Fitness Seller

Mijn website www.robberts-tripple.nl is online !!!!

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Eindelijk is het er dan van gekomen met behulp van een groot aantal sponsors en in het speciaal VMMP en Veldmaat ICT is mijn websitetje online gegaan:rocknana::D:banana:. Op de site is een hoop info te vinden over Mij, het wereldrecord, Robbert's tripple, het nieuwe filmpje - The Life Behind - etc.
etc.:study:.

Komende dagen en weken wordt hij nog verder geupdate met een hoop info maar hij is dus nu al te bezoeken op Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining :coffeepc:.

Echt fun en een toffe manier om de communicatie met iedereen nog beter te laten verlopen, welcome to my world:D.

Cool! Even de site checken.

Gefeliciteerd, het is zeker een mooie site geworden, maar dat had ik ook niet anders verwacht:D.
Nu is er ook mooi plek voor alle blopers die er gemaakt zijn tijdens het opnemen van je filmpjes:D.

Leuke site ... benieuwd wanneer de foto's erbij komen ;)

Trouwens nog plannen voor een tripple voor de rug ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd, het is zeker een mooie site geworden, maar dat had ik ook niet anders verwacht:D.
Nu is er ook mooi plek voor alle blopers die er gemaakt zijn tijdens het opnemen van je filmpjes:D.

:DDan wil niemand gelijk meer de site etc. zien Herma:D...je wil niet weten wat voor een ellende we allemaal hebben opgenomen:D:laugh::hahaha:.
Jeroen heeft de laatste dagen zo'n beetje de laatste dag en nacht gewerkt aan de site, het nieuwe filmpje etc....het nieuwe filmpje is ook zeker online voor de kerst, de datum moeten we nog ff prikken;).

Gewoon de leukste mag ook hoor:D

Leuke site ... benieuwd wanneer de foto's erbij komen ;)

Trouwens nog plannen voor een tripple voor de rug ofzo?

Robbert's Tripple hebben we er toen uitgehaald omdat die het meest succesvol voor ons was in voorbereiding op het wereldrecord en die tot in den treure uitgetst is:D. Misschien dat ik in de toekomst nog iets kwa training ga oppakken m.b.t. schema's die we gebruikt hebben in voorbereiding op het record. Het is nu echter waanzinnig druk rond het opzetten van de site, het nieuwe filmpje etc., we prutsen gewoon lekker verder in de toekomst:D.

Altijd fun om met onze sport bezig te zijn;).

hèt shock-schema voor borsttraining: heeft het jou borst verbetering gebracht?

Website ziet er erg netjes uit moet ik zeggen. Maar kom op zeg... die "robberts-tripple"... dat is toch niks meer dan een triset met relatief weinig rust tussen de setjes!? Ik zie niet in wat hier nou zo speciaal aan is ???

Gaat lekker Robbert.

Mooie site.

Heb je nog een record op ogen?

hèt shock-schema voor borsttraining: heeft het jou borst verbetering gebracht?

Yep;), in voorbereiding op het wereldrecord was dit voor ons het schema;).
Kwa spierconditie etc. heeft het ons veel gebracht, na 23 uur training pakte ik nog setjes met 80 kg op de bench en won na het record betrekkelijk snel weer de massa terug die ik had verloren na deze aanslag:D.

Cool! Ziet er mooi uit! :)

nice! je eigen site :thumb:

Nice, ik blijf het een crazy verwenzenlijking vinden die workout van je.

:D

Gratz kerel.....:D

Gefeliciteerd met de site kerel:D

mooie site
looking good !!

Ziet er goed uit Robert , mooie site .

FF een vraagje , correct me if im wrong , in dat eerste filmpje geef ja aan dat je Krea_alkalyn 's ochtends inneemt ???

Krea-Alkalyn was toch door z'n korte opname tijd perfect om 30 min voor de training te pakken , en juist zo ontwikkeld zodat je niet net als met de gewone creatine 3x per dag in hoeft te nemen ???

( of was dit vanuit jullie voorbeeld , omdat jullie 's ochtends begonnen ? )

Gefeliciteerd met de site. Ziet er goed uit!

Terug
Naar boven