- Waardering
- 338
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik nooit een punt als ik een smilie gebruik.Die contradictie was me zelf ook al opgevallen maar ik kwam pas tot die conclusie nadat ik m'n post had doorlezen, toen vond ik mezelf toch wat van een mierenneuker.
Ik mis trouwens een punt in je laatste zin.![]()
Zijn die 2 andere personen die met jouw hebben meegedaan met de workout ook leden op DBB?
Ha, ha prachtig er speelt zich een hele discussie af m.b.t. de letteren der Nederlandse taal...ha, ha prachtig, prachtig
.
.
, zit ik Jay Cutler alweer op de hielen op Revver kwa hits
.Website ziet er erg netjes uit moet ik zeggen. Maar kom op zeg... die "robberts-tripple"... dat is toch niks meer dan een triset met relatief weinig rust tussen de setjes!? Ik zie niet in wat hier nou zo speciaal aan is![]()
Het ziet er zeker super uit die website ... gefeliciteerd!
Kwa schema, het is zeker wat anders.. 1 van de weinige dingen die ik nog niet geprobeert heb om mijn ver achterlopende borst tot groei te krijgen .. Zal dit dan werken? Wat maakt dit schema nou verschillend met al die andere schema's? en dat is helemaal niet negatief bedoelt, positief juist, maar ben erg benieuwd naar de onderbouwing.

..in iets meer dan 1,5 dag ruim 1000 bezoekers op de site...dat had ik gehoopt over een heel jaar gezien
.
, het moet niet gekker worden
.
.