MuscleMeat

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Praying for u bro !

Bedankt allemaal, vanochtend heb ik de beenmergpunctie ondergaan, geen prettige ervaring, alhoewel de assistente wel hot was! Tevens moest ik zo'n 15 buisjes bloed af laten nemen, hiervan kreeg ik na de punctie het resultaat. Deze bloedwaardes gingen weer de goede kant op, tevens ging mijn weerstand, dat in het begin iets achterbleef ook stijgen. Morgen is eigenlijk de spannendste dag sinds de chemo, dan krijg ik nl. de resultaten van de beenmergpunctie te horen. Dit zijn tevens de uitslagen wat betreft de chemo wel of niet heeft aangeslagen. Morgen om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik het te horen. Begin nu toch redelijk nerveus te worden, terwijl ik dit normaal nooit ben.

Just ease down :) voor mijn resultatendag kijk ik altijd m'n favofilm met favosnack...en bedenk ik "meh, nothing can touch me, what happens tomorow, we'll see then"....gewoon relax kerel, ik duim alvast

sterkte kerel!!!!!

heeeeel veel sterkte man!!!!

Dude,

Lees je verhaal zwaar onder de indruk, ik wens je heel veel sterkte !!

Ik duim voor je !

Bedankt allemaal, vanochtend heb ik de beenmergpunctie ondergaan, geen prettige ervaring, alhoewel de assistente wel hot was! Tevens moest ik zo'n 15 buisjes bloed af laten nemen, hiervan kreeg ik na de punctie het resultaat. Deze bloedwaardes gingen weer de goede kant op, tevens ging mijn weerstand, dat in het begin iets achterbleef ook stijgen. Morgen is eigenlijk de spannendste dag sinds de chemo, dan krijg ik nl. de resultaten van de beenmergpunctie te horen. Dit zijn tevens de uitslagen wat betreft de chemo wel of niet heeft aangeslagen. Morgen om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik het te horen. Begin nu toch redelijk nerveus te worden, terwijl ik dit normaal nooit ben.

Ik hoop ten zeerste dat je plaatselijk verdoven bent. In mijn tijd mocht dit nog niet en mijn god wat doet dat pijn. Ik hoop voor je dat de chemo aanslaat en dat je nog maar een paar puncties moet ondergaan. Ik kan helaas niet op handen en voeten tellen hoeveel ik er heb moeten ondergaan, dat wens je echt je ergste vijanden niet toe.

Sterkte!!!

Ik duim voor je vandaag! Succes

• Topic Starter Topic Starter
Na een nacht niet tot nauwelijks te hebben geslapen wegens de zenuwen zou ik vandaag de uitslag krijgen. Eenmaal gearriveerd in het ziekenhuis mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer. Toen ik werd opgehaald was ik erg nerveus, en eigenlijk werden direct al mijn zenuwen weggenomen. Het beenmerg was goed, de chemotherapie had aangeslagen! De onrijpe bloedcellen, waar ik voorheen teveel van had en men leukemie noemt waren voor de chemokuur 85% en dit was nu 4%. Lager dan dit kunnen ze ook niet meten. Net zoals je op je bureau kijkt lijkt het wellicht schoon maar als je er een vergrootglas bij pakt is het helemaal niet zo schoon. De technologie gaat dus nog niet zover dat ze dit kunnen achterhalen. Wel bleken er nog wat onrijpe bloedcellen in mijn bloed te zitten. Ik hoop dat deze in de loop van de tijd automatisch weggaan maar er bestaat een mogelijkheid dat ik ook hiervoor opnieuw chemotherapie moet ondergaan. Vrijdag heb ik een gesprek in Groningen, een kennismaking en tevens uitleg betreffende beenmergtransplantatie.

mooi zo! sterkte en veel succes!

Ik vindt dit goed nieuws, toch ?

Heel veel sterkte nog met de rest van je behandeling !!

We wachten op de volgende positieve berichten...

Voor een leek als ik klinkt dit als heel goed nieuws:D
Toch krijg ik een het gevoel dat je zelf nog voorzichtig bent.
Ga zo door en heel veel sterkte in Groningen vrijdag!!!

Na een nacht niet tot nauwelijks te hebben geslapen wegens de zenuwen zou ik vandaag de uitslag krijgen. Eenmaal gearriveerd in het ziekenhuis mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer. Toen ik werd opgehaald was ik erg nerveus, en eigenlijk werden direct al mijn zenuwen weggenomen. Het beenmerg was goed, de chemotherapie had aangeslagen! De onrijpe bloedcellen, waar ik voorheen teveel van had en men leukemie noemt waren voor de chemokuur 85% en dit was nu 4%. Lager dan dit kunnen ze ook niet meten. Net zoals je op je bureau kijkt lijkt het wellicht schoon maar als je er een vergrootglas bij pakt is het helemaal niet zo schoon. De technologie gaat dus nog niet zover dat ze dit kunnen achterhalen. Wel bleken er nog wat onrijpe bloedcellen in mijn bloed te zitten. Ik hoop dat deze in de loop van de tijd automatisch weggaan maar er bestaat een mogelijkheid dat ik ook hiervoor opnieuw chemotherapie moet ondergaan. Vrijdag heb ik een gesprek in Groningen, een kennismaking en tevens uitleg betreffende beenmergtransplantatie.

Redelijk goed nieuws!:) heel veel succes vrijdag man

Voor een leek als ik klinkt dit als heel goed nieuws:D
Toch krijg ik een het gevoel dat je zelf nog voorzichtig bent.
Ga zo door en heel veel sterkte in Groningen vrijdag!!!

Positiviteit, heb je er ooit wel eens van gehoord? Is wel eens fijn als je genoeg shit over je heen krijgt!

Sterkte man!

Goed nieuws man....die laatste uitslag is vast ook positief.
Keep the faith....ga voor je duimen!

Blij dat je goed nieuws sterkte in je strijd

allright nice man, goed dat er zo'n vermindering is geconstateerd, veel succes vrijdag en we'll keep rooting for you

Terug
Naar boven