AndroidHealthClinic

Mijn ''Vet''

tomvaassen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Ok heren !
ik heb nu vaker een topic gestart met vragen over '' mijn vet'' het beste is dus een foto te plaatse ... volgens de wiskundige meting is dit 12% vet.. of dit waar is laat ik hierbij jullie even beoordelen .. en dan is mijn vraag is dit LAAG genoeg aan vet voor een zichtbare ontwikkeling van '' de buikspieren'' (sixpack)
dit is aangespand (naar buiten gedrukt) NIET nuchter. NIET geoefend

bij de juiste oefeningen (zo ja welke)
en juiste voeding !

gr tom

snapshot (1).jpg

Ok heren !
ik heb nu vaker een topic gestart met vragen over '' mijn vet'' het beste is dus een foto te plaatse ... volgens de wiskundige meting is dit 12% vet.. of dit waar is laat ik hierbij jullie even beoordelen .. en dan is mijn vraag is dit LAAG genoeg aan vet voor een zichtbare ontwikkeling van '' de buikspieren'' (sixpack)
dit is aangespand (naar buiten gedrukt) NIET nuchter. NIET geoefend

gr tom

Ik zie geen buikspieren dus nee.

En ik denk niet dat dit 12% is, hoe heb je dit berekend dan?

• Topic Starter Topic Starter
dit heb ik berekend met een online calculator. die berekeken het met mijn lengte,gwicht, middel omtrek.. hoor ik wt jij denkt mijn middel omtrek is daarbij ook 79 cm

Laatst bewerkt:
ehmm tja blijkbaar niet want ik heb me kapot gecrunched voor het goed zichtbaar te krijgen wat dus niet werkt al voel ik ZEKER blokken zelfs zitten als ik aanspan en beetje indruk.. dus jullie zeggen hier moet nog wt vet vanaf ?

dit heb ik berekend met een online calculator. die berekeken het met mijn lengte,gwicht, middel omtrek.. hoor ik wt jij denkt mijn middel omtrek is daarbij ook 79 cm

Dat is dus niet accuraat. Je vetpercentage meet je het beste met een 5punts meting gedaan door iemand die er verstand van heeft, of in een speciale tank met water maar dat is erg duur.

Laatst bewerkt:
maar zo op het blote oog dt jullie kunne zien is het nog te veel vet tog ?

ohh dat woord is nieuew voor me ... dus bulken een optie ?

ok... simpel massa opbouwe dt lijkt me het beste dan

Pff wat een zeikers,@tom, skinny fat is gewoon al gauw gezegd door iemand die zichzelf dan beter voelt, in jouw geval is het gewoon ongetraind, gewoon goed gaan trainen en schoon eten en groeien, blokken komen vanzelf.

ok bedankt voor de reacties !

meer dan 12% want je ziet bij je luv handles wel het nodige vet
tenzij alles daar zit natuurlujk

Volgens mij zie je een 'sixpack' ook pas vanaf 8% BF en lager...

maak een normale foto en niet zo`n battie foto!

Terug
Naar boven