Fitness Seller

Nieuws Minder moslims in Nederland dan gedacht!

Dat zijn mensen die geloof misbruiken. Ze hebben wel het "lef" om van allerlei criminele rotzooi uit te halen, maar afstappen van hun "geloof" lukt ze maar niet!

Een ieder die gelooft of niet doet het tenslotte voor zichzelf, en niet om je hiermee te kunnen profileren.

Dat zijn mensen die geloof misbruiken. Ze hebben wel het "lef" om van allerlei criminele rotzooi uit te halen, maar afstappen van hun "geloof" lukt ze maar niet!

Een ieder die gelooft of niet doet het tenslotte voor zichzelf, en niet om je hiermee te kunnen profileren.

Misschien geldt dat voor katholieken, maar niet voor de moslims, die ik heb meegemaakt, hoor.
Overigens worden mensen, die ons nationale geloof aanhangen gediscrimineerd t.o.v. het islamitische geloof op mijn werk. Voor moslims is er elke week geestelijke verzorging, voor christenen/katholieken is dat 1 keer in de 3 weken.:rolleyes:

mooie ontwikkeling als het waar is. Echter ze hebben het hier over de 1ste en tweede generatie. We zitten bij veel moslims nu toch wel in de derde generatie, en wat ik bij sommige van deze jongeren merk is dat ze vaak erg teruggrijpen naar hun 'oorspronkelijke' cultuur van hun ouders. Dit doen ze helaas wel op een verkeerde manier (zoals XXLtje al goed heeft verwoord).

Dat bedoel ik nou juist, de meeste moslims hebben niet het lef om van hun geloof af te stappen terwijl ze er eigenlijk niks meer voor doen! Hier is de gemiddelde katholiek wat makkelijker in.

Tweede punt wat je opbrengt, daar heb je gelijk in. Maar ik vind niet dat het moet kunnen, diverse godsdiensten zouden niet tegenstrijdig moeten zijn. Iedereen mag zelf weten waar hij/zij in gelooft.

Voor de mensen die geloven; zij zullen dan uiteindelijk zien wat er in het hiernamaalse juist was :D

Goed nieuws, spiertje eat your heart out!

Maar hoeveel zijn het er nou? Heb ik er overheen gelezen?

• Topic Starter Topic Starter
En weer slaan ze de plank mis !!!!!!!!!!
Hebben we last van de "echte" praktiserende moslim ??? Nee want deze mensen zijn indien niet extreem zeer vredelievend tov het werkelijke probleem: de jongeren die gewoontes en opvattingen uit hun of het van de ouders zijnde vaderland gaan mengen met geselecteerde regels uit de koran !!!

Als ik de PVV mag geloven hebben 'we' juist wel last van die praktizerende moslims. Als ik de threads hier mag geloven trouwens ook. Genoeg threads die waarschuwen voor de islamisering terwijl die juist aan het teruglopen is. Het enige wat gebeurt is dat ieder incident wordt opgeblazen tot ongekende proporties om daarmee aan te tonen dat er een thread is van lafhartige dhimmi's die wijken voor die boosaardige moslims.

Als ik de PVV mag geloven hebben 'we' juist wel last van die praktizerende moslims. Als ik de threads hier mag geloven trouwens ook. Genoeg threads die waarschuwen voor de islamisering terwijl die juist aan het teruglopen is. Het enige wat gebeurt is dat ieder incident wordt opgeblazen tot ongekende proporties om daarmee aan te tonen dat er een thread is van lafhartige dhimmi's die wijken voor die boosaardige moslims.

:thumb::bow2::bow:

Misschien de "we" van de PVV wel ( al hoe wel ik dat betwijfel (zie onder ) , maar zoals je ziet de "we" van hier iig niet ,.... ikzelf ken 2 moslims die weldegelijk echt volgens de regels vd Islam leven en moet zeggen dat ik daar totaal geen last van heb !

Zoals ik al eerder zei , zijn het imo juist diegene die er enkel de regels uithalen die in hun eigen voordeel kunnen werken.
Neem die gevangene die overplaatsing eiste omdat er een vrouw op de afdeling zat,... maar ondertussen legt ie wel iemand om ,... iets wat bij juiste interpertatie vd koran ten zeerste verboden is !
Of zoals ik al aangaf die jongeren die massaal roken en drinken, en vervolgens een homo in elkaar meppen omdat dat niet mag vd Koran ,..... hoezo selectief !

Een echt praktiserende moslim volgt alle regels en niet elkel diegene die toevallig in hun straatje passen !!!!!!!
En waar je het vandaan haalt weet ikk niet , maar voor zover ik weet is ook wilders enkel tegen de extremen en de "misbruikers" van het geloof !!

