Fitness Seller

Mijn schema, tips & advies welkom!

Bono11

Novice
Waardering
1
Hallo, ik zal me eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Tony en ik ben 17 jaar (volgende maand 18) ik ben 1.73m en weeg 79Kg. Ik train nu ongeveer een maandje en 2 weken. Ik hoop op dit forum veel te leren! Ik train 7 dagen per week en dit zijn mijn schema's

Ik doe verdeel de training van mijn spiergroepen over 3 dagen + Elke dag een paar buikspieroefeningen

Dag1: Borst/Triceps + 30 minuten cardio

Dag2: Rug/Biceps + 30 minuten cardio

Dag3: Benen/Schouders + 30 minuten cardio

Per 30 minuten cardio (Crosstrainer) verbrand ik ongv 450/500 calorieën.

En dan begint het de volgende dag gewoon weer overnieuw met "Dag1".

Dit is mijn voedingsschema.

52kjcw.png

Tips zijn welkom!

Mvg:p

De indeling van je spiergroepen is prima, alleen als je er niet bij zet welke oefeningen je doet kan ik nog niet veel beoordelen. Waarom doe je er cardio bij, wil je afvallen?

Wat je voeding betreft: dit is véél te weinig en bovendien krijg je met die extran een hoge hoeveelheid suiker binnen waar je op dat moment niets aan hebt.

Wissel wellicht je cardio van 30 min af met HIIT trainingen

• Topic Starter Topic Starter
De indeling van je spiergroepen is prima, alleen als je er niet bij zet welke oefeningen je doet kan ik nog niet veel beoordelen. Waarom doe je er cardio bij, wil je afvallen?

Wat je voeding betreft: dit is véél te weinig en bovendien krijg je met die extran een hoge hoeveelheid suiker binnen waar je op dat moment niets aan hebt.

Ik heb het schema een beetje aangepast meer voeding en minder cardio, ik zal het binnekort posten

Terug
Naar boven