AndroidHealthClinic

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Heftig man, sterkte

Goed om te lezen dat je naar huis mag!!!
Nog véél sterkte en never give up!!

Goed om te horen dat je even naar huis mag!.
Ik wens die zus van je ook heel veel sterkte die wat beenmerg wil afstaan. Respect!

Jongens, ik ben thuis! Ik mag naar huis tot en met maandag 28 februari. Wel heb ik volgende week dinsdag een beenmergpunctie, woensdag de uitslag of de chemo heeft aangeslagen en vervolgens vrijdag een gesprek in Groningen. In Groningen gaat eventueel de beenmergpunctie plaatsvinden. Tevens is een van mijn twee zussen identiek aan mijn beenmerg, en heb ik dus een donor! De geschatte kansen waren hiervoor 25%. Geweldig nieuws dus, laten we deze lijn erin houden en hopen op wederom goed nieuws aankomende woensdag!

Mooizo, topnieuws dit! Succes en idd ook je zus!

Dat is goed nieuws, en lekker dat je tien daagjes naar huis mag. :)

Super nieuws!

Heftig verhaal verder, had het nog niet gelezen. Veel sterkte en al het geluk in de wereld voor je man!

Heavy man...
Sterkte ermee, mooi dat je zus een zelfdebeenmerg heeft :)
never give up !

Dat is fijn dat je thuis bent. Dat is in iedergeval gezelliger. Na regen komt zonneschijn. Fijne dag en geniet ervan.

Goed nieuws kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal, heerlijk om thuisnte zijn. Morgen beenmergpunctie, overmorgen uitslag of de chemo heeft aangeslagen.

ik lees dit nu pas. maar heel veel sterkte kerel!
hoop dat de chemo heeft aangeslagen.

Los van het feit dat je wilt gaan sporten, ik heb enorm veel respect voor hoe je dit oppakt. Als ik dit lees, weet ik gewoon dat het goed komt. Succes kerel!

Ik had dit topic nog niet gezien, maar alsnog veel sterkte gozer. Dat die vervloekte ziekte snel en helemaal uit je lichaam zal verdwijnen! Keep the faith! :thumbup:

Je bent mentaal echt ijzersterk als ik je posts lees! Dit komt zeker goed!

Veel succes met het herstel!
Laat je vooral niet naar beneden trekken door negatieve mensen.
Altijd positief blijven, ook als je je rotslecht voelt van de chemo.

ik heb zelf vorig jaar kanker gehad. Weliswaar geen leukemie maar ik weet ongeveer waar je doorgaat. Heb in augustus mijn laatste chemo gehad.

Als je thuis bent probeer bezig te blijven, ook als je je ziek voelt.
Je gedachten verzetten. Lichte inspanningen blijven doen is ook heel goed voor je lichaam.
Natuurlijk niet gaan hardlopen :) Maar wandelingen en lichte sportactiviteiten maken enzo.
Op het internet vind je veel research over de effecten van sport tijdens en na de chemo.
Je smaken gaan ook veranderen. Sommige dingen ga je niet meer lusten.
Heel raar, maar het is wel zo :)
Ik heb meer dan een half jaar geen banaan meer kunnen eten, water had een ijzersmaak, ...
Maar geen nood, dit verandert met de tijd allemaal terug.

Veel succes met alles!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal, vanochtend heb ik de beenmergpunctie ondergaan, geen prettige ervaring, alhoewel de assistente wel hot was! Tevens moest ik zo'n 15 buisjes bloed af laten nemen, hiervan kreeg ik na de punctie het resultaat. Deze bloedwaardes gingen weer de goede kant op, tevens ging mijn weerstand, dat in het begin iets achterbleef ook stijgen. Morgen is eigenlijk de spannendste dag sinds de chemo, dan krijg ik nl. de resultaten van de beenmergpunctie te horen. Dit zijn tevens de uitslagen wat betreft de chemo wel of niet heeft aangeslagen. Morgen om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik het te horen. Begin nu toch redelijk nerveus te worden, terwijl ik dit normaal nooit ben.

Terug
Naar boven