AndroidHealthClinic

Mijn website www.robberts-tripple.nl is online !!!!

Die contradictie was me zelf ook al opgevallen maar ik kwam pas tot die conclusie nadat ik m'n post had doorlezen, toen vond ik mezelf toch wat van een mierenneuker. :D

Ik mis trouwens een punt in je laatste zin. :p
Ik gebruik nooit een punt als ik een smilie gebruik.
Daar zijn geen regels voor, maar daarom is dit nog niet fout. Dit is taal in beweging best bart, wees eens wat enthousiaster!

Mooie site inderdaad. Ziet er zeer goed uit!:thumb:

Zijn die 2 andere personen die met jouw hebben meegedaan met de workout ook leden op DBB?

• Topic Starter Topic Starter
In de achtervolging op Jay Cutler

Zijn die 2 andere personen die met jouw hebben meegedaan met de workout ook leden op DBB?

:DHa, ha prachtig er speelt zich een hele discussie af m.b.t. de letteren der Nederlandse taal...ha, ha prachtig, prachtig:D.

Jhonnyke, Aad en Thijs hangen hier af en toe ook nog wel ens rond...trainen niet meer zo fanatiek maar hangen nog geregeld aan het ijzer:wl:.

Tof al die die reacties mensen en grappig, doordat zoveel mensen een kijkje nemen op de site en ook nog weer eens het filmpje bekijken:coffeepc:, zit ik Jay Cutler alweer op de hielen op Revver kwa hits:rocker:.

@ robbert jan

wanneer was dat record dan gevestigd, want ik dacht dat ik zo'n filmpje over jou een jaar geleden ook al had gezien.

Website ziet er erg netjes uit moet ik zeggen. Maar kom op zeg... die "robberts-tripple"... dat is toch niks meer dan een triset met relatief weinig rust tussen de setjes!? Ik zie niet in wat hier nou zo speciaal aan is ???

Ik wou net zeggen, dit is toch geen uitvinding ofzo?

Er doen dit altijd een paar kerels bij me in de gym en ik denk niet dat ze ooit van Robert Stripple gehoord hebben.

Mss een beetje naief om te denken dat je in het jaar 2007 nog iets nieuws kan uitvinden op vlak van bb?

Het ziet er zeker super uit die website ... gefeliciteerd!

Kwa schema, het is zeker wat anders.. 1 van de weinige dingen die ik nog niet geprobeert heb om mijn ver achterlopende borst tot groei te krijgen .. Zal dit dan werken? Wat maakt dit schema nou verschillend met al die andere schema's? en dat is helemaal niet negatief bedoelt, positief juist, maar ben erg benieuwd naar de onderbouwing.

hij vind het niet uit, hij geeft het een naam en laat ons zien hoe het moet (A)

Het ziet er zeker super uit die website ... gefeliciteerd!

Kwa schema, het is zeker wat anders.. 1 van de weinige dingen die ik nog niet geprobeert heb om mijn ver achterlopende borst tot groei te krijgen .. Zal dit dan werken? Wat maakt dit schema nou verschillend met al die andere schema's? en dat is helemaal niet negatief bedoelt, positief juist, maar ben erg benieuwd naar de onderbouwing.

:roflol:

Coole site!!

Leuke site ! Van Harte :birthday:

Ik zag op GiantPT jouw schema en het record voor het eerst staan; puike prestatie !

Keep on pumping !!! :lifter:

Zo af en toe kijken wij hier ook nog welleens ja ;)!!
Maar ben laatste tijd weer wat zwaarder aan het trainen, vooral samen met Robbert uiteraad!:)

Dit mede omdat ik lange werkdagen heb, en gebrand ben om te sporten 's avonds:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals dank DBB-ers:cool:..in iets meer dan 1,5 dag ruim 1000 bezoekers op de site...dat had ik gehoopt over een heel jaar gezien:D.
VMMP heeft de de site al weer geupdate en zal dat komende tijd bijna dagelijks even doen.

Net nog een leuk berichtje van Wayne Gallash de grote baas van GMV Producties Australie...ze gaan zelfs daar een linkie van mij site vermelden:eek:, het moet niet gekker worden:D.

De laatste dagen redelijk wat pmetjes, mailtjes en andere vragen gehad, probeer z.s.m. ff iedereen antwoord te geven maar het zijn er nogal veel, komt goed:D.

ja goeie vraag, ik neem aan van wel toch, als "uitvinder".

Terug
Naar boven