Fitness Seller

Mijn zomerkuur!!!

puisten en masteron...ik heb er igg geen last van.
acne komt tijdens pct bij mij....

Gaat een lange maand worden volgens mij :D

ik mis de HGH,

Ziet er geil uit :) maar waarom lange esters als je gaat cutten??

Hmmm nog een maand en 1 dag!!! Op 03-05-07 ga ik weer beginnen...
Sta te popelen:D

Lekker hoor! Ik ga waarschijnlijk ongeveer hetzelfde doen. 10 weken test-e en mast-e met trenbolone-ace in de laatste 5 weken. Hoop ook rond dezelfde tijd te kunnen starten. Succes! :cool:

Ziet er geil uit :) maar waarom lange esters als je gaat cutten??

Als je lekker lang T3 wil gebruiken alleen maar beter IMO.

Maar met een lange ester kuur kan je trouwens toch ook wel goed cutten?
Tenminste, als er tren en mast bij zit moet dat toch geen probleem zijn...

• Topic Starter Topic Starter

Tenminste, als er trenbolone en mast bij zit moet dat toch geen probleem zijn...

Yep en zit ook arimidex bij dus idd geen probleem!!! En lekker lang aan de T3 idd...

Tenminste, als er trenbolone en mast bij zit moet dat toch geen probleem zijn...

Ik zie persoonlijk niet in wat jouw T3 verhaal te maken heeft met lange esters??

Je insinueert nu dat T3 beter icm gaat met lange esters maar dat is onzin. Als je bedoelt dat je makkelijker langer kuurt met lange esters dan is dat ook geen goede reden vind ik.
Normaal spuit je 2x per week lange esters met korte esters 3,5x zoveel scheelt dat ook weer niet. Zie het probleem niet om even lang te kuren met korte esters. Of mis ik nu echt iets helemaal??

ben nu sinds 2 weken met een soortgelijke kuur bezig
Test E 500mg + T4 opbouw van 25mg naar +- 100mg +mast e + hgh (5on/2off),
vorige keer trenbolone gehad ipv masteron, alleen met de trenbolone heb ik meteen last van gyno.

Ik zit alleen nog te twijfelen over de duur vd kuur met aas, ben namelijk van plan om (minimaal) 4 maanden hgh te gebruiken. Ik wil dus het liefst de dosering en duur vd aas minimaal houden.
Ik laat wel weten hoe de vooruitgang is

'25mcg t4 is veel en veel te weinig 'david12' kijk eens naar het omzettings % . je legt je eigen productie plat met minder dan je eigen productie!!!!

Terug
Naar boven