XXL Nutrition

Ed traint bij Milos

Bezoekers in dit topic

Jij hebt het hier duidelijk over bankdrukken. Waarom zou je minder willen drukken zodat je je borst meer "voelt" isoleren van de borst kan met genoeg oefeningen en binnenkant borst ga ik helemaal geen woorden meer aan vuiil maken.

je kan perfect bankdrukken zonder je borst iets te laten doen, doe je een BORST training moet je dus wel zodanig je handen, ellebogen etc zetten zodanig dat je zoveel mogelijk je borst benadrukt, anders train je enkel schouder en triceps.
en zo zal zo'n beetje elke wedstrijdgast praten.
 
Coleman heeft ook in koloseum getraint met milos
staan wel ergens foto's van .. dacht in 2005??

Ja en na 2005 was het over met Ronnie:D
Zou die geluisterd hebben naar Milos?:(
Daarom Ronnie niet zijn 9e gewonnen;)
 
Ja en na 2005 was het over met Ronnie:D
Zou die geluisterd hebben naar Milos?:(
Daarom Ronnie niet zijn 9e gewonnen;)

ronnie heeft daar eens getraind ja.;)

maaaar milos heeft gevraagd of hij mee mocht trainen met ronnie en zo hebben ze samen getraind zonder dat milos ook maar iets gezegd heeft.:cool:

Wel heb ik gelezen dat milos, heeft milos zelf gepost, een paar dagen lekker spierpijn heeft gehad.
:D


de "milos style" is geen methode die je elke dag moet doen maar is perfect om eens in de 3-4 weken te doen om je lichaam eens zwaar op zijn kloten te geven en dat is wat hij met de meeste pro's ook doet die bij hem komen en al 20 jaar trainen, gewoon hun lichaam eens zwaar choqeren;)
 
On my right there was a guy bench pressing 500 pounds, I noticed he had a very small chest…
On my left there was a guy bench pressing 200 pounds, he had an enormous chest…
Then I realized,strength means nothing in this game…-Milos sarcev

Alsof bench een specifieke borstoefening is.

On my right there was a guy close grip benchpressing, he had an enormous inner chest...
On my left there was a guy bench pressing, I noticed he had a very small inner chest...
Then I realized, close grip benchpress is for the inner titties!-Milos sarcev
 
Milos is een "Genuine Natural bodybuilder" jwt!
 
On my right there was a guy close grip benchpressing, he had an enormous inner chest...
On my left there was a guy bench pressing, I noticed he had a very small inner chest...
Then I realized, close grip benchpress is for the inner titties!-Milos sarcev

OMG:D karma:D!
 
OOOOOOOOOOOOH

eerste 10sec a;l raak, als milos HARDCORe zegt als ie de trap afkomt moest ik al lachen :P
 
On my right there was a guy close grip benchpressing, he had an enormous inner chest...
On my left there was a guy bench pressing, I noticed he had a very small inner chest...
Then I realized, close grip benchpress is for the inner titties!-Milos sarcev

:roflol:!!!!
 
Ik ben vorig jaar eens rug gaan trainen in de gym bij Milos.
Ik dacht, laat ik dan maar meteen die miracle workout shakes van Milos eens proberen.
10 minuten later was ik idd ook aan't kotsen.
Of dat kwam doordat ik harder kon trainen door die shake, of omdat die shake automatisch iedereen doet kotsen, heb ik nooit kunnen achterhalen. :)
Ik ben hoedanook terug overgeschakeld naar kraantjes water.

Viel me wel op dat die Milos een zeer sympathieke gast is.
Ik was nog geen 3 minuten binnen of hij kwam spontaan naar me toe voor een kennismakingsgesprekje. (Zoiets overkomt me zelden; vermoedelijk zie ik er niet zo benaderbaar uit.)

Verder ben ik niet speciaal een Milos fan, maar ik denk wel dat hij tot de betere IFBB BB pros behoort, en 1 van de betere pro BB trainers is. Als hij al die kampioenen niets te bieden had, dan kwam daar al lang niemand meer over de vloer. Het pro BB wereldje is erg klein, waar iedereen elkaar kent, en mond aan mond reclame zich erg snel verspreidt.

Wat Milos die kampioenen dan precies wel niet allemaal te bieden heeft, laat ik maar aan uw eigen fantasie over.

Maar ik denk zeker niet dat hij dommer is dan de gemiddelde IFBB pro of trainer. Maar jonge mensen hebben nu eenmaal idolen en pispalen nodig. En op DBB gebruikt men Milos precies graag als pispaal.

En de beste stuurlui staan nu eenmaal aan wal.

Dat binnenkant bost isoleren op het eerste zicht onmogelijk lijkt, ben ik het mee eens. Maar er zijn wel meer dingen die onmogelijk lijken, maar toch mogelijk blijken te zijn (voor sommigen).

Als je deze gast in het youtube filmpje zijn buispieren ziet controleren, vraag je jezelf toch ook af welke delen van zijn buikspieren hij allemaal afzonderlijk kan contraheren. Ik weet wel dat deze buikspieren demonstratie niet volledig analoog is aan het binnenkant borst verhaal, maar ik zou toch voorzichtig zijn met woorden als "onmogelijk".

http://nl.youtube.com/watch?v=KyljiZ6rcl8
 
Dat binnenkant bost isoleren op het eerste zicht onmogelijk lijkt, ben ik het mee eens. Maar er zijn wel meer dingen die onmogelijk lijken, maar toch mogelijk blijken te zijn (voor sommigen).

