XXL Nutrition

Hulp bij afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Koffie met poedermelk 1 theelepel 2 bakken.
1 x thee met niks
2 crackers met Emmentaler kaas
Tussendoor fruit
Lunch koolhydraatarm brood met rosbief geen boter 2 stuks
Tussendoor noten handje
Avondeten vlees groenten
Verder de hele dag water met citroen
S Avonds alleen water

1 x thee met niks
Tussendoor fruit
Tussendoor noten handje
Avondeten vlees groenten
S Avonds alleen water
Je eet 100% meer als 900 kcal

1 x thee met niks
Tussendoor fruit
Tussendoor noten handje
Avondeten vlees groenten
S Avonds alleen water
Hoeveel gram/ons van alles?

1 x thee met niks
Tussendoor fruit
Tussendoor noten handje
Avondeten vlees groenten
S Avonds alleen water
Welke crackers, watvoor kaas en hoeveel, welk fruit, hoeveel gram rosbief etc etc etc etc

Ja voeding aanpassen en correct krijgen lijkt me heel handig. Gebaseerd op je onderhoud (gokje met jullie getallen zal basaal metabolisme rond de 1600 zijn, afhankelijk van je bewegingsintensiteit kom je op de door @Kathlinoo reeds weergegeven 2100 kcal.

Waar ik op doelde reeds met anders vet opslaan @Mindcontrol was niet alleen dat hongergevoel en verzadigingsgevoel aangetast kunnen worden, maar ook daar je cellen anders reageren op insuline waardoor ze meer vet opslaan. Ook kan verhoogde serotonine activiteit de vetopslag verhogen.

Dat zijn dus wel zaken waar met voedingsadvies ook rekening gehouden kan worden: de juiste combinaties en de juiste portiegrootte.

Want zoals ik eerder zei: ik krijg echt geen handvol noten geprogrammeerd op die kcal. Met 4 walnoten zit je al op 15 % van de door jou aangegeven 900 kcal. Een handje noten of al een derde 😲

Door eerlijk naar jezelf te zijn.
Jou voedingsschema is nutteloos en bevat geen macros. Tevens is het onhoudbaar en snaai je hier en daar. Het verschil hem iig niet in dat je dagelijks 3 crackers meer pakt met dit eetschema en 98kg bw.

Het verschil zit hem in die 2000 kcal die je niet opnoemt dagelijks.

• Topic Starter Topic Starter
Door eerlijk naar jezelf te zijn.
Jou voedingsschema is nutteloos en bevat geen macros. Tevens is het onhoudbaar en snaai je hier en daar. Het verschil hem iig niet in dat je dagelijks 3 crackers meer pakt met dit eetschema en 98kg bw.

Het verschil zit hem in die 2000 kcal die je niet opnoemt dagelijks.
Ik snoep niet niks ik sport niet nu op dit moment

1 x thee met niks
Tussendoor fruit
Tussendoor noten handje
Avondeten vlees groenten
S Avonds alleen water
Ik kom zonder avondeten al op 1500 kcal. Met avondeten erbij zit je makkelijk boven je onderhoud en kom je dus aan.

Ongepast waarom? Omdat ik het niet meteen erken? Je mag gewoon een kritische discussie voeren lijkt mij.
Er bestaat gewoon geen medicatie die je vetter maakt, daar gooit ze het wel op. Het zou wel aan je schildklierprobleem of een combi van medicatie en je probleem kunnen liggen maar niet aan de medicatie op zichzelf
Omdat ik een discussie zie als een open gesprek en jouw mening meer als een stellige mededeling. Wat prima is hoor, maar ik bedank

Omdat ik een discussie zie als een open gesprek en jouw mening meer als een stellige mededeling. Wat prima is hoor, maar ik bedank
Ik zie een discussie als elkaar stevig aan de tand voelen met stellingen EN meningen die probeert te weerleggen of te bevestigen.Dat is een echte discussie. Je kwam ook met een half verhaal die je steeds aanvulde, dus hoe kan ik dan van de hoed en de rand weten? Je liet zelf meerdere factoren achterwege die je later aanvulde maar omdat ik het zelf invulde was het ongepast🤔

Maar je loopt helaas vaker weg op een punt dat de discussie niet naar je zin gaat. Dat is een verlies voor jezelf want dan kom je niet verder maar ga je juist nog meer in je eigen waarheden en meningen zitten. Buiten dat is het ook gewoon vreselijk irritant voor anderen om midden in discussie weg te gaan als het je niet aanstaat.

Ik zou chatgpt links laten liggen de helft klopt niet.
Voor haar idd gevaarlijk aangezien ze niet overkomt als iemand die weet wat ze doet.

T3 zal je verder niet plat leggen en bij 99,99% van de mensheid zal na stoppen de schildklier binnen een aantal weken gewoon weer normaal zijn ding doen, zijn ook studies van maar die kon ik even zo snel tijdens nachtdienst niet vinden.

Zelf 5 jaar T3 gebruikt en echt zero gemerkt toen ik stopte na 5 jaar.

Omdat ik een discussie zie als een open gesprek en jouw mening meer als een stellige mededeling. Wa prima is hoor, maar ik bedank
En als je nog wat te zeggen hebt doe dat gewoon hier en niet via Karma aub. Beetje raar zo allemaal.

Ik snoep niet niks ik sport niet nu op dit moment
Dan is jou lichaam uniek.
Vooralsnog blijf ik erbij dat je jezelf voorliegt, wel/geen besef hebt dat laat ik in het midden.
Ook al zou je het dubbele eten van wat je zegt te eten zou je moeten afvallen, dus dat men hier zegt weeg je de olie of boter af is leuk maar daar zit het verschil niet.

Tenzij je zoals die ene gast bent en 80gr boter eet voor je biefstuk 😜

En als je nog wat te zeggen hebt doe dat gewoon hier en niet via Karma aub. Beetje raar zo allemaal.
1000108393.jpg

👍🏻

Terug
Naar boven