AndroidHealthClinic

minder (eiwitten) eten, langer leven ?

Ach beter kort en goed dan lang en saai :rolleyes:

Heeft de training zelf ook een negatiefe invloed? Aangezien je spieren steeds stressen.

Heeft de training zelf ook een negatiefe invloed? Aangezien je spieren steeds stressen.
Daar moet je niet te wetenschappelijk tegen aan kijken. Het ene onderzoek zegt weer dat krachttraining je botten verstevig en daarbij ook goed is voor dat. Een ander onderzoek zegt weer dat je doordat je spieren sneller groeien, vatbaarder bent voor kanker. Het is gewoon goed om te sporten en te bewegen en niet te veel aandacht besteden aan het onderzoek van de dag, dat is mijn mening.
Je hebt er ook van die types bij die niet veel bewegen maar denken dat het ik kies bewust logo en af toe een extra stuk fruit 10 jaar aan je leven toevoegt. Die zijn er meer dan je denkt maar dat vind ik niet erg, zolang ze er maar niet over opscheppen.

mense die in 7 minuten 11 keer vertellen dat ze alleen maar water drinken, ik wantrouw ze:bang:

Wat en onzin ik eet zoveel eiwit als ik kan eten ik leef liever voor bodybuilden dan dat ik lang en ongelukkig leef omdatk zo vet als een pad of schriel ben. Maarja iedere dag een chipszak of al die andere troep die die vetzakke eten is ook nie goed dus het is een dubbel geslepen mes. Leef je leven zoals je wilt, en kan nie bepaald veel mensen die dood neervallen door het bodybuild leven (AAS related shit terzijde ondanks AAS ook geen dode veroorzaken alleen het misbruiken ervan) Dus deze studie is in mijn ogen verspild geld.

Terug
Naar boven