MartijnVe16
Cool Novice
- Waardering
- 0
Vanaf maandag 29-9-2008 ga ik een Rippetoe log bij houden.
heb hiervoor ook al before pics gemaakt en die zal ik zodirect erbij posten
wat info over mezelf:
Ik ben 17 jaar, doe nu een jaar fitness,een half jaar alleen maar cardio en aankloten met KT.. ben nu maand of 4-5 serieus bezig met kracht training.
Heb hiervoor 115 kilo gewogen, en ben flink wat afgevallen in de tijd van de cardio.. Zit nu tegen de 86-87 kilo aan.
Nu ga ik het rippetoe schema volgen om meer massa aan te komen(geen idee hoelang.. denk totdat er verder weinig progressie wordt gemaakt
). daarna ben ik van plan om te gaan cutten.
Verder heb ik nog nooit gedeadlift en gesquat, dus zal ik laag beginnen, en in het begin elke training met 2,5kg verhogen tot ik op mijn max zit vanwaar ik verder zal gaan.
mijn benchpress zit op de 75, maar daar begin ik wss eerst met de 60kg mee, en bouw het op(na max. een maand op de 75+ zitten(hoop ik
))
Hier de before pics
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
&
Wel zitten in deze foto's lekkere striemen van de rieten stoel
(niet letten op mijn spek ,, die werk ik weg na de rippetoe=D)
Ik hoop dat mensen mijn log zullen volgen, en zal alles dagelijks replyen/posten/whatever =D
heb hiervoor ook al before pics gemaakt en die zal ik zodirect erbij posten

wat info over mezelf:
Ik ben 17 jaar, doe nu een jaar fitness,een half jaar alleen maar cardio en aankloten met KT.. ben nu maand of 4-5 serieus bezig met kracht training.
Heb hiervoor 115 kilo gewogen, en ben flink wat afgevallen in de tijd van de cardio.. Zit nu tegen de 86-87 kilo aan.
Nu ga ik het rippetoe schema volgen om meer massa aan te komen(geen idee hoelang.. denk totdat er verder weinig progressie wordt gemaakt
). daarna ben ik van plan om te gaan cutten.Verder heb ik nog nooit gedeadlift en gesquat, dus zal ik laag beginnen, en in het begin elke training met 2,5kg verhogen tot ik op mijn max zit vanwaar ik verder zal gaan.
mijn benchpress zit op de 75, maar daar begin ik wss eerst met de 60kg mee, en bouw het op(na max. een maand op de 75+ zitten(hoop ik
))Hier de before pics

&
Wel zitten in deze foto's lekkere striemen van de rieten stoel

(niet letten op mijn spek ,, die werk ik weg na de rippetoe=D)
Ik hoop dat mensen mijn log zullen volgen, en zal alles dagelijks replyen/posten/whatever =D