AndroidHealthClinic

Mijn voedingschema (tips zijn welkom)

Mysterio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hoi,
ik ben al jaren een gebruiker (lezer) van dit forum.Een plezier om telkens weer opnieuw mensen te zien afzien om hun doelen te bereiken. Ik train ook al wel een tijdje(enkele jaren),vooral in functie van vechtsport.
Ik ben 26 jaar, 1m81, 84 kg, 12%

Nu zou ik graag eens wat meer willen bereiken. Ik train min. 4x/week KT. Vechtsport doe ik niet meer,buiten hier in mijne kelder af en toe. Ik zou graag wat droger komen te staan (7%) en als het effe kan op hetzelfde gewicht(84-87kg).
Hier is mijn voedingschema... be gentle, I'm new at this...

Bijlagen

Slaap je wel genoeg?

Ik vind het totaal aantal carbs vrij hoog en de vetten vrij laag. Verder ziet het er wel aardig uit, denk dat het vooral een kwestie van uitproberen is en gaandeweg aanpassen. Als je na een maand te weinig progressie hebt, dan zou je de carbs omlaag kunnen gooien en de vetten wat omhoog

Ja ik keek net ook ff snel kh te hoog en vetten te laag gooi ze minimaal naar 20 % en als je nog wat droger wil worden naar 30% je vetten en je eiwitten hoger naar 40% ofzo en kh ook op 30%. Dat zal ik doen om droger te worden.

• Topic Starter Topic Starter
+1, je kunt best het brood wat verminderen en vruchtsappen kun je beter laten staan en dan een sinasappel eten ivm vezelinname.

Ah,ok bedankt voor de tip...Ik doe dat Megagrowpoeder in het fruitsap,anders is dat niet te drinke. Hoe kan het dan wel lekker worden... :)

• Topic Starter Topic Starter
Fruitsap uit pak is geen aanrader als je aan het cutten bent ivm hoge KH en suikerwaarden, beter zelf persen of gewoon een bikkel zijn, ;).

Ps als je eens iets wil proberen wat echt vies is moet je peptopro naturel nemen, daarna vind je alles te doen!

8.6g Kh/100ml is da zo overdreven veel? Anyway,dan doen we het morgen maar met water en dan knijpen we de neus dicht :D
Volgende keer toch geen Megagrow meer aanschaffe... Mss bestaat er wel iets lekkerder :-)

Terug
Naar boven