Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt allemaal, vanochtend heb ik de beenmergpunctie ondergaan, geen prettige ervaring, alhoewel de assistente wel hot was! Tevens moest ik zo'n 15 buisjes bloed af laten nemen, hiervan kreeg ik na de punctie het resultaat. Deze bloedwaardes gingen weer de goede kant op, tevens ging mijn weerstand, dat in het begin iets achterbleef ook stijgen. Morgen is eigenlijk de spannendste dag sinds de chemo, dan krijg ik nl. de resultaten van de beenmergpunctie te horen. Dit zijn tevens de uitslagen wat betreft de chemo wel of niet heeft aangeslagen. Morgen om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik het te horen. Begin nu toch redelijk nerveus te worden, terwijl ik dit normaal nooit ben.
voor mijn resultatendag kijk ik altijd m'n favofilm met favosnack...en bedenk ik "meh, nothing can touch me, what happens tomorow, we'll see then"....gewoon relax kerel, ik duim alvastBedankt allemaal, vanochtend heb ik de beenmergpunctie ondergaan, geen prettige ervaring, alhoewel de assistente wel hot was! Tevens moest ik zo'n 15 buisjes bloed af laten nemen, hiervan kreeg ik na de punctie het resultaat. Deze bloedwaardes gingen weer de goede kant op, tevens ging mijn weerstand, dat in het begin iets achterbleef ook stijgen. Morgen is eigenlijk de spannendste dag sinds de chemo, dan krijg ik nl. de resultaten van de beenmergpunctie te horen. Dit zijn tevens de uitslagen wat betreft de chemo wel of niet heeft aangeslagen. Morgen om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik het te horen. Begin nu toch redelijk nerveus te worden, terwijl ik dit normaal nooit ben.
Na een nacht niet tot nauwelijks te hebben geslapen wegens de zenuwen zou ik vandaag de uitslag krijgen. Eenmaal gearriveerd in het ziekenhuis mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer. Toen ik werd opgehaald was ik erg nerveus, en eigenlijk werden direct al mijn zenuwen weggenomen. Het beenmerg was goed, de chemotherapie had aangeslagen! De onrijpe bloedcellen, waar ik voorheen teveel van had en men leukemie noemt waren voor de chemokuur 85% en dit was nu 4%. Lager dan dit kunnen ze ook niet meten. Net zoals je op je bureau kijkt lijkt het wellicht schoon maar als je er een vergrootglas bij pakt is het helemaal niet zo schoon. De technologie gaat dus nog niet zover dat ze dit kunnen achterhalen. Wel bleken er nog wat onrijpe bloedcellen in mijn bloed te zitten. Ik hoop dat deze in de loop van de tijd automatisch weggaan maar er bestaat een mogelijkheid dat ik ook hiervoor opnieuw chemotherapie moet ondergaan. Vrijdag heb ik een gesprek in Groningen, een kennismaking en tevens uitleg betreffende beenmergtransplantatie.
heel veel succes vrijdag manVoor een leek als ik klinkt dit als heel goed nieuws
Toch krijg ik een het gevoel dat je zelf nog voorzichtig bent.
Ga zo door en heel veel sterkte in Groningen vrijdag!!!