Erencan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
je neus of je rechter teen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jou jaloezie
\ik ken zelf geen turken die jimmy heten
Thnx
Ik heb nog wat andere video's die moet ik nod uploaden
Ik bedoelde met jimmy, jou. Dus ''hij is toch ook turks''. Jimmy is inderdaad niet echt een turkse naam 
Veel afgunst hier![]()
Als hij kuurt is toch zijn prob, of zie ik dat verkeerd. Becides who cares ? 50% van bb'ers kuurt.
Vind je lichaam wel heftig, benen mogen van mij zo blijven (definitie is genoeg). Tenzij je broekmaat 39 breed wilt hebben. grote benen is ****ing lelijk in dagelijks leven, is alleen mooi on stage maar denk niet dat jij on stage gaat dus lkkr doorgaan. Boven lichaam is nice dus no stress..
Vooral doorgaan, als je een serieus diet zou volgend zou je gewoon echt monsterr zijn. Maar dit vind ik ook al nice goodjob

.Kan ook meer zijn hoor. Daar niet van.. Minder in ieder geval niet.
Tegen wie heb je dit ?Wat een kleutertuin hier, trouwens als je foto's post op een BB forum. Niet op een fitness forum, kan je ook wel verwachten dat mensen verschillende meningen hierover hebben. En je moet jezelf niet zo aangevallen voelen. Je spuit wat je wilt... en ook op wie, vuile homo
![]()
Verkeerd topic ofzoWat een kleutertuin hier, trouwens als je foto's post op een BB forum. Niet op een fitness forum, kan je ook wel verwachten dat mensen verschillende meningen hierover hebben. En je moet jezelf niet zo aangevallen voelen. Je spuit wat je wilt... en ook op wie, vuile homo
![]()
?lol hakan ik joke alleen maar, je ub ziet er goed uit man, welke oefeningen doe voor je benen?
u mad?
Ik ben mad ja!
02:30 gaan slapen en moest er om 07:45 uit!
dan word je MAD!
ik train benen weinig,omdat ik doe thaiboxxen.spierpijn in me benen kan ik niet echt gebruiken,
benen train ik meer op herhalingen,beetje basisoefeningen leg curl leg exstension,legg press en squaten,

als ik al niet mad wasok is goed man, ik wou het even weten omdat onze benen ongeveer het zelfde zijn alleen mijne zijn buffer
u mad/
Ik ben mad ja!
02:30 gaan slapen en moest er om 07:45 uit!
dan word je MAD!
ik train benen weinig,omdat ik doe thaiboxxen.spierpijn in me benen kan ik niet echt gebruiken,
benen train ik meer op herhalingen,beetje basisoefeningen leg curl leg exstension,legg press en squaten,
Ik heb jou al zo vaak voetballers horen flamen en je doet het zelf ook!!!!!

ok is goed man, ik wou het even weten omdat onze benen ongeveer het zelfde zijn alleen mijne zijn buffer
u mad/
Man verliest benen na aanrijding door maaidorser