Fitness Seller

Milos Sarcev gelooft in binnenkant borst:D

had k al eens gezien..

sja.. ieder zijn eigen theorie...

ga me er niet meer druk om maken..

Haha ja dat is wel jammer..voor de rest vind ik hem wel een toffe gozer. Je kan op zijn forum gewoon vragen aan hem stellen, dus ga je gang...overtuig hem er maar van dat het niet kan :D

Hij is toch een trainer of champions, net als Joe Weider. Die mannen weten echt wel waar ze het over hebben denk ik.

ja wat zit iedereen altijd zo te zagen, waarom zou het wel niet knn, diegenen die hier beweren dat het bull is komen niet eens in de buurt van een amateur BB'er.
kzeg gewoon maar dat milos wel zal weten wat hij zegt.

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg niks.. ik wacht alleen op de reactie van 3xl :D

binnenkant, bovenkant... wat nog allemaal.

wat mij bezig houd is: hoe train je achterkant borst?:scratch:

Desalniettemin heb ik door dat filmpje net weer wat puntjes opgepakt waardoor borst goed vooruit is gegaan de laatste maanden.

Zitten best goede tips bij, zeker bij dat bankdrukken.
Helaas kom ik net terug van de gym en heb ik m'n borst voor vandaag verkeerd getraind :o

MrJ zei:
Desalniettemin heb ik door dat filmpje net weer wat puntjes opgepakt waardoor borst goed vooruit is gegaan de laatste maanden.

Inderdaad, same here! Hetzlefde geld voor zijn rug en zn benen video van de fitshow. Zit een aantal aaridge pointers tussen. :thumbup:

Ryu zei:
ik zeg niks.. ik wacht alleen op de reactie van 3xl :D

Ik heb het vermoeden dat je hier lang op kan wachten en terecht ook natuurlijk. Dit is al eens besproken in een ander topic. Conclusie was, niet alles wat een pro, trainer etc. zegt hoeft te kloppen. Geloof je er in geloof er dan gewoon in, zo niet dan niet.

Ik begrijp niet hoe je jezelf kunt wijsmaken dat de borst zo simpel werk als een elastiekje en ook kan ik in verschillende delen van mijn borst de spierpijn verleggen wat dus wil zeggen dat ik in staat ben te isoleren. simpel en logisch ik heb het nagevraagd aan physiotherapeuten en sportleraren en bevestigenden mij dit door de aanhechting(bovenarm) in verhouding te zien met de verschillend lopende vezelbanen en ik kon duidelijk zien dat er verschillende vezelbanen in de borst zitten die verantwoordelijk zijn voor verschillende bewegingen. Als je het nou echt gelooft dat het vergelijkbaar is met een elastiekje waarom heeft de borst dan ingodsnaam zón groot oppervlak?

goeie video karma voor ryu

gewoon uitproberen! de praktijk zal je leren of je er resultaat mee boekt ofniet.. eerder kan je er weinig over zeggen!

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Ik heb het vermoeden dat je hier lang op kan wachten en terecht ook natuurlijk. Dit is al eens besproken in een ander topic. Conclusie was, niet alles wat een pro, trainer etc. zegt hoeft te kloppen. Geloof je er in geloof er dan gewoon in, zo niet dan niet.

Ik geloof erin dat je vervelend mannetje bent.. hebben we dat al eens besproken ? :D

iedereen heeft hier gewoon zijn eigen theorie over. de meesten lopen gewoon met de rest mee zonder eigenlijk te weten waarover het eigenlijk gaat, maar toch meedoen om niet achter te blijven.

Wat niet werkt voor jou, wil niet zeggen dat het niet werkt voor anderen.

My 2 cents

Zelf denk ik dat een prof met zoveel ervaring meer verstand van zaken heeft dan een dude op de forum die toevallig een hoop weet.

No shit, Milos is the man

Terug
Naar boven