Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus persoonlijk ga ik met dennis999 mee en zou de hele kolere zooi bij elkaar nemen![]()
dennis999 is de man
lastige keuze... winstrol is erg goed omdat het meest van zijn werk buiten androgeen receptor om doet maar is wel weer erg toxisch. en van mast ben ik altijd al geil geweest en die kan je lekker vanaf het begin mee laten lopen.
dus persoonlijk ga ik met dennis999 mee en zou de hele kolere zooi bij elkaar nemen
-rodge

Jij maakt het er weer makkelijker op mooie vriend Rodge![]()
volgens mijn persoonlijke ervaring jawel maar zoals gezegd heb ik ze tijdens de nakuur gekregen:maar ik laat me daar niet door tegenhouden![]()

hahaha nee geen echte diehard maar wil gewoon weten of het wel echt aan de mast ligt .
en daarbij ik vind mast lekker

ach jp gewoon doen die paar puisten neem je er maar bij is stoermaar het rare bij mij is ze zitten allemaal op mijn borst en niet op mijn rug wat je eigenlijk zou verwachten
![]()

ach jp gewoon doen die paar puisten neem je er maar bij is stoermaar het rare bij mij is ze zitten allemaal op mijn borst en niet op mijn rug wat je eigenlijk zou verwachten
![]()
godver bij mij ook midden op mijn borst. Niet veel trouwens.
En heb zo`n stick waarmee je hem aanstipt en dan is ie volgende dag weg...
Misschien heb jij wel helemaal geen last van puisten. En die puisten blijven toch geen weken zitten?
En anders gewoon je shirt aanhouden op die feesten ouwe! Patser!!![]()
Misschien dat je van je kwakje ook puisten kunt krijgen? Een handdoek over je borst leggen zou het probleem moeten verhelpen.

Ik zit er toch ernstig aan te denken om toch voor de Mast te gaan. De meeste mensen die ik spreek zijn ook gekker van Mast dan van Winstrol...
Hoe zit dat bij jullie?
Ben je er al uit JP?
Er zijn trouwens best veel topics te vinden met Mast VS Winny...

kijk en zo moet dat je niet tegen laten houden door wat verhaaltjes over puisten .succes ermee.