MuscleMeat

minder kcal of meer cardio???

Ik doe al enige maanden aan IF, en ik ga nog altijd vooruit. Niet achteruit. En dan eet ik op rustdagen zwaar onder onderhoud. Natuurlijk zal het voor bepaalde mensen niet zo goed werken, anderen gaan er echt goed op. Ik vind het heerlijk niet altijd bezig te hoeven zijn met eten.

Natuurlijk, als jij 4000-5000 kcal naar binnen moet werken wordt dit lastig in drie maaltijden. Maja zelfs dan is het mogelijk toch IF te doen en dan in je feeding window wat meer maaltijden.

Plat gezegd maakt het ook niet uit wat je eet, zolang het binnen je macro's past. Als jij elke dag McDonald's kan eten passend binnen je macro's mag dit. (Bij wijze van spreken)

IF werkt tevens goed vanwege carbcycling, trainingsdagen hoog in carbs. Rustdagen laag in carbs. Alle dagen hoog in eiwitten en zo min mogelijk in vet.

<3

• Topic Starter Topic Starter
Waarom eet ik dan slecht? ???

Je eet best veel brood, in brood zit veel zout en hierdoor ga je bloaten met zowel test en deca. (Vochtretentie, hierdoor lijk je ook vetter)

Te hoog in vet.

Maar tis niet zo dat het super slecht is, maar als er dingen niet lekker lopen moet je dit aanpassen. Hier mag je best wat research naar doen, niet alles wordt je voorgekauwd.

In dit topic is nu al een paar keer verteld geworden wat je kan aanpassen enzo.

80% wat wordt verteld is niet onderbouwd en dus daar kan ik niks mee.
En meer zoeken tja...

Klinkt meer als... Ik weet het en je zoek het maar uit.

Ik ga maar eens ff meeeer zoeken..

Het komt bij me over alsof je wilt dat we hier je schema precies aanpassen zodat het perfect is. Daar leer jij niks van.

Ik kan je wel de goede richting uit wijzen.. je zult het toch echt zelf moeten doen.

Nee ik hoef geen schema..

En ik ben echt nergens te beroerd voor,
maar ik train goed en eet dus vrij veel.
"wat ik zsm ga aanpassen"

Ik wil graag massa aankomen. Maar her vorderd nog niet zo lkkr vindt ik.
Het zal toch niet zo zijn dat ik zo slecht eet dat ik niks kn aanzetten?

Wat sta jij onder vordert niet lekker?

Maar zoals ik al zei, de basis in je schema is goed. Hier moet je echt wel goed genoeg mee kunnen gainen. Alleen miss ook wat meer vet en vocht vanwege de voedingskeuze.

Ik startte met 94.
Nu weeg ik 96

En me bf staar op 15ipv 16.

Wetenschappelijk onderbouwd valt wel mee. Ik zie namelijk nergens verwijzingen naar echte onderzoeken.
Heb het vluchtig doorgelezen en volgens mij gaat het over laat in de avond eten in het algemeen.
Ik heb het in mijn post over verminderen van koolhydraten in de avond. Daardoor verminder je de totale inname van koolhydraten.
Ik heb zelf een high fat low carb dieet gedaan en kon 6000 kcal per dag eten en werd totaal niet vet.
Momenteel bulk ik op 6000 kcal normaal BB dieet en hoewel ik meer massa gain pak ik ook weer vet op mijn buik

wetenschappelijk goed onderbouwd artikel of niet, hij heeft wel gelijk langeman. Of je die kcal nou in de ochted of in de avond eet maakt niet uit.

Terug
Naar boven