Firewolx
Cool Novice
- Waardering
- 4
UPDATE: Post 7 aantal dingen veranderd.
Hallo beste mensen,
Ik plaats deze topic zodat jullie mij misschien kunnen helpen met mijn voedingschema. Ik heb voor mijzelf een voedingsschemasamengesteld en ik zou graag jullie mening erover willen horen.
Natuurlijk hier wat informatie over mij en mijn doelen:
Gewicht: 63.2 kilo
Lengte: 178 cm
Leeftijd: 16 jaar
Vetpercentage: ~9.8%
BMR: 1713
Workout: Rippetoe 3 keer per week, ik gebruik deze guide als mijn 'mentor'.
Somato type: Meso-endomorph lichaam
Doel: Bulken (naar 70-75 kilo als het lukt).
Dagelijkse 'overige' beweging: Heel weinig, ik doe aan geen andere sport en ga met de scooter naar school.
Ik hoop dat jullie uit deze informatie kunnen halen of dit onderstaande voedingsschemabij mij past. Als jullie extra informatie nodig hebben, laat het me weten! Ik heb gekozen voor ~2550 Kcal (met 30/50/20 eiwit/kh/vet verhouding) inname per dag, misschien is dit teveel, misschien te weinig. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen en het spijt me als het ongewenst is om dit soort vragen te stellen.
Ook misschien handig om te weten is dat ik op school zit van 8.15 tot ongeveer 15.30. Dus de maaltijden daartussen zijn de pauzes en kan ik qua tijd niet echt verstellen. Ik train ongeveer van 8 tot 9 uur. (UPDATE: Nieuwe Trainingsuren sinds post 7 van 18.00 > 19.00-19.15)
Thanks, Joey R.
UPDATE:
Tweede Versie van Voedingschema is sinds post 6 upgeload. In post 6 staan de verschillen, bedankt!
Hallo beste mensen,
Ik plaats deze topic zodat jullie mij misschien kunnen helpen met mijn voedingschema. Ik heb voor mijzelf een voedingsschemasamengesteld en ik zou graag jullie mening erover willen horen.
Natuurlijk hier wat informatie over mij en mijn doelen:
Gewicht: 63.2 kilo
Lengte: 178 cm
Leeftijd: 16 jaar
Vetpercentage: ~9.8%
BMR: 1713
Workout: Rippetoe 3 keer per week, ik gebruik deze guide als mijn 'mentor'.
Somato type: Meso-endomorph lichaam
Doel: Bulken (naar 70-75 kilo als het lukt).
Dagelijkse 'overige' beweging: Heel weinig, ik doe aan geen andere sport en ga met de scooter naar school.
Ik hoop dat jullie uit deze informatie kunnen halen of dit onderstaande voedingsschemabij mij past. Als jullie extra informatie nodig hebben, laat het me weten! Ik heb gekozen voor ~2550 Kcal (met 30/50/20 eiwit/kh/vet verhouding) inname per dag, misschien is dit teveel, misschien te weinig. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen en het spijt me als het ongewenst is om dit soort vragen te stellen.
Ook misschien handig om te weten is dat ik op school zit van 8.15 tot ongeveer 15.30. Dus de maaltijden daartussen zijn de pauzes en kan ik qua tijd niet echt verstellen. Ik train ongeveer van 8 tot 9 uur. (UPDATE: Nieuwe Trainingsuren sinds post 7 van 18.00 > 19.00-19.15)
Thanks, Joey R.
UPDATE:
Tweede Versie van Voedingschema is sinds post 6 upgeload. In post 6 staan de verschillen, bedankt!
Bijlagen
Laatst bewerkt:

Op een gegeven moment kun je geen brood meer zien!
Ik zal mijn voedingsschemaaanpassen zodat ik op de 3100 calorieen zit. Maar ik wil nog steeds maar 20% van calorie inname gebruiken voor vet, zoals het op die Rippetoe guide staat op bodybuilding.com. Dus ik denk dat ik ongeveer 69gram vet ga eten dan maar, dat is 1.1x mijn BW.