AndroidHealthClinic

Shocking News Milieufundamentalisten vernielen wetenschappelijk project

Ze doen gewoon niet meer mee!

schandalig dit, ook dat er zo licht over gegaan wordt in de media en zelfs bij die wetenschappers.. lijkt alsof ze zich er gewoonweg bij neerleggen en maar een beetje zitten te treuren dat hun werk naar de vaantjes is in plaats van hard op te treden?

ok dat je tegen genetische manipulatie bent maar dit is gewoonweg inbraak/geweldpleging/vandalisme/.. zouden toch serieuze straffen op moeten staan?

achterlijke mongolz zijn het (sorry voor taalgebruik)

schandalig dit, ook dat er zo licht over gegaan wordt in de media en zelfs bij die wetenschappers.. lijkt alsof ze zich er gewoonweg bij neerleggen en maar een beetje zitten te treuren dat hun werk naar de vaantjes is in plaats van hard op te treden?

ok dat je tegen genetische manipulatie bent maar dit is gewoonweg inbraak/geweldpleging/vandalisme/.. zouden toch serieuze straffen op moeten staan?

Nee, ik vind dat er straffen op moeten staan hoe de voedselindustrie werkt tegenwoordig.

peace

• Topic Starter Topic Starter
Bekijk deze docu en laat mij weten wat je ervan vindt?
Kijk of je dan nog steeds denkt dat het geen nadelen heeft.
http://www.documentairenet.nl/review/food-inc/

Ik hoop dat je open staat voor een andere invalshoek.
Ik heb wel eens dergelijke docu's gezien, en daar worden valide problemen aan te kaak gesteld in de voedselindustrie. Ik zie niet in wat dat te maken heeft met het verbeteren van een gewas om het te beschermen tegen ziekten. Mensen die daar tegen zijn weten gewoon niet waarmee ze bezig zijn, je kan net zo goed onderzoek naar de bestrijding van kanker saboteren.

Als je weet dat het verbeteren van gewassen mensenlevens kan redden dan begrijp je toch wel dat deze sabotage eigenlijk zware criminaliteit is?

Ik heb wel eens dergelijke docu's gezien, en daar worden valide problemen aan te kaak gesteld in de voedselindustrie. Ik zie niet in wat dat te maken heeft met het verbeteren van een gewas om het te beschermen tegen ziekten. Mensen die daar tegen zijn weten gewoon niet waarmee ze bezig zijn, je kan net zo goed onderzoek naar de bestrijding van kanker saboteren.

Als je weet dat het verbeteren van gewassen mensenlevens kan redden dan begrijp je toch wel dat dit eigenlijk zware criminaliteit is?

nee daar gaat juist deze docu over.

Als je weet dat het verbeteren van gewassen mensenlevens kan redden dan begrijp je toch wel dat deze sabotage eigenlijk zware criminaliteit is?

Niet alle genetische modificatie is gewenst, maar als je alles op één hoop gooit, gooi je het kind met het badwater weg.

Hoe kan jij beoordelen of deze modifactie wel of niet gewenst is dan?
Het gaat mij niet om gelijk te hebben check gewoon de docu bro.

Het zou kunnen zijn dat met GM uiteindelijk meer slachtoffers gaat maken dan levens redden. Met de nadruk op 'zou kunnen'. Zolang de effecten niet geheel te overzien zijn is het russisch roulette.

Maar realiseer je even het volgende:
De constante veranderingen die wij als mensen bewust en onbewust doorvoeren om de aarde een bewoonbare plek te maken/houden zijn niet te onderschatten. Het gaat hierbij niet over de economische groei waarbij allerlei nieuwe producten worden ontwikkeld, maar degene die het mogelijk maakt dat wij met z'n allen ook nog voeding krijgen in de verre toekomst.

Waar denk je waar de grondstoffen en origines van/voor de Rawfoods vandaan komen? Dat deze sinds de beginne der tijden door hippies aan derde generaties hippies is doorgegeven, zodat er nooit een wetenschappelijke invloed heeft plaatsgevonden op deze artikelen?

