XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

bruut fysiek Mike! Die eerste foto doet me denken aan Reg Park, lijk je wel een beetje op. ;)

Verder zie ik dat je gemaakt bent voor zwaar tillen, dikke polsen en enkels en een flinke portie massa. Ook dikke erectors op die 3e foto!!

Mag ik vragen wanneer je de magische grens van 50cm in je armen had bereikt..? :D

• Topic Starter Topic Starter
bruut fysiek Mike! Die eerste foto doet me denken aan Reg Park, lijk je wel een beetje op. ;)

Aah, dat vindt ik echt een leuk compliment :D:cool: Dank je.
Reg Park was voor zijn tijd (jaren 60) een monster van een bodybuilder (ook beresterk) en een grote inspiratiebron voor o.a. Arnold Schwarzenegger die helemaal idolaat was van Reg Park

(even ter info voor de jonkies die niet weten wie Reg is ;):D)

Verder zie ik dat je gemaakt bent voor zwaar tillen, dikke polsen en enkels en een flinke portie massa. Ook dikke erectors op die 3e foto!!

Hihi, je zou mn broertje eens moeten zien. Als we het over aanleg hebben. Zijn polsen zijn dikker en zijn onderarmen even dik, terwijl hij niet of nauwelijks een gewicht heeft opgebeurd :mad::D
Ik krijg em voor geen meter de gym in en als die mee gaat voor twee maandjes (daarna heeft ie het alweer gezien) staat ie alleen op de loopband en te fietsen....zucht....

Mag ik vragen wanneer je de magische grens van 50cm in je armen had bereikt..? :D

Ja, dat was in het begin van het tweede jaar dat ik opnieuw begonnen was met trainen. (dus na mijn army-tijd)

Ik had in het eerste jaar trainen (1992-1993) ongeveer 45cm arm en het tweede jaar vlak voor de militaire keuring (april 1994) zat ik op 47cm.(das die eerste en tweede foto)

Hihi, je zou mn broertje eens moeten zien. Als we het over aanleg hebben. Zijn polsen zijn dikker en zijn onderarmen even dik, terwijl hij niet of nauwelijks een gewicht heeft opgebeurd :mad::D

Hmm... ik hoop dat de omtrek van gewrichten niet al te doorslaggevend is :D want ik heb een paar jaar geleden eens als proefpersoon deelgenomen aan een onderzoek van de KU Leuven. Er waren in totaal 50 krachtsporters opgetrommeld (alle mogelijke disciplines) en van de ganse groep had ik de allerdunste polsen en enkels ! Maar ik had wel de op drie na dikste quadriceps, dus dat maakte dat wel goed ???

Hmm... ik hoop dat de omtrek van gewrichten niet al te doorslaggevend is :D want ik heb een paar jaar geleden eens als proefpersoon deelgenomen aan een onderzoek van de KU Leuven. Er waren in totaal 50 krachtsporters opgetrommeld (alle mogelijke disciplines) en van de ganse groep had ik de allerdunste polsen en enkels ! Maar ik had wel de op drie na dikste quadriceps, dus dat maakte dat wel goed ???

Ja, het zegt niet alles hoor, dikke polsen, knieën en enkels.
Voor BB is het juist beter, vooral als je wat langer bent om dunne gewrichten te hebben.
Dan ogen de spieren vaak groter.

Maar vaak zijn dat wel indicatoren voor natuur power.
In mijn familie zitten veel grote kerels, zowel aan moeders kant als aan vaders kant.
Het zijn bijna allemaal sterke kerels, waar op feestjes onder het genot van, de wilde verhalen van vrôgga naar boven komen......ach ja, wel leuk. :D
Mijn pa was 1.95m en mn moeder is een klein driftig propje met kleine handjes en worstevingertjes...hihi.
Dus mn broertje en ik hebben helaas niet de lengte van onze vader. :mad:

Super dat je hier een log bijhoudt Mike!

Ik blijf het zeker volgen monsterfysiek heb je ook dat zie je niet met dat ruime shirt van je aan hehe.

Op naar rtl7 sm van nl hehe!

Ook dikke erectors op die 3e foto!!

Hmm, ja klopt.
In die periode heb ik de meeste van mn huidige PR's gezet.

Na het ongeluk, kreeg ik dus last van atrofie en krachtsverlies in mn onderrug.(fysio):mad:
Dat is overduidelijk terug te zien op die andere foto.
Vandaar dat deadliften van toen af aan een echte kwelling werd voor mij. En dat terwijl ik van nature een best behoorlijke deadlifter ben.
Klote, maarja. :(
Ik probeer met heel gericht trainen alsnog boven mn PR uit te komen, al gaat dat niet van harte.
Ik vindt gewoon dat als ik mee wil komen in het Strongman circuit je ook een serieuze deadlift in huis moet hebben. (300+ sowiezo).:D

Wat een beer was je op je 18e al man, de t*ring. Had ik maar zo´n aanleg. :P

Nou ik zal ook es een poging wagen om een logje bij te houden.
Ben nie zo erg handig met dit, denk ik...:D

HOE HET BEGON

Ik ben op mijn 17e per toeval in aanraking gekomen met de krachtsport. Daarvoor totaal geen benul of weet van, behalve dat ik wel helemaal gek was van sterksteman-wedstrijden.

Wij kregen op school een ex-militair in de klas die zijn Havo-diploma wilde halen. Hij was 21jaar en deed fanatiek aan bodybuilding. Ik was 16à17 jaar en alle meiden waren meteen mega-verliefd op deze gast :mad:.
t*ring wat een lijf had die gozer, ripped to the bone en mega-gespierde armen(tenminste voor die tijd, we wisten niet beter).
Stikjaloers waren wij(de jongens)...weg met die vent!!:D
Maar hij was wel een superrelaxte kerel, dus nou ja het zij zo.

Oh my god, zowaar een bekende hier!!! haha...je hebt het over Dave.
Ja die vent was zo weg.

Eigenlijk gewend aan het feit dat ik altijd de sterkste van de klas was, daar kwam nu zo leek het tenminste abrubt een einde aan......:o

Mwuuhaahaha nu moet ik echt lachen. Johan W. heeft jou een keertje sleeptimer gegeven...from behind.... en weg was mikey...so sad
Daarna durfde die sukkel een week nie meer op school te komen bang dat jij em uit elkaar zou trekken...en wij maar zeggen tegen hem....michael gaat jou echt pakken kerel, je kunt maar beter ziekmelden...hahah wat een sufferd.

Jongens en meiden uit de klas daagden Hem uit om krachtspelletjes tegen mij te doen als armworstelen of optrekken in de gymzaal enz.
Ik voelde hier niet zoveel voor, alleen dat lijf al, schei uit.
Maargoed toch kwam het er van tijdens de tekenles een armworstelwedstrijd tegen hem. Ik 17 hij 21, ik voetbalde en hij zat 5x per week in de sportschool.

Romantisch wel, jullie waren echte maatjes...hehe

Ik legde hem in één klap om, wow, iedereen verbaasd en ik ook....
Hij roepen "Met links!, met links!" Ok, met links dan maar.
*baf* hij had geen schijn van kans. "Godver!, hoe kan dat nou?"
"Jij gaat morgen met mij mee naar de sportschool!" zei die gelijk.
Ik had daar niet zo'n zin en dit duurde nog zo een half jaartje met vele krachtmetingen, waarvan hij de meesten moest afleggen.

Schei uit vent, hij kon verder speerwerpen, hardlopen en verspringen.
Jij won alleen met armworstelen steeds en ik geloof ook met kogelstoten, maar niet met alles.

Totdat ik overstag ging om dan maar eens mee te gaan, want ik was wel stikjaloers op dat lichaam van hem.

Ja dat werd tijd ook met die lompe popey-armpjes van je...hihi;)

Gr. M:D

Wat een beer was je op je 18e al man, de t*ring. Had ik maar zo´n aanleg. :P

Ja, das wel waar, hij deed als brugpieper wel eens een volle aktentas met gestrekte arm voor hem houden, zelfs de bovenbouww deed dat bijna niemand hem na.

Maar liet dat ook wel al te graag zien in de aula...kijk es wat ik kan..
ah joh ga toch zitten....hehe.

Mike, ik vindt het wel een tof logje.
Ik hoorde een tijd geleden al van iemand dat je een ongelooflijke beer was en da vink wel geinig.:cool:

Succes met je trainingen en ik hoop er wat van op te steken alk gaat mijn voorkeur stiekm toch wat meer uit naar een mooi strak lijf en dat heb jij nog nooit gehad, laten we maar zegge zo as het is he.:D

Maar ik ga je zeker in de gaten houwen. :D:D:D

nitrous @ 125kg vind ik mike een pretty strak lichaam hebben hoor :D

nitrous @ 125kg vind ik mike een pretty strak lichaam hebben hoor :D

Ja hoor, jullie lopen hier op dit forum wel weg met die opgepofte kabouter, want als ie naas me staat is ut gewoon een kabouter. :D

Oeps, straks wordt Mikey boos....haha...nee hoor ik vin die foto's wel geweldig hoor.
Vooral die eerste kan ik me nog wel herineren.

En ik zag je een keer jaren later, er was niets meer van je over, je zat bij de baretten ofzo. Mega strak, heb je daar geen foto's van?

@NITROUS,

Hoi, ik heb wel enig idee wie jij bent.
Leuk dat je hier op het forum bent, maar even een vriendelijk verzoek.
Zou je dit soort zaken via PM met mij willen delen?

Ik denk niet dat mede-forumers erg zitten te wachten op zulke verhalen en ik ook niet.
Jammer vindt ik ook dat je mensen bij naam noemt terwijl ik het gewoon open laat. Dat doe ik bewust....... Marco???

Even over die sleeptimer. Johan was die week gewoon ziek en niet bang voor mij. Dat werd er toen van gemaakt om de boel een beetje op te ruien...onzin.
Ik reageerde alleen op het moment zelf heel heftig, daar is hij toen van geschrokken, puur omdat ie het gevaar van sleeptimer niet doorhad en ik was trouwens ook brood aan het eten. Dan is dat ook weer de wereld uit.

t*ring wat puberaal eigenlijk, midden dertig en zit ik hier middelbare school perikelen te verdedigen.:(

Nee, leuk als je op mn logje reageert, maar hou het een beetje on-topic.

Ja hoor, jullie lopen hier op dit forum wel weg met die opgepofte kabouter, want als ie naas me staat is ut gewoon een kabouter. :D

Yep, dat is typisch jij hahaha.....nou kappen hè? :o

Oeps, straks wordt Mikey boos....haha...nee hoor ik vin die foto's wel geweldig hoor.
Vooral die eerste kan ik me nog wel herineren.

En ik zag je een keer jaren later, er was niets meer van je over, je zat bij de baretten ofzo. Mega strak, heb je daar geen foto's van?

Nee, ik hou het liever on-topic.
In mn army-tijd trainde ik niet met gewichten, maar deed uitsluitend duurtrainingen.
Toch woog ik toen zo'n 88kg (doorgaans hoor....schommelde wel wat) met een heel laag vet% ;)

Nitrous is een beetje jaloers denk ik ook, Mike. :D

Vanavond gaat trainen niet door helaas.:mad:
Ben nog niet zo lang terug uit werk en moet er vannacht al weer uit dus kruip lekker vroeg onder de wol.

Dan morgen knallen! :D

Mike wat doe je eigenlijk voor werk?

Terug
Naar boven