AndroidHealthClinic

mijn schema 5 x split

playerdavid

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
dag 1 (Leg Day)
benen

dag 2 (Push Day)
borst,schouders,triceps

dag 3
rust

dag 4 (Pull Day)
rug,traps,biceps,onderarmen

dag 5 (Leg Day)
benen

dag 6 (Push Day)
borst,schouders,triceps

dag 7
rust

enzo verder in die volgorde
is dit een goed schema?
graag commentaar

Dit kan wel, afhankelijk van de oefeningen die je wil gaan doen.

Kan prima, hangt idd wel af van keuze van je oefeningen. Als je bijv deadlift bij pull doet en squat bij benen lijkt het mij niet ideaal als je die 2 dagen achter elkaar doet.

Ben wel benieuwd welke oefeningen je in gedachten had.

• Topic Starter Topic Starter
Kan prima, hangt idd wel af van keuze van je oefeningen. Als je bijv deadlift bij pull doet en squat bij benen lijkt het mij niet ideaal als je die 2 dagen achter elkaar doet.

Ben wel benieuwd welke oefeningen je in gedachten had.
ik doe tijdens benen squat en deadlift

ik doe tijdens benen squat en deadlift
2 zware compounds in één training? Ik ben geen expert maar volgens mij is dat iets teveel va het goeie. Als je DL op pull [want het is een pull oef.] dag doet, dan zit er ook paar dagen tussen en dan kun je er veel meer kracht uithalen en zorg je ervoor dat je niet die spiergroep overtraint.

2 zware compounds in één training? Ik ben geen expert maar volgens mij is dat iets teveel va het goeie. Als je DL op pull [want het is een pull oef.] dag doet, dan zit er ook paar dagen tussen en dan kun je er veel meer kracht uithalen en zorg je ervoor dat je niet die spiergroep overtraint.

dl en squat kunnen best samen hoor ;) In een LB dag zitten die ook zowiezo samen.

Terug
Naar boven