Tevens deze groenten en evt. dieren hebben hun deel aan technologie gezien. Als we hier slechts praten over het traject van zaadje tot voedingsproduct ga je ook niet vrijuit met je Rawfoods. Het maximale wat je hier uit haalt is wat je er zelf niet mee doet, omgevingsfactoren kan je echter niet uitsluiten. Dan het principe om alles rauw te gaan eten is ook niet meer bestemd voor ons mensen, de evolutie heeft ons gehele verteringssysteem verwent door voedselbereiding en mogelijke pathogenen (EHEC om een voorbeeld te geven).

Je kan je bewust worden van wat je eet, enkelzijdige producten (niet die overpriced bio-grapjes) gebruiken voor een maaltijd, niet een kant-en-klare uit de schappen.

Als we hier slechts praten over het traject van zaadje tot voedingsproduct ga je ook niet vrijuit met je Rawfoods. Het maximale wat je hier uit haalt is wat je er zelf niet mee doet, omgevingsfactoren kan je echter niet uitsluiten.

eens, maar wel zo dicht mogelijk bij nature.

Dan het principe om alles rauw te gaan eten is ook niet meer bestemd voor ons mensen, de evolutie heeft ons gehele verteringssysteem verwent door voedselbereiding en mogelijke pathogenen (EHEC om een voorbeeld te geven).

Oneens, bro maar je vindt altijd wat je zoekt en iedereen heeft gelijk

Je kan je bewust worden van wat je eet, enkelzijdige producten (niet die overpriced bio-grapjes) gebruiken voor een maaltijd, niet een kant-en-klare uit de schappen.

Ik betaal liever meer voor echte kwaliteit.

Peace

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan jij beoordelen of deze modifactie wel of niet gewenst is dan?
Het gaat mij niet om gelijk te hebben check gewoon de docu bro.
Dit onderzoek gaat over de bestrijding van aardappelziekte d.m.v. genetische modificatie. Dergelijk onderzoek is altijd heilzaam, ongeacht of het leidt naar een succesvol resultaat. De wetenschap heeft in het verleden al meermaals gezorgd voor de verbetering van gewassen waardoor honger en sterfte verminderd kon worden.

Ik hoef verder niets te beoordelen, want ik ben geen wetenschapper.

Dit onderzoek gaat over de bestrijding van aardappelziekte d.m.v. genetische modificatie. Dergelijk onderzoek is altijd heilzaam, ongeacht of het leidt naar een succesvol resultaat. De wetenschap heeft in het verleden al meermaals gezorgd voor de verbetering van gewassen waardoor honger en sterfte verminderd kon worden.

Ik hoef verder niets te beoordelen, want ik ben geen wetenschapper.

En als ik je nou vertel dat het voedingscentrum een verlengstuk is van unilever (bewijs) en dat die ook onderzoek doen?

Hoe kan je garanderen dat als blijkt dat het niet heilzaam is maar wel winstgevend dat het alsnog niet gebruikt gaat worden in de voedingsmiddelenindustrie? Daarom bij de "wortel doorsnijden" zo`n onderzoek.:D

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

dat zei je moeder gisteravond ook al toen ze me een briefje van 500 toestopte:)

Peace

Love is het mooiste wat er is. Enjoy bro..

peace

En als ik je nou vertel dat het voedingscentrum een verlengstuk is van unilever (bewijs) en dat die ook onderzoek doen?

Hoe kan je garanderen dat als blijkt dat het niet heilzaam is maar wel winstgevend dat het alsnog niet gebruikt gaat worden in de voedingsmiddelenindustrie? Daarom bij de "wortel doorsnijden" zo`n onderzoek.:D

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Love is het mooiste wat er is. Enjoy bro..

peace
i'm in to having coïtus, i ain't in to making love

/50cent

Eén van die protestanten is trouwens bezig met een klein bedrijfje op te zetten om bio-aardappelen te kweken.

Ik voel een mooie wraakactie komen.

Terug
Naar boven