XXL Nutrition

Mijn trainingslog.

Bezoekers in dit topic

DELOAD

Vandaag jaar samen met vriendin dus uit eten vanavond!

Training:

Pulldown 3x10x92kg
BOR 3x10x110kg
Spider bicep 3x12x10kg
Cable preacher curl 2x12 23kg

7km 27m run 🏃‍♀️

Door mijn gewicht begeven mijn kuiten het eerst, dat is soms wel irritant. Even in teijfel of ik terug moet gaan naar 80kg maar zal wat kracht moeten inleveren. Maar het gaat nog zo lekker. Even nadenken.
 
DELOAD

Vandaag jaar samen met vriendin dus uit eten vanavond!

Training:

Pulldown 3x10x92kg
BOR 3x10x110kg
Spider bicep 3x12x10kg
Cable preacher curl 2x12 23kg

7km 27m run 🏃‍♀️

Door mijn gewicht begeven mijn kuiten het eerst, dat is soms wel irritant. Even in teijfel of ik terug moet gaan naar 80kg maar zal wat kracht moeten inleveren. Maar het gaat nog zo lekker. Even nadenken.
BOR 110kg x 10 laat maar zien met de juist houding…
 
Snelheid heb je wel, terug naar 80 zou ik niet doen. Waarschijnlijk wordt je er nauwelijks sneller van, je bent wel eerder leeg/op.
Wij zijn even lang en jij bent iets sterker dan mij, 83 ging nog bij duursport aantal jaar geleden. 81 was te weinig, echt snel leeg/op.
Toen zwom, fietste en liep ik veel. Te licht is ook niet goed voor je natty hormonen huishouden.
 
DELOAD

Vandaag jaar samen met vriendin dus uit eten vanavond!

Training:

Pulldown 3x10x92kg
BOR 3x10x110kg
Spider bicep 3x12x10kg
Cable preacher curl 2x12 23kg

7km 27m run 🏃‍♀️

Door mijn gewicht begeven mijn kuiten het eerst, dat is soms wel irritant. Even in teijfel of ik terug moet gaan naar 80kg maar zal wat kracht moeten inleveren. Maar het gaat nog zo lekker. Even nadenken.
Deload met 110kg rows, tank :angstig:
 
beetje laat maar ik ben IN :D
 
BOR 110kg x 10 laat maar zien met de juist houding…
Meer pendlay row / BOR laat het net niet op de grond. Niet hoe de meeste mensen BOR zo snel mogelijk doen. Hou van efficiënt trainen.

Snelheid heb je wel, terug naar 80 zou ik niet doen. Waarschijnlijk wordt je er nauwelijks sneller van, je bent wel eerder leeg/op.
Wij zijn even lang en jij bent iets sterker dan mij, 83 ging nog bij duursport aantal jaar geleden. 81 was te weinig, echt snel leeg/op.
Toen zwom, fietste en liep ik veel. Te licht is ook niet goed voor je natty hormonen huishouden.
Ja precies, bij hardlopen zijn mijn benen wel wat irritant door dikte. Vaak rooie plekken, daar misschien een andere broek voor aanschaffen.

Deload met 110kg rows, tank :angstig:
Minder oefeningen, minder volume dus maar wel zelfde gewicht.
 
Morgen of vandaag progressie foto’s en meet resultaten.

Benieuwd… verwacht niet teveel want door mijn griep wel wat gemist….

Vandaag laatste deload morgen rust.
Heb heel wat kramp weer bij mijn linker heup waar ik 3 jaar geleden een blessure had opgelopen, lekker gemasseerd voordat ik ging squatten.

100kgx15 paused squats
Leg extension 2x10 39kg
RDL DB 3x15 5kg

Beetje random oefeningen, uit voorzorg voor nog een blessure. Vanaf volgende week maandag gaan we weer met hoge nummer gooien.

Zie hier een foto van benen met niet heel goed licht. Waren vorige meting 67cm (boven deel)

Kuiten gaan ook een beetje vooruit van 35cm naar nu 41cm

780CBF5D-E58C-4A62-9526-46FEFE93B0E5.jpeg
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven