AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter

+/-340kg zonder spot en 365kg (niet helemaal op diepte) met wat spothulp.

whahha fakin insane!traint niet regelamtig is ziek en squat dan 6x280kg!!
Cool!

Doe mij ook zo'n pfeiffer, man man man 6x280

:D Haha, maar dit staat los van Pfeiffer. Op een goede dag kan ik heel normaal functioneren, de dagen erna ben ik totaal kapot!

Als ik pfeiffer had zou ik ook 280kg squaten :(

Ik kom je wel een kusje brengen, ok? ;) :p

Wat een zieke squat weer!
Niet dat ik neerkijk op je prestatie, maar hier komt zeker een groot stuk genetische ubermensch kwaliteit bij te pas :D

Thanx voor alle reacties...:D

Rust is de sleutel. Ik voel me langzaam aan wat beter. Ik train alleen als ik me echt goed voel. Nu vandaag voel ik me hondsberoerd. Ga zo me bedje weer in.
En die squat moet je in perspectief zien. Het is op zich veel, maar als ik het nivo van de StM v. Nederland wil halen, is dit nog achteraan sluiten hoor.

+/-340kg zonder spot en 365kg (niet helemaal op diepte) met wat spothulp.

:D Haha, maar dit staat los van Pfeiffer. Op een goede dag kan ik heel normaal functioneren, de dagen erna ben ik totaal kapot!

Ik kom je wel een kusje brengen, ok? ;) :p

Thanx voor alle reacties...:D

Rust is de sleutel. Ik voel me langzaam aan wat beter. Ik train alleen als ik me echt goed voel. Nu vandaag voel ik me hondsberoerd. Ga zo me bedje weer in.
En die squat moet je in perspectief zien. Het is op zich veel, maar als ik het nivo van de StM v. Nederland wil halen, is dit nog achteraan sluiten hoor.

qua squat echt niet hoor!Peter de Jong Jan Wagenaar en volges mij iedereen behalve Jarno squaten geen reps met 250+

En misschien moeten we ook rekening houden dat je ondertussen al een oude knol bent en al vele trainingsjaren achter de rug hebt!

just kidding :D

Hoe doe je dat eigenlijk met werk Maikel?
Werk je nu gewoon door, of halve dagen?!

qua squat echt niet hoor!Peter de Jong Jan Wagenaar en volges mij iedereen behalve Jarno squaten geen reps met 250+

Nou, dat weet ik zonet nog niet. Ken er een aantal die makkelijk reppen met 270, dus.

En misschien moeten we ook rekening houden dat je ondertussen al een oude knol bent en al vele trainingsjaren achter de rug hebt!

just kidding :D

Haha, oud ...heeel oud :p
Nee die basis blijft wel, pakken ze me in principe niet meer af.

Hoe doe je dat eigenlijk met werk Maikel?
Werk je nu gewoon door, of halve dagen?!

Halve dagen werken en geef aan als het gaat of niet, daar ben ik voorlopig vrij in.

Nou, dat weet ik zonet nog niet. Ken er een aantal die makkelijk reppen met 270, dus.

Haha, oud ...heeel oud :p
Nee die basis blijft wel, pakken ze me in principe niet meer af.

Halve dagen werken en geef aan als het gaat of niet, daar ben ik voorlopig vrij in.

is dat zo?zoals?

Wat is dit ? Wtf....ik ben net een kabouter vergeleken bij deze TS?

Belachelijke Squat!

Genetisch bevooroordeeld!

Goede basis opbouwen, ik ben van nature in verhouding met bovenlichaam, minder sterk in de benen.
Zo kon ik in mijn eerste training 3 à 4x100kg bankdrukken, maar had moeite met 5x100kg squat :rolleyes:

Goede basis opbouwen, ik ben van nature in verhouding met bovenlichaam, minder sterk in de benen.
Zo kon ik in mijn eerste training 3 à 4x100kg bankdrukken, maar had moeite met 5x100kg squat :rolleyes:

haha kom ik aan met me bankdrukken met 40kg en squatten met 40kg:D
heel veel beterschap gewenst, ben benieuwd wat je gaat neer zetten als je weer helemaal beter bent!

Enorm sterk! :thumb:
Damn... :rolleyes:

Het is op zich veel, maar als ik het nivo van de StM v. Nederland wil halen, is dit nog achteraan sluiten hoor.
Nou nou, niet zo bescheiden. Wat Iron zegt, ik denk dat er bar weinig mensen je dit nadoen. En je trainingen staan ook nog eens op een laag pitje.
Ik kan alleen maar dromen om ooit die 280 voor 1 rep te squaten. :D

haha ik snap nog steeds niet hoe jij zoiets kunt bepalen als je mij nog nooit hebt zien squaten haha... maargoed.....

maar laat iedereen maar denken dat ik met 100 kilo squat haha dan staat er voor mij ook niet zo'n druk op haha.....

Terug
Naar boven