AndroidHealthClinic

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Ik vind het echt knap van je dat je dat hier deelt.. dat getuigd wel van klasse. Ik ben zelf ook 18 en ik schrok wel toen ik las hoe oud je was en wat je dan al meemaakt, ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf vechten en de goede hoop er in houden.

Keep us posted.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het echt knap van je dat je dat hier deelt.. dat getuigd wel van klasse. Ik ben zelf ook 18 en ik schrok wel toen ik las hoe oud je was en wat je dan al meemaakt, ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf vechten en de goede hoop er in houden.

Keep us posted.

Thanks, dat zal ik zeker doen!

We gaan gewoon weer duimen voor de volgende uitslagen.:thumbs::thumb:

We staan allemaal achter je bradda .
Bro's before them ho's

Hey NoSurrender,

Ik heb zelf ook leukemie gehad op jonge leeftijd (3 jaar). ALL (Acute Lymfatische Leukemie) was bij mij geconstateerd en ben sinds mijn 10de genezen verklaard.
Ik wens je erg veel sterkte, alhoewel ik niet veel meer weet ik weet nog erg goed wat chemo met je doet en die fijne beenmerg puncties en hersenvocht aftappen zitten erg goed in mijn geheugen.

Ik ben van mening dat wanneer je de goede moed erin houdt, maakt de ziekte geen kans. ZO te zien houd je deze goede moed goed vast en dat moet je zeer zeker blijven doen. Geen ziekte is te sterk!

Ik zie nu pas dat je AML heb. Ben echt super blij dat je acute heb!!!!

Beterschap en sterkte!!!!

P.S. Wat zijn je hemoglobine waardes? Mijne lagen op 2.1 (levensgevaarlijk) hoop dat de jouwe wat hoger liggen! . Je wordt er echt enorm moe en lusteloos van.

Laatst bewerkt:
erg om te horen,en op zo'n jonge leeftijd!!!zijn geen woorden voor hoe oneerlijk het is!!
mijn gezin en ik,wensen jou,je familie en vrienden heel veel sterkte en goeie moed!!vecht ervoor,want je hebt nog een lang leven om van te genieten!!!

Zag je verhaal nu net pas! Al mn gestress en irritaties om kleine dingen worden weer in het juiste perspectief geplaatst.. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!

Fijn om te lezen dat je bloedwaarden omhoog zijn gegaan. Hopelijk is die koorts verholpen en zullen je bloedwaarden vandaag nog beter zijn.

Sterkte en we blijven je volgen

Van zo'n topic als dit daar krijg je het stil van. Ik wens jou heel veel sterkte met je succes Keep your head up!!!(H)

Zoals ik een aantal van jullie al verteld heb begonnen de bloedwaardes weer met stijgen. Tijdens de chemo wordt het beenmerg platgelegd met de bedoeling het beenmerg later op de juiste manier de bloedcellen aanmaakt. Momenteel wordt het weer aangemaakt met de bedoeling het 'normaal' blijft en ik leukemie-af ben. De bloedwaardes, mede mijn hb die voorheen wat achter bleef is vandaag ook bijgetrokken. Als deze waardes morgen stabiel of hoger zijn mag ik een weekje naar huis. Na dit weekje zullen ze vrij snel met een hogere dosering chemo beginnen. Vrij goed nieuws dus, vind het erg spannend en hoop dat de waardes morgen goed genoeg zullen zijn.

Sterke man!

Hopen dat de bloedwaardes morgen goed zijn, zodat je thuis een weekje kan rusten!

Sterkte kerel

Als ik dit lees word ik er gewoon verdrietig van, en wij maar klagen over lange dagen op school enzo, heel veel sterkte man, de zus van mijn vriendin is op jonge leeftijd (10 jaar) overleden aan leukemie, ik hoop dat jij er helemaal bovenop komt en de ziekte overwint

Als ik dit lees word ik er gewoon verdrietig van, en wij maar klagen over lange dagen op school enzo, heel veel sterkte man, de zus van mijn vriendin is op jonge leeftijd (10 jaar) overleden aan leukemie, ik hoop dat jij er helemaal bovenop komt en de ziekte overwint

Dat zijn nou niet bepaald de berichten die ik hoop te lezen......... Alhoewel het niet kwaad bedoelt is.

Over een paar maanden sta je gewoon weer in de gym te knallen , je komt hier wel weer bovenop ;)

Geweldig van B&F en XXL dat ze dit doen trouwens.

Arme meid, daar kan ik zo verdomd kwaad en emotioneel van worden eh....zo'n jeugdige bron van onschuld, vernietigd door zo'n klotemiserie...
Goed om te horen nosurrender, blijven gaan :) Je krijgt je kanker wel klein.
Zelf ga ik halverwege maart terug scans laten nemen, hopelijk is het gezwel in mijn enige stukje long hetzelfde gebleven en blijft het bij de vijf uitzaaïngen. Dan kan ik er nog een paar maanden zeker bijlappen

Wow sterkte kerel
Erg attent van B&F en XXL inderdaad
Maar zoals je signature al zegt, jij bent geen opgever, je bent sterk en je zal blijven vechten, nogmaals sterkte bro

Ben benieuwd of het goed is gegaan vandaag.:):D

Jongens, ik ben thuis! Ik mag naar huis tot en met maandag 28 februari. Wel heb ik volgende week dinsdag een beenmergpunctie, woensdag de uitslag of de chemo heeft aangeslagen en vervolgens vrijdag een gesprek in Groningen. In Groningen gaat eventueel de beenmergpunctie plaatsvinden. Tevens is een van mijn twee zussen identiek aan mijn beenmerg, en heb ik dus een donor! De geschatte kansen waren hiervoor 25%. Geweldig nieuws dus, laten we deze lijn erin houden en hopen op wederom goed nieuws aankomende woensdag!

Terug
Naar boven