locotek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 2m
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Training van gister!
Was weer even aftasten met gewichten wat ik kon doen! Lang eigenlijk geen benen serieus getrainend!
Squats
8x50kg
8x70kg
Hierna ging er iets fout met me hamstrings ofzo! Ineens helemaal verzuurd en branden! Dit had ik nog nooit gehad.. dus toen heb ik dat laatste setje maar niet afgemaakt! Denk dat het komt omdat ik nog spierpijn in me hams had van deadliften van maandag!
Leg press
10x55kg
10x75kg
8x100kg
Leg extension
8x25kg
10x35kg
Leg curl
8x45kg
8x55kg
8x65kg
Stiff leg deadlift
Deze laat ik eruit.. omdat ik het geen prettige oefening vind.. en het lijkt wel alsof ik me hamstrings met gewone deadlift al genoeg train! Heeft dit te maken met de uitvoering van mijn deadlift? of hebben meer mensen hier last van?
Standing calf raise
Deze sla ik ook over.. omdat ik deze oefening elke avond op de trap moet doen van de fysio! Dan is het gewoon zonder gewicht!
Seated calf raise (pijnlijk vanwege mijn scheenbeen/kuit blessure!
8x25kg
8x35kg
8x35kg
Was geen super training.. Ook veel last van me benen nu..
Was weer even aftasten met gewichten wat ik kon doen! Lang eigenlijk geen benen serieus getrainend!
Squats
8x50kg
8x70kg
Hierna ging er iets fout met me hamstrings ofzo! Ineens helemaal verzuurd en branden! Dit had ik nog nooit gehad.. dus toen heb ik dat laatste setje maar niet afgemaakt! Denk dat het komt omdat ik nog spierpijn in me hams had van deadliften van maandag!

Leg press
10x55kg
10x75kg
8x100kg
Leg extension
8x25kg
10x35kg
Leg curl
8x45kg
8x55kg
8x65kg
Stiff leg deadlift
Deze laat ik eruit.. omdat ik het geen prettige oefening vind.. en het lijkt wel alsof ik me hamstrings met gewone deadlift al genoeg train! Heeft dit te maken met de uitvoering van mijn deadlift? of hebben meer mensen hier last van?
Standing calf raise
Deze sla ik ook over.. omdat ik deze oefening elke avond op de trap moet doen van de fysio! Dan is het gewoon zonder gewicht!
Seated calf raise (pijnlijk vanwege mijn scheenbeen/kuit blessure!
8x25kg
8x35kg
8x35kg
Was geen super training.. Ook veel last van me benen nu..

!