XXL Nutrition

Milos Sarcev gelooft in binnenkant borst:D

hebben jullie ook die BrEezAh gezien op de achtergrond tijdens de cable crossovers?
kerel zit daar in zen jeans zen abs te trainen en ondertussen is ie ff aan het telefoneren

Ik ben er ook niet zo zeker van dat het binnenkant borst verhaal onzin is, daarvoor zijn er net iets teveel mensen met verstand van zaken die beweren dat het wél kan.

Bij die flyes zegt Milos strek de armen volledig, maar die gast doet dat totaal niet.

Ik geloof er ook in, dat deed ik voor deze filmpje al en blijf het ook doen!

Greets Juniormob

Is het dan zo dat als je grote biceps hebt, je verstand van zaken hebt??

Ik begrijp niet hoe je binnenkant borst kunt trainen als je bedenkt dat de beweging wordt ingezet vanaf je bovenarm en niet vanaf de binnenkant van je borst. Dat is enkel de aanhechtingsplaats van je pectoralis. De contractie vindt plaats tussen de 2 pezen en niet alleen tussen de binnenkant van je borst en ?? ?? ?? weet ik veel welk deel het dan moet zijn.

Welke oefening doe je dan voor binnenkant borst en wat verandert er dan aan de contractie zelf? Hoe zorg je ervoor dat het binnenste deel meer belast wordt en de rest dus minder?

Zelda zei:
Bij die flyes zegt Milos strek de armen volledig, maar die gast doet dat totaal niet.
als ik me niet vergis zei ie iets in de aard dat je uw arm zodanig naar beneden moet brengen zodat de borst helemaal gestrekt is. en niet de arm dus.

jammer dat Milo niet es z'n torso toont:D

Velen zullen zeggen dat het niet kan, verschillende onderzoeken tonen ook dat het niet mogelijk is! Als ik close grip bench doe voor mn triceps vole ik altijd mn borst een beetje aan de binnenkant. Ik zeg niet dat binnenkant bestaat, maar wel dat je het op 1 of ander manier kan benadrukken. (zal wel naar mn hoofd gesmeten worden dat het bullshit is).

ahja het zal een eeuwige discussie blijven...:D
Waar ik wijselijk geen menig over geef

heerlijk dit:D iemand nog een goede oefening voor buitenkant borst trouwens?:cool:

:D

Heb er nog wel een voor achterkant borst met de nadruk op de schuin-voor-boven-binnen linker kant van je rechter borst. Hierbij zul je je tepelgebied aanpakken die dan aanzienlijk zal groeien. :D

Ik vind het filmpje van zeer goede kwaliteit. Ik bedoel dan de uitleg van Milos.
Wat het binnenkant borst verhaal daar haalt ie wat gedachtes door elkaar. Maar ik vind het heerlijk als zo'n topper er op hamert om oefeningen correct uit te voeren!

Vroegoouuurr waren we er al van overtuigt dat bepaalde oefeningen en technieken konden bijdragen aan een betere binnenkant borst :dance: .
Wat Milos dus aangeeft, deden wij 15 jaar geleden al:D.
Goed van Milos dat hij dit nog eens onder de aandacht brengt, of je er nu wat in ziet of niet;) :cool: .

lionel zei:
Inderdaad, same here! Hetzlefde geld voor zijn rug en zn benen video van de fitshow. Zit een aantal aaridge pointers tussen. :thumbup:

Heb je die filmpje's van die rug en benen training..?
Ben wel benieuwd..

Hou toch op zeg jongens!! Zijn jullie zo naief??

Milos krijgt gewoon betaald van de Weider-broertjes om te zeggen dat je voor binnenkant borst kan trainen!!;)

Milos gelooft ook in sinterklaas. Zullen we onze schoen dan maar vast gaan zetten?

Terug
Naar boven