Fitness Seller

Mijn voedingsschema (Excel document), zeer mooi opgesteld...

omega369

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Hoi/Hallo,

ik heb er lang aan gewerkt om zo'n schema op te stellen, het leuke er aan is dat wanneer je later aanpassingen brengt in je schema dat Excel de eind-totalen heel gemakkelijk berekend...

Kunnen jullie ff mijn schema bekijken en beoordelen?

Mijn doel is om 15kg aan te komen in spiermassa (4x/week krachttraining).

Is die 15kg haalbaar met dit schema?

Graag jullie meningen, tips & adviezen...

Bijlagen

succes man.

imo kan je beter complexe carbs nemen als ontbijt. Geen ananas oid
En vegetarische bitterballen bij je ontbijt? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
imo kan je beter complexe carbs nemen als ontbijt. Geen ananas oid
En vegetarische bitterballen bij je ontbijt? :scratch:

Big T (Admin) van op het forum eet ook fruit als ontbijt...

Vegaballen zijn makkelijk en snel klaar te maken, je gooit ze in de microgolf en na 90 seconden zijn ze al gereed en ik eet 's ochtends liever echte voeding...

Ik vind het een matig schema (zeer mooi opgesteld?). Fruit is bij geen enkele maaltijd ideaal als voornaamste koolhydratenbron, maar zeer goed ter ondersteuning ervan. Ook mis ik variatie in je schema, vooral met betrekking tot vetten die je vrijwel volledig uit amandelpoeder haalt. Ik raad je aan ook te kijken naar avocado's, olijfolie, vis(olie), kokosolie en andere soorten noten. Ik gebruik bijvoorbeeld een notenmix waar o.a. amandelen inzitten. Verder klopt de berekening van je EKV ratio niet omdat onder jouw berekening geen onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende calorische waardes van de drie macronutriënten. Je dient namelijk eerst de grammen om te zetten naar calorieën om deze vervolgens als percentage uit te drukken van het totaal.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Kokosolie :thumb:

Terug
Naar boven