Fitness Seller

Mijn zomerkuur!!!

ik bouw 2 weken op met 25 dan 2 weken 50 , dan naar de 100, het verhaal van jou heb ik ook gelezen maar deze opbouw werd mij aangeraden door iemand aardig hoog in bb scene zit. Wat het beste is???

ik bouw 2 weken op met 25 dan 2 weken 50 , dan naar de 100, het verhaal van jou heb ik ook gelezen maar deze opbouw werd mij aangeraden door iemand aardig hoog in bb scene zit. Wat het beste is???

Hij had het dan denk over T3. 25mcg is je lichaams eigen T3.

nee, t4, maar ik zeg al,ik heb inmiddels veel gezocht op het internet en kan er geen eenduidige info over vinden. Ik heb dit zo al eerder gedaan en het werkte voor mijn gevoel goed,

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje is arimidex nodig in mijn Test/trenbolone/Mast/T3 kuur? Ik nam de arimidex tegen gyno en vocht. Aangezien ik dus ook de T3 neem en dat is goed tegen de gyno van Tren. Maatje van me die altijd gyno heeft kreeg bij zijn test/trenbolone nergens last van gehad en nam arimidex 1mg ed...

Geeft de Mast zoveel meerwaarde in deze cuttingscycle?

Misschien was de opmerking van maus wel op zijn plaatst door te zeggen waarom zoveel gear om alleen te cutten. Wie kan mij overtuigen?

Vraagje is arimidex nodig in mijn Test/trenbolone/Mast/T3 kuur? Ik nam de arimidex tegen gyno en vocht. Aangezien ik dus ook de T3 neem en dat is goed tegen de gyno van trenbolone. Maatje van me die altijd gyno heeft kreeg bij zijn test/trenbolone nergens last van gehad en nam arimidex 1mg ed...

Geeft de Mast zoveel meerwaarde in deze cuttingscycle?

Misschien was de opmerking van maus wel op zijn plaatst door te zeggen waarom zoveel gear om alleen te cutten. Wie kan mij overtuigen?

Ik vroeg laatst in mijn topic of masteron nou wel lekker was erbij.
Jij antwoordde: doen! want je wordt er knetterhard van.;)

Jij hebt veel last van gyno dus ik zou uitkijken met tren!

Ik vroeg laatst in mijn topic of masteron nou wel lekker was erbij.
Jij antwoordde: doen! want je wordt er knetterhard van.;)

Jij hebt veel last van gyno dus ik zou uitkijken met trenbolone!

Ja dat klopt ook gab en ik weet ook dat ik er knetterhard van zou worden. Maar Maus die attendeerde mij er ook op waarom zoveel gear? Vandaar dat ik ging nadenken. Maar ik weet dat Mast erbij de ideale cuttingscycle is. Ach ja wat zeik ik ook eigenlijk. Moet die Mast er ook gewoon inrammen.

Ben ook nog niet eerder wezen cutten. Vond ik nooit belangrijk. Alleen altijd maar massa wezen trainen. maar wil nu een x stak en groot vd zomer erbij lopen;)

Ja de T3 heeft een goede uitwerking op de gyno vd Tren....

twijfel twijfel twijfel fijn he jp gewoon doen daar krijg je echt geen spijt van:D

ik ben het ook met maus eens, met cutten dien je spieren te behouden en dienen de roids, primair als anti-catabol middel en secundair als anabool middel.

een stack als test/mast met t3 vind ik persoonlijk voldoende..redelijk simpel doch effectief! uiteraard wat igf toevoegen kan geen kwaad...:D

Ja dat klopt ook gab en ik weet ook dat ik er knetterhard van zou worden. Maar Maus die attendeerde mij er ook op waarom zoveel gear? Vandaar dat ik ging nadenken. Maar ik weet dat Mast erbij de ideale cuttingscycle is. Ach ja wat zeik ik ook eigenlijk. Moet die Mast er ook gewoon inrammen.

Ben ook nog niet eerder wezen cutten. Vond ik nooit belangrijk. Alleen altijd maar massa wezen trainen. maar wil nu een x stak en groot vd zomer erbij lopen;)

Ja de T3 heeft een goede uitwerking op de gyno vd trenbolone....

jonge wat zietje nou te twijfelen ram die shit er gewoon in.

Nog veel succes met je kuur.

Voor puur cutten ben ik het eens met G21. Ikzelf ga deels cutten en dan droge massa aanzetten. Misschien iets dat jij ook kan overwegen.
Dan zou je kuur er ongeveer zo uit zien:
1-12 Test
1-6 Winny
6-12 Mast
6-12 Tren
1-12 T3
Clen/ECY 2 op 2 af

Dan heb je 6 weken puur cut en verspil je niet je kostbare vloeistof aan spiersparende effecten. Als je nu al goed voorwerk doet kan je in 6 weken erg diep cutten en kan je nog 6 weken lang 100% zuivere VVM plakken.

Jamesss pak je die clenbuterol en ecy ook tijdens die kuur of erna??? want ik zit te denken om die na de kuur te gaan doen:D
en wat bedoel je 2 weken ecy en dan 2 weken clen??

ik ben het ook met maus eens, met cutten dien je spieren te behouden en dienen de roids, primair als anti-catabol middel en secundair als anabool middel.

een stack als test/mast met t3 vind ik persoonlijk voldoende..redelijk simpel doch effectief! uiteraard wat igf toevoegen kan geen kwaad...:D

Jij verkiest de Mast boven de Tren gab?

Voor puur cutten ben ik het eens met G21. Ikzelf ga deels cutten en dan droge massa aanzetten. Misschien iets dat jij ook kan overwegen.
Dan zou je kuur er ongeveer zo uit zien:
1-12 Test
1-6 Winny
6-12 Mast
6-12 trenbolone
1-12 T3
clenbuterol/ECY 2 op 2 af

Dan heb je 6 weken puur cut en verspil je niet je kostbare vloeistof aan spiersparende effecten. Als je nu al goed voorwerk doet kan je in 6 weken erg diep cutten en kan je nog 6 weken lang 100% zuivere VVM plakken.

Ja zou het zeker niet erg vind om ook wat vvm aan te komen...

Hmmm ben gewoon aan het twijfelen omdat dit mijn eerste cut kuur wordt.
Mast erbij wordt je natuurlijk wel lekker hard van....

`Wat wil je nou in de zomer met 120kg rond lopen beetje cutten kan geen kwaat, in de winter gaan we weer dood freten.

Jamesss pak je die clenbuterol en ecy ook tijdens die kuur of erna??? want ik zit te denken om die na de kuur te gaan doen:D
en wat bedoel je 2 weken ecy en dan 2 weken clenbuterol??

Ik draai nu al 2 weken Clen en dan 2 weken ECY, dat blijf ik doen tot het einde van mijn nakuur van mijn 3de kuur :D

Puur cutten is de test en mast inderdaad genoeg maar welke vent wil er nou geen extra spieren/kracht/coïtuslust bij??:D

nog meer coïtuslust verdomme dat houd ook nooit op;)

Terug
Naar boven