AndroidHealthClinic

Shocking News Milieufundamentalisten vernielen wetenschappelijk project

Alhoewel ik helemaal niet goedkeur wat deze activisten gedaan hebben, zijn ggo's en genetic engineering allebei nog volop in de onderzoeksfase (nog niet alle voor- en nadelen zijn gekend). Onderzoek moet blijven duren, maar met het grootschalig toepassen van deze kennis op de voedselproductie zou ik opletten.

Heeft de politie toch netjes werk afgeleverd als ze er 40 opgepakt worden. Als ze nu nog even de schade verhalen ook.. Dus ook de uurtjes wetenschap die erin zijn gaan zitten. Dan starten ze een nieuw veld. Laat ze dit nog 10x doen en ze hebben geen cent meer te makken en wij lachen die stumpers lekker uit.

met dit kabinet krijgen die linkse hippies lekker minder geld :)

mooi, moeten ze maar is gaan werken. Dat ze uberhaupt tijd hebben om dit te doen, zijn zeker allemaal "kunstenaar"

Schiet ze kapot! dat linkse langharige werkschuwe tuig! schorriemorrie!

All the hippies sing together:bow:

wat een zielig zooitje is dat hey...
dat zijn pas mensen die maar wat doen..

Vies linkksss volk die milieuactivisten!

Ik blijf me verbazen hoe er toch vaak gedoogd wordt als het geweld vanuit linker hoek komt.

Probleem van genetisch gemanipuleerd voedsel is dat de zaden zo behandeld worden dat de planten als ze volwassen zijn geen nieuw zaad opleveren. Maw,als je je planten vervangt door GMO als boer ben je verplicht na elke oogst nieuwe zaden te kopen van hetzelfde bedrijf. Niet zo goed voor het voedselprobleem in de wereld,wel voor de grote bedrijven en hun centjes.
Ik denk dat deze jongens daartegen protesteren,het is maar dat je het weet.

• Topic Starter Topic Starter
Probleem van genetisch gemanipuleerd voedsel is dat de zaden zo behandeld worden dat de planten als ze volwassen zijn geen nieuw zaad opleveren. Maw,als je je planten vervangt door GMO als boer ben je verplicht na elke oogst nieuwe zaden te kopen van hetzelfde bedrijf. Niet zo goed voor het voedselprobleem in de wereld,wel voor de grote bedrijven en hun centjes.
Dit onderzoek was net bedoeld als alternatief tegen de macht van de grote bedrijven. Het heeft dus niets te maken met die grote bedrijven, ze doen dit onderzoek voor de kleinere bedrijven. En het wordt gefinancierd door de Vlaamse overheid. Deze jongens protesteren dus tegen de verkeerde groep, het is maar dat je het weet.

Bron: http://www.radio1.be/programmas/peeters-pichal/streng-bewaakte-aardappelen-wetteren

Je bent enkel verplicht nieuwe zaden te kopen van hetzelfde bedrijf als je een overeenkomst voor bepaalde duur met het bedrijf hebt gesloten..

Wat sommige mensen hier uitkramen..

Terug
Naar boven