Easedup
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 13%
Hee mensen, hierbij mijn fullbody trainingsschema dat ik nu een paar maanden gebruik (recentelijk aangepast door advies op dit forum)
Mijn doelstelling is niet volledig gebaseerd op massa en kracht maar meer in combinatie met sportaanvullend (sprongkracht, explosiviteit en reactie vermogen). Waarschijnlijk lijkt het wat vol over de hele week gezien maar ik hou deze intensiteit nu al een maand of 5 vol zonder langdurige spierpijn of blessures (op een onfortuinlijke schouderblessure na, door een doodschop).
Ma; Keeper training
Di; Fullbody
Warming up 5 - 10 min roeien
Benchpress 3 x 10 x 80kg
Cable crossover 3 x 8 x ?
DB press 3 x 8 x 30kg
DB curl 3 x 5 x 26kg
DB bench row 3 x 8 x 30kg
Squat 3 x 8 x 90 - 110kg
Calf raise 3 x 8 x 90kg
Eventueel afronden met korte cardio en buikspieren
Wo; Rust
Do; Voetbal training
Vr; Fullbody
Warmingup 5 - 10 min roeien
Benchpress 3 x 10 x 80kg
DB kickbacks 3 x 8 x 14kg
DB fly 3 x 5 x 26kg
Deadlift 3 x 8 x 80 - 90kg
Squat 3 x 8 x 90 - 100kg
Za; Wedstrijd
Zo; Rust
Of bij goed gevoel cadrio in combinatie met plyometrische oefeningen
PS. Dumbbell oefeningen wisselen nog wel eens af
PPS. De gewichten zijn benaderingen, zoals gezegd heb ik een behoorlijke schouder blessure gehad en kan soms bepaalde oefeningen niet of nauwelijks uitvoeren op maximaal gewicht door kracht tekort
PPPS. Ik zou graag Olympic lifts e.d. toevoegen aan mijn schema maar na een aantal x proberen blijkt mijn schouder nog te onstabiel is om dit gecontroleerd en veilig te doen
Mijn doelstelling is niet volledig gebaseerd op massa en kracht maar meer in combinatie met sportaanvullend (sprongkracht, explosiviteit en reactie vermogen). Waarschijnlijk lijkt het wat vol over de hele week gezien maar ik hou deze intensiteit nu al een maand of 5 vol zonder langdurige spierpijn of blessures (op een onfortuinlijke schouderblessure na, door een doodschop).
Ma; Keeper training
Di; Fullbody
Warming up 5 - 10 min roeien
Benchpress 3 x 10 x 80kg
Cable crossover 3 x 8 x ?
DB press 3 x 8 x 30kg
DB curl 3 x 5 x 26kg
DB bench row 3 x 8 x 30kg
Squat 3 x 8 x 90 - 110kg
Calf raise 3 x 8 x 90kg
Wo; Rust
Do; Voetbal training
Vr; Fullbody
Warmingup 5 - 10 min roeien
Benchpress 3 x 10 x 80kg
DB kickbacks 3 x 8 x 14kg
DB fly 3 x 5 x 26kg
Deadlift 3 x 8 x 80 - 90kg
Squat 3 x 8 x 90 - 100kg
Za; Wedstrijd
Zo; Rust
Of bij goed gevoel cadrio in combinatie met plyometrische oefeningen
PS. Dumbbell oefeningen wisselen nog wel eens af
PPS. De gewichten zijn benaderingen, zoals gezegd heb ik een behoorlijke schouder blessure gehad en kan soms bepaalde oefeningen niet of nauwelijks uitvoeren op maximaal gewicht door kracht tekort
PPPS. Ik zou graag Olympic lifts e.d. toevoegen aan mijn schema maar na een aantal x proberen blijkt mijn schouder nog te onstabiel is om dit gecontroleerd en veilig te doen
Laatst bewerkt: