AndroidHealthClinic

Mijn voedings schema Tips en meningen graag!

koen1991

Novice
Waardering
0
Gewicht: 68kg
Lengte: 176cm
Leeftijd: 18
vetpercentage: 11-12
Kcal verbruik in rust: 1728
Kcal verbruik trainingsdage: 2800
Aantal trainingsdage per week: 4

Ik wil cutten naar 8-9% wat vinden jullie van mijn kcal en eiwit?
Zijn er nog dingen die ik kan toevoegen of kan vervangen?

Ik doe fullbody-workout's van anderhalf uur en op het einde 30 minute cardio.

De tussedoortjes op mijn lijst betekenen niet dat ik al die tussendoortjes dagelijks neem.

Supplementen:
BCAA's
Hydroxycut Hardcore (binnekort)

Bijlagen

68kg bij 176 en dan nog cutten :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
als je eerst eens naar het vet% zou kijke ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog vet rond mijn navel en bij mijn taile. Ik train al een tijdje en het gaat maar niet weg ik let ook goed op mijn voeding. Verder doe ik dus full body workout's wat die probleem gebieden goed zouden moeten aanpakken (ik weet dat vet verbranden op plekken waar jij het wil niet kan). Ik denk omdat ik al redelijk laag in gewicht zit dat de daarom zo geheten "vet voorraad" dat zich opslaat rond mijn navel en bij mijn taile er moeilijk af gaat. Nu dacht ik dat als ik met een goed voedingsschema met hoog in eiwitten wel een fatburner (hydroxycut hardcore) erbij kon gebruiken zodat het niet te kosten van mijn spieren gaat. Daarom vroeg ik om advies over mijn voedingsschema.

Genoeg massa heb ik idd zeker nog niet maar ik wil eerst van dat vet rond mijn navel af komen en dat ik dan me volledig op pure droge massa kan gaan concentreren. Want nu doe ik ook al een tijdje aan intensieve kracht training maar ook de cardio op het einde om dat vet weg te krijgen.

Groeten

Terug
Naar boven