Jimmies
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het echt knap van je dat je dat hier deelt.. dat getuigd wel van klasse. Ik ben zelf ook 18 en ik schrok wel toen ik las hoe oud je was en wat je dan al meemaakt, ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf vechten en de goede hoop er in houden.
Keep us posted.
Als ik dit lees word ik er gewoon verdrietig van, en wij maar klagen over lange dagen op school enzo, heel veel sterkte man, de zus van mijn vriendin is op jonge leeftijd (10 jaar) overleden aan leukemie, ik hoop dat jij er helemaal bovenop komt en de ziekte overwint
Dat zijn nou niet bepaald de berichten die ik hoop te lezen......... Alhoewel het niet kwaad bedoelt is.
Als ik dit lees word ik er gewoon verdrietig van, en wij maar klagen over lange dagen op school enzo, heel veel sterkte man, de zus van mijn vriendin is op jonge leeftijd (10 jaar) overleden aan leukemie, ik hoop dat jij er helemaal bovenop komt en de ziekte overwint
Je krijgt je kanker wel klein.