AndroidHealthClinic

mijn schema

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,
ik doe al bijna 2 maanden aan fitniss. ik ben 2 weken geleden echt serieus begonnen.ik weeg 70 kilo en ben 167 cm lang. het volgende, ik train nu per week 6x cardio van 45 min. en doe crunsh 3 setje van 50. en de onderkant van mijn buik train ik met andere crunsh. 3 setjes 25, de zijkanten van mijn lichaam train ik ook dagelijks.
ik wil graag mijn vetpercentage verlagen. ik weet niet precies wat mijn vetpercentage is maar, heb wel een buikje.

mijn voedingschema,

in de ochtend loop ik kranten doe minimaal 90 min. over. ik zal vast wel calorieen verbranden.

ochtend
7;00 200 ml water.
300 ml magere melk
5x brood met kaas en boter(omega 3 en 6 )

tijdens school
2x appel
3 boterhammen.

15;15 200 gram rijst. + groente(spinazie)+ aardappelen + 150 gram vlees.

naar fitniss.

17;30 klaar met fitness.
eerste half uurtje eet ik niks.

18;00 appel.
salademix ( sla+appel+banaan+wortel+komkommer)

19;00 eet ik 50 gram walnoten.

20;00 250 gram magere kwark

is dit een goede schema?wat kan ik schrappen of bij doen

en zou ik met deze schema,s mijn vetpercentage verlagen ?
zou ik na 3 a 4 maanden een 6-packje zien ?

Hallo,
ik doe al bijna 2 maanden aan fitniss. ik ben 2 weken geleden echt serieus begonnen.ik weeg 70 kilo en ben 167 cm lang. het volgende, ik train nu per week 6x cardio van 45 min. en doe crunsh 3 setje van 50. en de onderkant van mijn buik train ik met andere crunsh. 3 setjes 25, de zijkanten van mijn lichaam train ik ook dagelijks.
ik wil graag mijn vetpercentage verlagen. ik weet niet precies wat mijn vetpercentage is maar, heb wel een buikje.

mijn voedingschema,

in de ochtend loop ik kranten doe minimaal 90 min. over. ik zal vast wel calorieen verbranden.

ochtend
7;00 200 ml water.
300 ml magere melk
5x brood met kaas en boter(omega 3 en 6 )

tijdens school
2x appel
3 boterhammen.

15;15 200 gram rijst. + groente(spinazie)+ aardappelen + 150 gram vlees.

naar fitniss.