:rolleyes:
 
Hoe je het ook bekijkt,milos zijn manier werkt !
Ervaren bodybuilders die al jaren meedraaien aan de top die bij milos gaan trainen komen opeens weer een pak massa bij
:roflol:

zou oppassen met die kuurschema's van milos.

zijn er al een paar afgevoerd van het podium vanwege zijn fantastische hardcore schema.s
 
Feit blijft dat milos met zijn ervaring meer weet qwa training,voeding supplementen en as
dan 99,9 van de mensen hier!! idd keyboard warriors van 18,19 jaar :rolleyes: komen nog maar net kijken
en dan commentaar op iemand die waarschijnlijk al langer traint dan dat hun op deze planeet zijn ......

goed het is mischien zelf niet de allergrootste bb geweest maar hij weet zeker wel waar die over praat lijkt mij, de meeste bb'ers die bij hem hebben getraint zeggen ook dat ze nu een andere kijk op trainen hebben gekregen. Vind zelf dat hij best wel een goede kijk op bb heeft, het is niet aleen maar met monster gewichten smijten,


lees de verhalen van hide silvio wood ect er maar op neer...
Lijkt mij dat wat er met armin is gebeurt heus niet aleen aan milos is aan te rekenen.
je bent baas over je eigen lichaam natuurlijk, en tuurlijk gaat er wel eens wat fout.. elk lichaam is anders

en zeg dit niet omdat ik toevallig een Koloseum avatar heb:p
milos is wel cool:cool: net als charles glass:cool: die heeft ook wel wat..
iedergeval niet de standaard trainers..

karma, goede post.

bizar hoe sommige keyboard warriors met 1 jaar trainingservaring en een half jaar "internet-kennis" altijd als alwetende goerroe's Milos afkraken.

En hoe ze een stijf derde beentje krijgen om het "binnenkant-borst" verhaal keer op keer weer de grond in te boren in elk topic waar Milos aan bod komt.

Milos weet meer dan dit hele board bij elkaar, hij heeft al meer trainingservaring dan jullie oud zijn. Daarnaast heeft hij een aantal studies op het gebied van voeding en training gevolgd, dat is wel ff wat anders dan een NTI-cursus fitnesstrainer en het boek van Sonja Bakker van je moeders nachtkastje stelen om zelf te lezen.
 
milos ownt, ze vids zijn altijd wel grappig/leuk en vol met (imo) goede tips
 
de training die milos aan de pro's geeft scheidt het kaf van het koren. Als je die hoeveelheden AS en overtraining en 1000 gr eiwitten per dag niet aankunt..dan ben je zoiezo als pro op het verkeerde adres...
Dan ga je inderdaad dood.
 
karma, goede post.

bizar hoe sommige keyboard warriors met 1 jaar trainingservaring en een half jaar "internet-kennis" altijd als alwetende goerroe's Milos afkraken.

En hoe ze een stijf derde beentje krijgen om het "binnenkant-borst" verhaal keer op keer weer de grond in te boren in elk topic waar Milos aan bod komt.

Milos weet meer dan dit hele board bij elkaar, hij heeft al meer trainingservaring dan jullie oud zijn. Daarnaast heeft hij een aantal studies op het gebied van voeding en training gevolgd, dat is wel ff wat anders dan een NTI-cursus fitnesstrainer en het boek van Sonja Bakker van je moeders nachtkastje stelen om zelf te lezen.
haha, diploma's uit het oostblok, die kun je daar volgens mij gewoon kopen. milos is een opschepper, meer niet.
 
haha, diploma's uit het oostblok, die kun je daar volgens mij gewoon kopen. milos is een opschepper, meer niet.

Hahaha....grappig ben jij zeg. Hoe weet jij nu of hij diploma's niet echt heeft? Ken je hem?
Die vent weet meer over bodybuilding (en heeft een beter lichaam) dan dit hele board bij elkaar. En dan komt iemand van 19 ff zeggen hoe het moet... :roflol:
 
Hahaha....grappig ben jij zeg. Hoe weet jij nu of hij diploma's niet echt heeft? Ken je hem?
Die vent weet meer over bodybuilding (en heeft een beter lichaam) dan dit hele board bij elkaar. En dan komt iemand van 19 ff zeggen hoe het moet... :roflol:

Amen...
 
Hahaha....grappig ben jij zeg. Hoe weet jij nu of hij diploma's niet echt heeft? Ken je hem?
Die vent weet meer over bodybuilding (en heeft een beter lichaam) dan dit hele board bij elkaar. En dan komt iemand van 19 ff zeggen hoe het moet... :roflol:

dat mag ook wel met het aantal aas wat hij gebruikt..
 
Laatst bewerkt:
haha, diploma's uit het oostblok, die kun je daar volgens mij gewoon kopen. milos is een opschepper, meer niet.

geloof je nou echt in je eigen post???

Milos' educational background includes Giovane Medical Services Inc. American Academy of Anti-Aging Medicine, University of NoviSad-Nutritional Technology, Yugoslavia, International Sports Science Association and L'Accademia del Body Building e Fitness, Italy. Milos has conducted fifty or more lectures, seminars and certification programs in the U.S.A., Yugoslavia, Italy, Germany, France, Switzerland, Luxembourg, Czech Republic, Slovakia, Hong Kong, Canada, Japan, Guam, England, Spain, Mexico, Hungary, UAE, Yemen, Denmark and Colombia
 
Back
Naar boven