Fitness Seller

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man verliest benen na aanrijding door maaidorser

16/11/'10 In Lauwe, in West-Vlaanderen, heeft een man zware verwondingen opgelopen toen hij gegrepen werd door een maaidorser.

De man is wellicht een zwerver die zich verschanst had op het maïsveld, waar de feiten zich afspeelden. Er werd namelijk iets verderop wat bagage en voedsel gevonden. Van een identiteitsbewijs is geen sprake.
De bestuurder van de maaidorser had de man te laat opgemerkt. Bij het slachtoffer moesten de benen geamputeerd worden.

Er gaan geruchten dat het slachtoffer werd geplaagd op [Link niet meer beschikbaar] en zijn benen meer dan beu was en dit zag als een oplossing om geen foto's van zijn benen te hoeven posten,slachtofferhulp was snel ter plaatse.

wablief?

ne lan

16/11/'10 In Lauwe, in West-Vlaanderen, heeft een man zware verwondingen opgelopen toen hij gegrepen werd door een maaidorser.

De man is wellicht een zwerver die zich verschanst had op het maïsveld, waar de feiten zich afspeelden. Er werd namelijk iets verderop wat bagage en voedsel gevonden. Van een identiteitsbewijs is geen sprake.
De bestuurder van de maaidorser had de man te laat opgemerkt. Bij het slachtoffer moesten de benen geamputeerd worden.

Er gaan geruchten dat het slachtoffer werd geplaagd op [Link niet meer beschikbaar] en zijn benen meer dan beu was en dit zag als een oplossing om geen foto's van zijn benen te hoeven posten,slachtofferhulp was snel ter plaatse.

:orly:

Bron?

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Goede resultaten trouwens, alleen ben je een beetje laat met het censuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
hoi

Laatst bewerkt:
toen ik dat liverpool logo zag haakte ik af...

je bent vergeten je petje in de kleedkamer te laten..

De ene fto die ik zie ziet er goed uit

• Topic Starter Topic Starter
ben je al bij een andere gym geweest?

Waarom laat je ze niet helemaal zakken? doe je met bp toch ook niet.

foto's zijn weg jimmy;) dat je het weet

ziet er wel goed uit

Mooi resultaat. Of het nu naturel of gekuurd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven