MuscleMeat

mijn trainingsschema

steeuv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
ik ben 18 jaar oud, en ben een tenger gebouwd.
ik fiets elke dag 30 km en doe 3 keer per week aan voetbal.
nu wil ik een beetje spiermassa opbouwen door thuis wat aan fitness te doen.
doordat ik druk ben met andere dingen heb ik geen tijd om nog naar de sportschool te gaan, dus wil ik thuis wat proberen.

nu heb ik rondgekeken op het internet wat voor soort oefeningen er zijn. ik begrijp de door thuis deze oefeningen te doen je een stuk minder resultaat boekt dan in de sportschool, maar beter iets dan niets.

hebben jullie tips wat ik het beste kan doen, en welke spiergroepen er allemaal getraind moeten worden voor een proportioneel bovenlichaam??

Als jij de materialen aanschaft om thuis te trainen kan dat best. Maar dat is wel een investering. Woon je dan zo ver van een sportschool af? Je zou ook dat fietsen om kunnen ruilen voor krachttraining. Tijdprobleem opgelost al.

Alle spiergroepen moeten worden getraind. En wil je serieus resultaten zien moet je ook goed op je voeding letten. Voeding/trainingsschema is wel aan te raden. Lees de sticky;s maar eens door op de site en lees het forum door.

30km per dag fietsen + 3x voetbal per week en dan nog aardig gainen gaat echt niet lukken...

Begin maar 's door het fietsen te schrappen. Als je eenmaal de smaak te pakken krijgt zul je voetbal ook al snel achterwege laten.

En je zult echt een gym moeten gaan opzoeken. Een degelijke home gym (BP, squatrek, barbell, schijven, dumbbells) is namelijk duur. En dan heb je slechts de basis...

Terug
Naar boven