XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

serieus?!excuses dan!ik Hoordde 220 een aantal reps!
Nu ook vlak na je kapote pootje?!

nee geen probleem joh..... mensen praten haha en ik train ook meestal op reps tussen de 220 en 250 kilo....

alleen nu mijn hak gebroken is moet ik echt ff weer helemaal opnieuw beginnen das wel rot ... maargoed ik houd vol..... mischien dat ik over 3 maanden ong weer een wedstrijd kan draaien hoop ik...

• Topic Starter Topic Starter
nee geen probleem joh..... mensen praten haha en ik train ook meestal op reps tussen de 220 en 250 kilo....

alleen nu mijn hak gebroken is moet ik echt ff weer helemaal opnieuw beginnen das wel rot ... maargoed ik houd vol..... mischien dat ik over 3 maanden ong weer een wedstrijd kan draaien hoop ik...

Hey hoe ist ie? Gaat het al wat beter?
Ja dat is knap rot om weer ff van voren aan te beginnen, maar eenmaal lekker in het ritme te pakken heb, zit het er zo weer op.
En het klopt wat je zegt, mensen praten....teveel. ;)

Vanavond was er weer een tripje richting de gym.

Powercrunch
15*63kg
15*70kg
15*77kg

Deadlift
3*140kg
3*170kg
3*210kg
8*260kg
De warming-up voelde niet lekker, kreeg de geest niet helemaal te pakken. Heb dus echt even 5/6 min. bezig geweest me goed op te fokken. Ik hoopte de 10 te halen, helaas, volgende keer pak ik em.

Pushpress
10*70kg
10*90kg
10*110kg
Ging op zich lekker, wel wat lichte irritatie in me rechterschouder, dus ben maar niet zwaarder gegaan.

Barbellcurl
8*50kg
8*70kg
8*80kg
6*90kg
Damn die 6e rep was echt de laatste. Ik heb aardig wat kracht in me biceps ingeleverd. Even in de gaten houden.

Lattspulldown
12*107kg
12*127kg
10*142kg Pfff me armpjes waren wat moe.....:o

Side-raise icm Tricepcoïtustension
15*16kg-------15*30kg
15*18kg-------15*35kg

Nou dat was em weer. Ik weeg op het moment 147kg :eek: met een vet% van 23% :(. Dat is wat hoog en ook wat te zwaar. Dus ik ga heel iets cutten en conditiewerk doen. 140kg is zwaar genoeg voor mij en dan heb ik ook lekker genoeg lucht.

Ben je serieus over die deads? Van de vloer. Dan ben je toch weer snel teruggekomen daarop.

Ben je serieus over die deads? Van de vloer. Dan ben je toch weer snel teruggekomen daarop.

Ja, deadjes van de vloer. Vorige keer had ik ze heel iets hoger liggen, maar dat ging zo easy, dat ik besloten heb ze vanavond maar op de vloer te laten.
Rug voelt goed. Ik kan heel lang niet deadliften en dan zo 300 pakken en ik kan weken zwaar deadliften om vervolgens te gaan sukkelen met 10% minder.....wat dat is? Als je het weet mag je het zeggen, mij een raadsel.
Zie het krachtschema dat ik vorig jaar aan heb gehouden. In half jaar trainen amper 15kg winst....wtf.
Het heeft wel zeker met het ongeluk van destijds te maken, maar wat voor een processen hier mee te maken hebben.....???

Squatten is net omgekeerd, daar verlies ik te snel kracht op. Moet ik echt bijhouden.
Ik ben ook van plan om 2x squats te doen en dan 1x deadlift, dus in 4 weken 3 squattrainingen en 1 deadlifttraining. Volgens mij is dit voor mij de trick.

lekkere deads! en je ziet er toch wel een beest uit op je avatar :p
En in westside of elitefts artikels lees ik ook wel vaak dat die gasten zelfs maar 1 keer in de 4 a 6 weken deadliften.. Als het werkt voor jou moet jet gewoon doen

Damn Mike....
Sterk hoor!
En jij maar zeggen dat je ingeboet hebt aan kracht enzo... :o

Ik heb ook even in het begin van je log gelezen! :eek:
Jij bent een soort van oermens man!
Polsen van 23,5 en bovenarmen van 55...
Ik ga even zitten overwegen of ik niet beter kan gaan darten ofzo... :(

Ik heb ook even in het begin van je log gelezen! :eek:
Jij bent een soort van oermens man!
Polsen van 23,5 en bovenarmen van 55...
Ik ga even zitten overwegen of ik niet beter kan gaan darten ofzo... :(

Alsof darters dat niet hebben!

Post eens die avater van je in het groot.:eek:

Weken niet deadliften en dan met gemak 300 kunnen pakken is gewoon ziekelijk beestig.

Zoiets zit gewoon in je genen dan. Op naar de SM van NL met jou Mike!

Rug voelt goed. Ik kan heel lang niet deadliften en dan zo 300 pakken en ik kan weken zwaar deadliften om vervolgens te gaan sukkelen met 10% minder.....wat dat is? Als je het weet mag je het zeggen, mij een raadsel.
Zie het krachtschema dat ik vorig jaar aan heb gehouden. In half jaar trainen amper 15kg winst....wtf.
Het heeft wel zeker met het ongeluk van destijds te maken, maar wat voor een processen hier mee te maken hebben.....???

