- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik slikte 300 mg nu 50 schildklier is goedHoe lang slim je het al een wat is de dosering?
Bij setraline 30 kg aankomen is echt extreem veel. Ik snap ineens waarom je aan je schildklier denkt: is dat nog niet getest?
Net zulke onzin als niet afvallen op 900 kcalJe hebt gelijk dat was anti depressiva
Onzin
Klopt anti depressiva
Duidelijk eetschema.Ik begin met kwark met muesli tussendoor twee crackers met rosbief
Tussendoor noten
S Avonds het eten voor de kids voor mijn zonder koolhydraten vlees en groenten
Ik drink 2 liter water per dag
S avonds eet ik niks meer
Helder. Wat doe je qua beweging? Persoonlijk denk ik dat je er het meeste aan hebt als je eerlijk gaat bijhouden wat je per dag eet. Hoe beter je inzicht is, hoe beter je plan straks is. Is waardevol op lange termijn.
Nee er gebeurd dus niks qua afvallen
Dus eet je te veel. Het is geen raket wetenschap he.
Bij mensen die aankomen door prednison (vollemaansgezicht) en antidepressivia kan de vet- en vochtopslag wel degelijk anders zijn dan wanneer je gewoon aankomt.
Je komt geen vet aan van medicatieNiet door de zomerdagen het is ook geen winter buik maar aankomen door medicatie 30 kilo dus niks te maken met mijn voeding alleen de pech dat ik medicatie moest gaan slikken waar de bij werking is aankomen.
Dan kun je je gewoon je voeding aanpassen. Je wordt niet vetter door medicatie. Door de invloed op je stofwisseling ( langzamer) wordt je hooguit sneller vetter. Maar daar kun je de voeding gewoon op aanpassen lijkt mij.Bij mensen die aankomen door prednison (vollemaansgezicht) en antidepressivia kan de vet- en vochtopslag wel degelijk anders zijn dan wanneer je gewoon aankomt.
Ik denk dat niet dat je weet wat clenbuterol inhoudt... als je er niet voorzichtig mee omgaat en niet weet wat je doet belandt je aardig snel op de cardiologie.Ik wil afvallen met voeding sport en t3 en centaburol wie heeft er een schema voor mij grtjes indra
Een paar kilo oke. Maar de reden van 30kilo moet je toch ergens anders zoeken.Niet door de zomerdagen het is ook geen winter buik maar aankomen door medicatie 30 kilo dus niks te maken met mijn voeding alleen de pech dat ik medicatie moest gaan slikken waar de bij werking is aankomen.
Ik heb tig jaar geleden een ontstoken schildklier gehad, ziekte van hashimoto. In een paar maand van <60kg en twee uur per dag sporten, naar >90kg en 0 energie. Een ontregeld lichaam en verkeerde medicatie kan wel degelijk een grote invloed hebben.Je komt geen vet aan van medicatie
Hooguit vocht
Door een vertraagde stofwisseling door medicatie kom je sneller meer vet aan als je teveel eet. Dus elk pondje komt sowieso door het mondje.
IEdereen reageert ook anders.Ik heb tig jaar geleden een ontstoken schildklier gehad, ziekte van hashimoto. In een paar maand van <60kg en twee uur per dag sporten, maar >90kg en 0 energie. Een ontregeld lichaam en verkeerde medicatie kan wel degelijk een grote invloed hebben.
Geen idee in hoeverre het bij haar van toepassing is. Maar het compleet wegwuiven voelt niet eerlijk
Ik heb het niet over een paar kilo.
ALs je eerst 2 uur sport en dan ineens niet meer. En mss ook je voeding verzaakt hebt in die tijd dan is dat niet gek dat je 30 kilo aankomt vind ik.
De coach die ik destijds had heeft mijn voeding daar op aangepast. Ik vind je reactie erg ongepast en het lijkt mij beter dat ik verder niet reageer. Doe ermee wat je wil.ALs je eerst 2 uur sport en dan ineens niet meer. Mss je voeding verzaakt hebt in die tijd dan is dat niet gek dat je 30 kilo aankomt vind ik.
Dat ligt aan niet aan medicatie. Er is geen medicatie die vet aanmaakt. Het is een verandering van levensstijl, hormonen en een slecht voedingspatroon. En ja vrouwen zijn daar gevoeliger voor.
Ongepast waarom? Omdat ik het niet meteen erken? Je mag gewoon een kritische discussie voeren lijkt mij.De coach die ik destijds had heeft mijn voeding daar op aangepast. Ik vind je reactie erg ongepast en het lijkt mij beter dat ik verder niet reageer. Doe ermee wat je wil.
Omdat je aangeeft dat er maar een of enkele oorzaken zijn van aankomen bij medicijngebruik. Aankomen door medicatie kan echter meerdere oorzaken hebben. Meer honger/trek krijgen, minder activiteit (meer moe), en hormoon veranderingen noemde je al maar weet zijn ook nog zaken zoals vertraagde stofwisseling, vochretentie en andere opslag van vet die door medicijnen kunnen komen.Ongepast waarom? Omdat ik het niet meteen erken? Je mag gewoon een kritische discussie voeren lijkt mij.
Er bestaat gewoon geen medicatie die je vetter maakt, daar gooit ze het wel op. Het zou wel aan je schildklierprobleem kunnen liggen maar niet aan de medicatie ansich.
Dit is precies wat ik zelf zei maar dat was ongepast.🫠C
Omdat je aangeeft dat er maar een of enkele oorzaken zijn van aankomen bij medicijngebruik. Aankomen door medicatie kan echter meerdere oorzaken hebben. Meer honger/trek krijgen, minder activiteit (meer moe), en hormoon veranderingen noemde je al maar weet zijn ook nog zaken zoals vertraagde stofwisseling, vochretentie en andere opslag van vet die door medicijnen kunnen komen.
Nu ben ik met je eens dat t3 en clenbuterol geen oplossing zijn.
@Nicky!Je komt geen vet aan van medicatie
Hooguit vocht
Door een vertraagde stofwisseling door medicatie kom je sneller meer vet aan als je teveel eet. Dus elk pondje komt sowieso door het mondje.
Dan kun je je gewoon je voeding aanpassen. Je wordt niet vetter door medicatie. Door de invloed op je stofwisseling ( langzamer) wordt je hooguit sneller vetter. Maar daar kun je de voeding gewoon op aanpassen lijkt mij.