XXL Nutrition

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel afgunst hier :o

Als hij kuurt is toch zijn prob, of zie ik dat verkeerd. Becides who cares ? 50% van bb'ers kuurt.

Vind je lichaam wel heftig, benen mogen van mij zo blijven (definitie is genoeg). Tenzij je broekmaat 39 breed wilt hebben. grote benen is ****ing lelijk in dagelijks leven, is alleen mooi on stage maar denk niet dat jij on stage gaat dus lkkr doorgaan. Boven lichaam is nice dus no stress..

Vooral doorgaan, als je een serieus diet zou volgend zou je gewoon echt monsterr zijn. Maar dit vind ik ook al nice goodjob

Veel afgunst hier :o

Als hij kuurt is toch zijn prob, of zie ik dat verkeerd. Becides who cares ? 50% van bb'ers kuurt.

Vind je lichaam wel heftig, benen mogen van mij zo blijven (definitie is genoeg). Tenzij je broekmaat 39 breed wilt hebben. grote benen is ****ing lelijk in dagelijks leven, is alleen mooi on stage maar denk niet dat jij on stage gaat dus lkkr doorgaan. Boven lichaam is nice dus no stress..

Vooral doorgaan, als je een serieus diet zou volgend zou je gewoon echt monsterr zijn. Maar dit vind ik ook al nice goodjob
:o

haha meer als 50 % hoe kom je daar nou weer bij

Wat een kleutertuin hier, trouwens als je foto's post op een BB forum. Niet op een fitness forum, kan je ook wel verwachten dat mensen verschillende meningen hierover hebben. En je moet jezelf niet zo aangevallen voelen. Je spuit wat je wilt... en ook op wie, vuile homo

;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een kleutertuin hier, trouwens als je foto's post op een BB forum. Niet op een fitness forum, kan je ook wel verwachten dat mensen verschillende meningen hierover hebben. En je moet jezelf niet zo aangevallen voelen. Je spuit wat je wilt... en ook op wie, vuile homo

;)
Tegen wie heb je dit ?

Laatst bewerkt door een moderator:

;)
Verkeerd topic ofzo????

Laatst bewerkt door een moderator:
Voorkant is goed, rug minder en benen helemaal niet zo goed.

lol hakan ik joke alleen maar, je ub ziet er goed uit man, welke oefeningen doe voor je benen?

u mad?

Laatst bewerkt:
lol hakan ik joke alleen maar, je ub ziet er goed uit man, welke oefeningen doe voor je benen?

u mad?

Ik ben mad ja!
02:30 gaan slapen en moest er om 07:45 uit!
dan word je MAD!

ik train benen weinig,omdat ik doe thaiboxxen.spierpijn in me benen kan ik niet echt gebruiken,
benen train ik meer op herhalingen,beetje basisoefeningen leg curl leg exstension,legg press en squaten,

Ik ben mad ja!
dan word je MAD!

ik train benen weinig,omdat ik doe thaiboxxen.spierpijn in me benen kan ik niet echt gebruiken,
benen train ik meer op herhalingen,beetje basisoefeningen leg curl leg exstension,legg press en squaten,

ok is goed man, ik wou het even weten omdat onze benen ongeveer het zelfde zijn alleen mijne zijn buffer :D

u mad/

ok is goed man, ik wou het even weten omdat onze benen ongeveer het zelfde zijn alleen mijne zijn buffer :D

u mad/
als ik al niet mad was
ben ik het nu wel

creationism.jpg

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Grappenmaker. Heb je soms een glazen bol ofzo?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/kuren-ooit-nooit-260738/

Ik ben mad ja!
dan word je MAD!

Ik heb jou al zo vaak voetballers horen flamen en je doet het zelf ook!!!!!

haha post dan foto's jaloerse aap
Man verliest benen na aanrijding door maaidorser

16/11/'10 In Lauwe, in West-Vlaanderen, heeft een man zware verwondingen opgelopen toen hij gegrepen werd door een maaidorser.

De man is wellicht een zwerver die zich verschanst had op het maïsveld, waar de feiten zich afspeelden. Er werd namelijk iets verderop wat bagage en voedsel gevonden. Van een identiteitsbewijs is geen sprake.
De bestuurder van de maaidorser had de man te laat opgemerkt. Bij het slachtoffer moesten de benen geamputeerd worden.

Er gaan geruchten dat het slachtoffer werd geplaagd op www.dutchbodybulding.com en zijn benen meer dan beu was en dit zag als een oplossing om geen foto's van zijn benen te hoeven posten,slachtofferhulp was snel ter plaatse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven