Fitness Seller

Mijn Schema ( heeft een goed oordeel nodig :s ) (Gelieve volledig te lezen )

Des

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, Ik gebruik nu een schema dat ik zelf uit gevoel heb opgestelt, maar ik blijk weinig hulp te krijgen en ik krijg het gevoel dat ik iets fout doe...kan mis zijn :P. Wel een paar mensen willen dat ik mij inschrijf in een fitness en hij wilt me helpen met een schema maar hij wilt dat ik er veel voor betaal =/ dus dacht ik hier eens te posten... ben zelf bijna 18 jaar, ben 1m82 en redelijk breed van nature gebouwd ( zal wel eens foto posten )
Ik train nu mijn 5e maand thuis in mijn garage met the usual: een ligbank, 2 dumbbells met gewichten tot 15kg.
Metalen bar met gewichten tot 60kg.

Dit doe ik dagelijks ( met een dag rust ) dus
Maandag training
Dinsdag rust
Woensdag training
Donderdag rust
Vrijdag training
Zaterdag rust
Zondag training
...
...

Dit doe ik dus: (Hiermee train ik dus een dik uurtje )
mijn volledige bovenlijf op een dag ( + - )
5x20rep lying tricep barbell extention (TRICEP)
5x 10 Bent over Barbell row (RUG)
5x20rep Lying tricep barbell extention maar nu doe ik minder reps & per set voeg ik gewicht toe. (TRICEP)
5x15 bent over Barbell row maar nu doe ik terug minder reps & per set voeg ik gewicht toe. (RUG)

Dan ga ik over naar Borst.
5x12 Wide Bench Press. (BORST)
5x15 Lying dumbbell fly's (BORST)

Dan ga ik over naar Biceps.
5x12 Benchpress. (1x op de maand duw ik eens uit (bv mijn maximum gewicht 1x benchen, tot zover is dit 70kg bench )
5x15 Barbell curls.

Denken jullie dat ik iets fout doe?
Niet genoeg reps? Meer sets? Meer oefeningen?
Kan dit verbetering gebruiken? Ik weet het niet, daarom dat ik het hier vraag.
Ik ben net proteineshakes beginnen gebruiken, ik let op mijn voeding en doing the right thing ( volg dit forum :p )
Stuur een mailtje naar Ignaceken@hotmail.com.
De mail zal niet onbeantwoord blijven met een dankwoordje natuurlijk.

ALLE commentaar is zeeer welkom.
Zelfs een babbel via MSN word hoogstens geapprecieerd.

(ik doe maar 1 oefening voor de tricep & rug omdat ik er maar 1 ken dus doe ik deze dubbel =/, voor de Tricep werkt deze erg goed maar voor de rug minder denk ik )

Groetjes.
Ignace ( Des )

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ALLE commentaar is zeeer welkom en denkt u dat dit niet/moeilijk bespreekbaar is via mail, heb ook MSN, hetzelfde mailadres, Voeg me maar gerust toe voor een babbel hierover.
:cool:

Onderlijf trainen, 150kg gewichten erbij halen, je schema klopt van geen kant tot nu toe.
http://www.t-nation.com/ Hier staan hele mooie schema's waarop je wel vooruit gaat. Voorbeelden van oefeningen en waarvoor het is zijn genoeg te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
En het klopt langs geen kanten op welke manier? Bedankt voor de website, ik bekijk het meteen! :)

Terug
Naar boven