AndroidHealthClinic

mijn trainingsschema (niet te veel) kickbox + fitness

delict

Novice
Waardering
1
hallo people.

ik heb een vraag over bepaalde dingen ,en wil eerst wat kwijt over mijn achtergrond.
ik hou totaal niet van bodybuilden of extreme krachtomstandigheden zoals veel van jullie wel hier houden.. ik ben eigenlijk een kickboxer maar jullie weten veel van het menselijke lichaam af, dus ik mag aannemen dat ik met me vragen hier goed zit!

ik begin nu toch te twijfelen of zovaak trainen in de week wel goed is!?

mijn schema

Maandag;
Kickbox ( 1 uur ) bijna zonder pauzes

Dinsdag;
Fitness (1 uur) pakken we zwaar, en proberen we te doen

Woensdag;
Kickbox (1 uur)

Donderdag;
Kickbox (1 uur)

Onze kickbox trainingen zijn zeer intensief! we sparren en alles erbij en trappen onze schenen kapot op de pads.

Sinds een lange tijd toch weer een blessure aan me pols opgelopen. gevaarlijk? of gewoon doorslaan ? (ik kan me pijngrens redelijk uitschakelen)

en is zo'n trainingschema wel goed?

zovaak trainen ?

Ik weet dat sommige misschien nog veel meer trainen, maar ik twijfel laatste tijd of het goed is ..

luister naar je lichaam, ik wing chun in combinatie met fitness ook 5 dagen per week.

kickboxers op hoog niveau trainen wel 4 tot 8 uur per dag en jij maakt je druk over 1 uurtje per dag? Gewoon doorknallen

• Topic Starter Topic Starter
thnx, vanavond weer :D
en met blessure's gewoon doorknallen, ff pijn wegzetten..

shit dat klinkt niet goed :(

terwijl ik maandag wou beginnen met MDY NO III

iemand bekent met zo'n polsblessure ? dat je al met het draaien van je pols al een helse pijn voelt :(

hoelang moet ik rust houden ongeveer?

shit dat klinkt niet goed :(

terwijl ik maandag wou beginnen met MDY NO III

iemand bekent met zo'n polsblessure ? dat je al met het draaien van je pols al een helse pijn voelt :(

hoelang moet ik rust houden ongeveer?
ga naar een sportarts... ik heb geen idee hoelang je rust moet houden, maar gewoon doorsporten lijkt me niet verstandig!

mja dat kan jij natuurlijk ook niet voelen....
maar naar een arts ga ik maar niet, die vertellen me gelijk dat ik moet stoppen met de sport..

ik ga wel naar de dokter en laat hem wel masseren ofzo..

mja dat kan jij natuurlijk ook niet voelen....
maar naar een arts ga ik maar niet, die vertellen me gelijk dat ik moet stoppen met de sport..

ik ga wel naar de dokter en laat hem wel masseren ofzo..
een arts en een dokter is hetzelfde...
je pols laten masseren?
Laat het gewoon onderzoeken, ze zeggen heus niet dat je moet stoppen, misschien alleen tijdelijk niet met die hand slaan ofzo..

Terug
Naar boven