Squatten is net omgekeerd, daar verlies ik te snel kracht op. Moet ik echt bijhouden.
Ik ben ook van plan om 2x squats te doen en dan 1x deadlift, dus in 4 weken 3 squattrainingen en 1 deadlifttraining. Volgens mij is dit voor mij de trick.

Ik heb precies hetzelfde.. maanden niet deadliften en ik deadlift makkelijk 1x180 (190 is max), maar na maanden flink trainen blijf ik steken op 190.. iig tot nu toe ;)

En met squat gaat het bij mij ook ineens hard achteruit en moet ik ook bijhouden..
Dit is dus bij meerdere mensen zo, als ik het zo lees :)

Thnx mannen. Leuk om die reply's te lezen. :D

En die avatar, zal even kijken of het lukt.
Maar stel je er maar niet teveel van voor hoor. ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://i40.tinypic.com/2la3mnb.jpg

het is geen ideale pic, maar je ziet zo al dat je behoorlijk veel massa hebt.

Mag ik vragen wat de armen en benen momenteel meten ongeveer?

Mijnheer Diesel is een behoorlijke buffel imo! ;)

het is geen ideale pic, maar je ziet zo al dat je behoorlijk veel massa hebt.

Mag ik vragen wat de armen en benen momenteel meten ongeveer?

Bovenarmen +/-54cm op dit moment, onderarmen 48cm en benen +/-80cm.

Mijnheer Diesel is een behoorlijke buffel imo! ;)

:D

ey ey

leuk om te lezen dat je weer lekker bezig bent.....

keep up the good/hard work.

groet,

peter

Thnx Peter ;)

De wedstrijd

Nou dat was flink de spits afbijten gisteren. Eerste wedstrijd en hoog gespannen. Er waren wat hoge verwachtingen, die ik gisteren niet heb kunnen waarmaken.
Ik was de zwaarste en waarschijnlijk de meest zenuwachtige deelnemer. De t*fus, waar kwam die spanning ineens vandaan?

Terugkijkend en heel objectief zijnde mag ik best tevreden zijn. Me gevoel is wel anders, maar dat is niet altijd objectief.
Mijn voorbereiding voor zo'n zware wedstrijd was verre van optimaal en heel kort, dus tjaa, wat mag je dan van jezelf verwachten?
Pas de laatste training ging echt naar behoren. Uiteraard had ik bij de loglift en deadlift een topklassering moeten pakken. Dat scheelt punten, maar was waarschijnlijk net niet genoeg geweest voor een top-3 klassering.

Je kon duidelijk aan een aantal andere deelnemers zien dat die heel anders in de wedstrijd stonden en in hun training al veel verder waren.
Maargoed. Evalueren, leren en werken aan datgene waar echt aan gewerkt moet worden.

Als het aan mij ligt laat ik niets meer aan het toeval over, maargoed je hebt niet alles in de hand.

Nette presatie Mike! En het is idd ff wennen om je kunstje aan het publiek te laten zien.

Thanks. Poeh zeg dat wel. In de laatste training had ik 12 reps met de log en 11 reps met de deadlift (waar ik zelfs nog iets over had). Alleen de wheelflip ging voor mijn doen best wel aardig gisteren, daar zit nog wel heel veel werk in. Doen, doen, doen.
Truckpull, tja eigenlijk maar één keer getraint, met een golfje op de handrem, wat best pittig is.
Stones in de laatste training die 160kg stone erop en in mooi tempo. Alleen met sleeves en ik had dit keer gekozen voor zonder. Maar door de hoge temperatuur van buiten en me lichaam werd de hars erg vloeibaar, wat dan weer averechts kan werken. Gewoon verkeerde keuze. Weer wat geleerd.

Ook werden er mogelijk iets te hoge verwachtingen gecreëerd. Door mezelf, omstanders, zelfs de speaker riep dat ik daar wel even iets kwam laten zien, nou da's niet echt wat je horen wil als je al stijf staat vd zenuwen...haha.

Maargoed trainen en wedstrijd zijn twee totaal verschillende dingen. :rolleyes:

Je weet nu in ieder geval wel wat je te doen staat, en ik heb al gelezen dat je genoeg hulp kan verwachten, dus dat komt helemaal goed man! :thumb:
En nogmaals, met jouw genen...
Oefen maar alvast p je Hollywood smile, en zorg voor een dito kapsel, want we zullen je nog wel zien op tv! :D

Je weet nu in ieder geval wel wat je te doen staat, en ik heb al gelezen dat je genoeg hulp kan verwachten, dus dat komt helemaal goed man! :thumb:
En nogmaals, met jouw genen...
Oefen maar alvast p je Hollywood smile, en zorg voor een dito kapsel, want we zullen je nog wel zien op tv! :D

Ik ga iig heel hard a/h werk, want er moet nog veel gebeuren, dat bleek gisteren wel.
Heb er wel vertrouwen en zin in. :)

Terug
Naar boven