XXL Nutrition

Mijn schema

soulbrother

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
25%
Hey
Dit is mijn trainingschema in de week.

Ma: Gewichttraining 7,5 kilo per arm, Buikspieren onder en boven buikspieren en dan 50 keer en dan stop ik maar ik wil graag wat langer. SOMS fietsen en dan half uurtje ofzo.
En zo gaat het de rest van de week ook.

Hebben jullie nog tips voor me? Want ik zou graag meer willlen trainen kracht en conditie;) En wou graag wat afvallen vind me zelf nog al te zwaar. Ik zou met buikspieren graag beetje mijn buik weg willen maken:p

Die buik gaat vanzelf wel weg als je je hele lichaam goed aanpakt ism een goed voedingsschema.

Welkom trouwens! :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je geen tips meer voor me?

Als eerste zou ik een voedingsschema maken voor jezelf, reken uit wat jouw caloriebehoefte is en de verhouding koolhydraten, eiwitten en vetten.
Zo'n drie keer per week trainen lijkt me goed om kracht te winnen, maar dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk, als je je netjes aan je voedingsschema houdt vliegen die kilo's er wel vanaf.

Ben benieuwd hoe je het aan gaat pakken, Ik ben geen expert in voeding- en traininsschema's dus zoek eens op het forum er is veel nuttige informatie te vinden.

Succes!

Buikje haal je niet weg door te trainen, maar door cardio en goede voeding, ga dus (zoals al gezegd) meer cardio doen, spieren komen dan vanzelf beter naar voren, daarna kan je alsnog krachttraining doen.

EEN ECHT SCHEMA OPSTELLEN, WANT 7.5 KILO PER ARM IS GEEN SCHEMA!

Je kunt dan beter dumbbell curll en de peacher curll, 10-8-6 reps en dit is een richtgetal. Dus 10 reps met max kilo die je kan en dan 8 reps met max kilo dat je kan etc.

Maak een schematje en post hier, mensen hier willen wel helpen met wat beter kan. Probeer hier rondt te kijken naar de andere schema, maak aan de hand daarvan zo goed mogelijk schema.

Wij willen je met plezier je schema vebeteren of ermee helpen.

Wat ook belangrijk is, je leeftijd, hoelang je traint etc.

Met alleen trainen zal het wel een heel tijdje duren voordat het buikje verdwenen is, doe gewoon 2 keer per week spinnen, nergens anders van ga je meer zweten:P

Wat is spinnen? En wat is cardio is cardio op een fiets of niet want dat doe ik ook wel is alleen ik doe het buiten. Is dat niet beter want gewoon cardio op stilstaande fiets is zo saai en ik ga dan buiten in tegenwind ofzo als er winds staat fietsen met snelheid van 25 km/h, 30 km/h en als ik wil rijd ik zo 40 km/h alleen niet altijd als er veel tegenwind staat maar ik blijf altijd boven de 25 km/h

Voor school moeten we bij gym na de herfstvakantie 12 minuten hardlopen zonder tussen door te lopen maar gewoon achter elkaar te blijven hardlopen en als je 12 minuten vol houd heb je een 10. Ik wil graag die 12 minuten vol houden. Als ik nu bijvoorbeeld touwtje gaat springen iedere dag zoveel ik kan dat is boven de 100 in ieder geval en dan in vlot tempo ofzo en dan proberen iedere dag meer keren springen voor me conditie. Zou ik dan 12 minuten kunnen hardlopen daarna of niet?

opdrukken, hardlopen en touwtje springen;)

12 minuten is echt niet veel, na een paar weekjes trainen doe je zo een half uur.

trainingsschema.

Met dit^ schema kan je na 12 weken 30 minuten hardlopen, makkelijk te doen.

Succes bro:thumbup:

Kan het ook binnen 3 weken of neit dat als ik nu 3 weken gaat touwtjespringen en beetje fietsen enzo dt ik meer conditie krijgt en dat ik dan 12 minuten kan hardlopen?

kijk eens op een hardloopForum .

hier lopen de meesten niet zo hard meer hahahahaha.........

lol.....

Maar 12 min stelt niks voor als je al een normale conditie hebt, en je kunt de tempo toch ook zelf bepalen?

Gewoon 4 keer per week zo lang mogelijk hardrennen zonder te stoppen, en over 3 weken doe het het mis wel 20-30 min denk zelf nog wel langer.

lees de sticky's eens door.

waar staan die sticky's dan?

Terug
Naar boven