hoe jij leeft, je eet niet goed en je hebt "schijnbaar" te weinig tijd. En met hier en daar een kuurtje heb je een beachboy fysiekje te pakken waardoor de drempel om te kuren erg laag word voor de meeste mensen. Dat vind ik zonde...

Laatst bewerkt:
Jammer weer :(. Dacht hier een goed vb van een naturel te zien. Achjah, blijven dromen he xD

gewooon kei hard knallen in de sportschoool..
je hoeft niet te eten als een beest.vooral niet als je echt droog wilt worden.maar wel gewoon op je voeding letten.

Hier wist ik het :)

OT: zijn fysiek is niet slecht, maar wtf, een droomfysiek? Ik denk dat jullie maar eens naar dutch fitness moeten gaan, dit is een bodybuilding forum verdomme.

En al helemaal belachelijk om te denken dat dit niet natural te behalen is...

Als hij ipv te kuren wat beter had gegeten en getraind had hij waarschijnlijk niet veel minder massa dan dat hij nu heeft, als hij zelf zegt dat hij geen cardio moet doen om zo droog te blijven heeft hij geweldige genen, wat bulken mag dan wel.... (maarja, een spuitje is toch veel maklijker). Ik vind dit voor 5 jaar trainen + kuren eigenlijk een heel erg slechte fysiek, als ik bij ons in de gym zie zijn er kerels die 3-4 jaar natural trainen die een hoop meer massa hebben dan hem.

Laatst bewerkt:
Kijk wat jij doet maakt me eigenlijks vrij weinig uit. Maar je bent nu een bijzonder slecht uithangbord voor noobs.

Mensen lezen hoe jij leeft, je eet niet goed en je hebt "schijnbaar" te weinig tijd. En met hier en daar een kuurtje heb je een beachboy fysiekje te pakken waardoor de drempel om te kuren erg laag word voor de meeste mensen. Dat vind ik zonde...

even voor de duidelijkheid

VOOR mijn kuur was mijn eten enz enz niet op orde
geen nachtmens..andere slaap en leeftijden als normale mens

maar toenik begon met mijn kuur
ben ik dit heeel andere gaan aanpakken ben supergoed op me eten gaan letten
3 maaltijden per dag

veel water drinken fruit groentes enz enz
ben nu weer gewend aan dat levensstijl
en gelukkig is het nu niet meer als voor mijn kuur

let nu veel beter op mijn voeding..

het is niet zo dat ik heb voortgezet wat ik voor mijn kuur deed IN MIJN KUUR

het is voor mij ook een stap geweest dat ik alles serieus MOET GAAN DOEN

en daar ben ik nogsteeds mee bezig

zonder die kuur zat ik nu nog wat aan te kloten met me voeding training rust enz enz

dat is NU niet meer het geval

het gaat hier wel om mijn gezondheid

denk dat ik het verkeerd heb toegelicht in mijn vorige posts

ik ben nu met NIX anders bezig dan met mijn voeding en training enz

dit hadik voor mijn kuur ook al moeten doen

het gaat nu 2 maanden heeel erg goed en voel me ook gezond en veel fitter

wil absoluut geen slecht voorbeeld zijn voor noobs

integendeel ik zou het mensen die hetzelfde leefden als mij AFKEUREN

en dat heb ik bij meedere mensen al gedaan die op het punt stonden te gaaan kuren..

Nette post! Goed uitgelegd:thumbs:

Wel jammer dat je het geduld niet kon opbrengen;)

Succes!

wat een loserforum is dit hier toch??? 80.5kg voor 1.78m dat niet eens zo droog is, daarvan is iedereen onder de indruk? Ik dacht dat het hier dutchbodybuilding heet, bij bodybuilding stel ik mij toch minstens +100kg voor 1.78m aan een lager vetpercentage voor.

ik denk dat misschien 30% (als het niet minder is) hier op deze site een bodybuilder lichaam wil,
en 100 kilo wil wegen.

en de rest streeft toch echt naar een ander lichaam..

en ik ga nu droogtrainen en aan me bf werken

mijn bf is nu ong 11%

het was eerst altijd ong 9%

Mooi resultaat!

Je borstspieren zagen er bij de eerste foto al wel goed uit, armen waren alleen erg mager.
Mooi droog ook! Keep up te the good work!!

100 kg, zo breed hoeft een man niet voor mij te worden :)

Laatst bewerkt:
Tuurlijk ziet het er aardig uit, maar ga wel ff op een krukje staan ofzo als je er bent, want 80kg is natuurlijk ook niet ZO indrukwekkend.

De reden dat ik wat over je foto's zei, is omdat je er elke dag wel een paar van jezelf op plaatst. Kun je zeggen waarom kijk je dan....dat is omdat je een log bijhield over Winstrol, iets wat me meer boeit dan elke dag een andere foto waar toch geen verschil op zichtbaar is.

Je hebt idd mazzel met je fysiek, want als ik kijk naar hoe je er 3 jaar geleden uit zag (en toen begon je met trainen zei je), dan ben je overall wel gegroeid, maar toen had je al een fysiek dat er getrained uitzag. Dus om nou te zeggen dat je hier al heeeeel je leven van droomt.... Had je zonder kuurtjes ook best kunnen doen Jimmy Easy, maar dan had je wel op je voeding etc moet letten en zelfs wat geduld moeten hebben.

Hier wist ik het :)

OT: zijn fysiek is niet slecht, maar wtf, een droomfysiek? Ik denk dat jullie maar eens naar dutch fitness moeten gaan, dit is een bodybuilding forum verdomme.

En al helemaal belachelijk om te denken dat dit niet natural te behalen is...

Als hij ipv te kuren wat beter had gegeten en getraind had hij waarschijnlijk niet veel minder massa dan dat hij nu heeft, als hij zelf zegt dat hij geen cardio moet doen om zo droog te blijven heeft hij geweldige genen, wat bulken mag dan wel.... (maarja, een spuitje is toch veel maklijker). Ik vind dit voor 5 jaar trainen + kuren eigenlijk een heel erg slechte fysiek, als ik bij ons in de gym zie zijn er kerels die 3-4 jaar natural trainen die een hoop meer massa hebben dan hem.

ik ben niet alleen uit op massa
ik wil een goed verhouding van mijn lichaam, ik train 5 jaar

niet aan 1 stuk
er hebben vele pauze's tussen gezeten

van die 5 jaar zijn er misschien 2 intensief

dat is ook te zien aan de foto's

ik ben niet uit op een bodybuildingsite

en als er alleen maar bodybuilders zouden zijn hier waren en nog geen 1000 leden hier..

opeens als iemand minder als 100 weegt komen ze klagen over bodybuildingsite zus zo..

kijk eens bij de topics en staan gasten tusssen van 65 kilo

Kuurtje gedaan, naja toch een stukje minder respect.

In 3 jaar tijd kan dat prima zonder kuur!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven