MuscleMeat

Mike's log/biograafje

Ik kijk er al naar uit :P

Haha, lijkt me vet.:D

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training!

Nou gisteren weer een fijne training gehad.(gelukkig) :cool:
Omdat ik nog wat pijntjes voel in mn onderrug na het deadliften van vorige week heb ik besloten om nu eerst maar UB te doen ipv LB.

Eigenlijk wilde ik eergisteren (Maandag) trainen, maar ik had ook wat last van irritatie in m'n rechterschouder.
Ik kan merken dat m'n lichaam het signaal geeft dat ik tegen m'n max aan het trainen ben en ga ook niet lang meer door met dit schema.

Buik

Staande cablecrunches 3x20
Powercrunches 3x8

Schouders

Frontpress 90/110/130/140/145kg pr/150kg f :eek:
Side raise 10reps 18/20/22kg

Triceps

Smal bankdrukken 6reps 110/135/160kg

Biceps

Barbellcurl 6/5/4/3reps 70/80/90/100kg
Scott-curl supersetje oplopend in gewicht en steeds door.

Ik was erg content met deze training. Schouders een evenaring van mijn PR (easy) en ik heb wel FAIL achter de 150kg staan.
Wel heb ik em gedrukt, maar met heel ietsjes hulp van een spotter. (een licht tikje tegen mn ellebogen). Dus ik zit tegen een nieuwe PR aan. :D:D

Banken smal voelde ook superlicht, normaal ga ik smal niet echt veel zwaarder dan 150kg, maar ik trok gister maar even de stoute schoentjes aan.....hihi. :rolleyes:

blablabla :P schiet op met dat filmpje ;)

blablabla :P schiet op met dat filmpje ;)

Haha....rustig, rustig.

Mijn cammetje heeft de geest gegeven, ik zal het met mn mobiel proberen. En dan uploaden.

Maar ik ga straks eerst met de kids naar het strand :cool:, lekker badderen, bier zuipen en patat en allerlei andere vette meuk vreten....
't is per slot van rekening vakansie hè.....:D

Filmpjes van vroeger.

Nou daar is ie dan.
Ik heb problemen om het filmpje rechstreeks erop te krijgen. Dan maar via, via. Wederom is de kwaliteit niet al te best.

Ik ben hier nog 17 en train net een half jaartje.
Je ziet me eerst voorslaan en uitstoten met uiteindelijk 100kg!

Daarna bankdrukken, dat verder gaat in het tweede filmpje.

[Link niet meer beschikbaar][/URL]

In het tweede filmpje verder dus met banken, waarbij ik 2x140kg druk en als laatste met 150kg een poging waag, maar was net iets te veel...hehe....mn spotter loopt te deadliften. Maargoed niet slecht voor 6 maandjes training.
Daarna bicepscurls met 60kg en met hetzelfde gewicht nekpressen.
Zoals ik al zei nekpressen is niet mijn ding.
Ik weeg hier ruim 100kg!

[Link niet meer beschikbaar][/URL]

Zet geluid maar uit!!! :D

Jammer, filmpjes doen het hier niet :(

Nette PR wel ;)

Edit: heb ze nu wel kunnen zien, ik heb er maar 1 woord voor... bruut!!!

Laatst bewerkt:
hier wel je moet op view my video klikken niet op de http link

Wat een beest al op die leeftijd zeg. Leuk commentaar tussendoor. :P

Frontpress is geen strictpress neem ik aan (ik ben alleen bekend met pp en mp)? Gefeliciteerd met je pr!

Lees je log nu pas, en sta echt versteld van je fysiek en gewichten. Vooral met de trainingservaring op dat moment.

Mijn complimenten :)

Frontpress is geen strictpress neem ik aan (ik ben alleen bekend met pp en mp)? Gefeliciteerd met je pr!

Ja, nee je hebt wel gelijk het is officieel een pushpress, frontpress is zittend.

En ik heb mn PR geëvenaard nog niet echt verbeterd (die 150kg tel ik nog niet), al ben ik wel sterker dan die 145kg.
Misschien volgende keer? ;)

Ja, nee je hebt wel gelijk het is officieel een pushpress, frontpress is zittend.

En ik heb mn PR geëvenaard nog niet echt verbeterd (die 150kg tel ik nog niet), al ben ik wel sterker dan die 145kg.
Misschien volgende keer? ;)

Niks geen misschien, gewoon wat minder ervoor drukken en omhoog met die 150 geen gezeik!

dat fysiek in 6mnd....gewoon lompe boere genetic freak :P

Sterke frontpress! :eek:

respect!!!
behoorlijk massieve buffel hoor..

Leuke filmpjes en beste fysiek!

dat fysiek in 6mnd....gewoon lompe boere genetic freak :P

Haha....yep zijn er meer van hier.:p

Dank je. Het mooie is vooral dat bij mij de frontpress en loglift aardig gelijk op gaan, dus dat wordt straks knallen met logliften... tenminste.... dat hoop ik. :D

respect!!!
behoorlijk massieve buffel hoor..

Hmmm, ik woog op mn 17e 90kg voordat ik ook maar een enkel gewicht heb aangeraakt. Na 1,5jaar trainen was dat opgelopen tot ruim 110kg. Hier op dit filmpje (+/- half jaartje trainen) woog ik ongev. 100kg.

Leuke filmpjes en beste fysiek!

Dank je, al is de kwaliteit niet optimaal. Ik wilde het eigenlijk vanavond opnemen, maar Chewie bleef maar doorzeuren...haha... ;) :p

Squatten en nog es squatten!

Vanavond beentjes aan de beurt.
Ik heb me bewust gefocussed op de squat en heb rug(deadliften) niet gedaan.

Ik wilde vanavond een topbeurt en een PR zetten op mn fullsquat.
En met full bedoel ik met je aars een snoeppapierje oppakken....:D

FullSquats

Warming up, supersetje van 6x100/5x130/4x160/3x190....pfff warm!
Daarna 5 min rust.

1x220kg
1x240kg
1x260kg PR :D

Ik heb die 260 gepakt met kniebandages, omdat mn rechterknie iets begon te irriteren en het wel op safe wilde spelen.

Daarna nog tig setjes lekker wat extensions gedaan tot de beentjes vol waren, lekker! :cool:

Terug
Naar boven