En last but not least , om je niet helemaal ongelijk te geven ,.. ik ben ook TEGEN islamisering en voor gesloten grenzen voor moslims ,.. Niet omdat ik last heb van de serieuze moslims , maar omdat de kinderen daarvan weer van die halve worden die selectief regeltjes gaan uitkiezen die hun het beste passen en aanstaan.
Nogmaals niet direct tegen de "goed gelovige" maar puur omdat ik van mening ben dat er toch teveel profijt wordt gemaakt van de goed gelovigheid van de NL door div regels niet te gebruiken maar te misbruiken.

Laatst bewerkt:
Misschien de "we" van de PVV wel ( al hoe wel ik dat betwijfel (zie onder ) , maar zoals je ziet de "we" van hier iig niet ,.... ikzelf ken 2 moslims die weldegelijk echt volgens de regels vd Islam leven en moet zeggen dat ik daar totaal geen last van heb !

Zoals ik al eerder zei , zijn het imo juist diegene die er enkel de regels uithalen die in hun eigen voordeel kunnen werken.
Neem die gevangene die overplaatsing eiste omdat er een vrouw op de afdeling zat,... maar ondertussen legt ie wel iemand om ,... iets wat bij juiste interpertatie vd koran ten zeerste verboden is !
Of zoals ik al aangaf die jongeren die massaal roken en drinken, en vervolgens een homo in elkaar meppen omdat dat niet mag vd Koran ,..... hoezo selectief !

Een echt praktiserende moslim volgt alle regels en niet elkel diegene die toevallig in hun straatje passen !!!!!!!
En waar je het vandaan haalt weet ikk niet , maar voor zover ik weet is ook wilders enkel tegen de extremen en de "misbruikers" van het geloof !!

En last but not least , om je niet helemaal ongelijk te geven ,.. ik ben ook TEGEN islamisering en voor gesloten grenzen voor moslims ,.. Niet omdat ik last heb van de serieuze moslims , maar omdat de kinderen daarvan weer van die halve worden die selectief regeltjes gaan uitkiezen die hun het beste passen en aanstaan.
Nogmaals niet direct tegen de "goed gelovige" maar puur omdat ik van mening ben dat er toch teveel profijt wordt gemaakt van de goed gelovigheid van de NL door div regels niet te gebruiken maar te misbruiken.

+1

Het feit dat ze respect belangrijk vinden zegt geen reet. Ze hebben heel andere vormen en grenzen van respect. Maar zodra je over hun grens gaat, een grens die misschien in onze beleving nog lang niet overschreden is zullen je consequenties veel sterker zijn. Zoals het fenomeen eerwraak, sharia of noem eens wat. Nu kan je aanhalen dat dat wederzijds is, moderne westerse christenen of welk geloof dan ook hebben ook hun vorm van "eerwraak" maar het is lang niet zo extreem. Ik ga niet mijn zus uit de familie schoppen omdat ze coïtus heeft voor het huwelijk of niet bloed op haar huwelijksnacht.

Een kind steelt een brood omdat zijn familie niks te eten heeft. Disrespectvol in ieders opzicht in one way or another. Een islamiet zal sneller geneigd zijn hand eraf te hakken volgens de Sharia dan een westerse geloofsbeleidenaar die dat volstrekt belachelijk vind.

Allebei vinden ze respect belangrijk, maar het zegt dus geen drol over hoe het gepraktiseerd word.

Lekker eenzijdig belicht stuk tekst.

Bewijs, bron ?
Zoals sommigen al aangaven kunnen goed praktiserende moslims perfect samenleven in een samenleving waar respect en verdraagzaamheid centraal staat. Niet elke moslim is een homo-basher, wilt dat handen afgekapt worden als iemand iets steelt of jagen hun zus uit het huis als ze niet maagd meer is.

Bewijs, bron ?
Zoals sommigen al aangaven kunnen goed praktiserende moslims perfect samenleven in een samenleving waar respect en verdraagzaamheid centraal staat. Niet elke moslim is een homo-basher, wilt dat handen afgekapt worden als iemand iets steelt of jagen hun zus uit het huis als ze niet maagd meer is.
Dat is het nou net: dat staat helemaal niet centraal in een gemiddelde samenleving. En dat hoeft ook helemaal niet. Er staat nergens in de wet dat je respect 'moet' hebben of verdraagzaam 'moet' zijn. Zolang je je aan de wet houdt is er niets aan de hand, hetzelfde geldt voor de gelovigen. Helaas wringt daar net het schoentje: gelovigen zeggen voor de camera in interviews altijd dat hun geloof boven de wet staat.

Respect en verdraagzaamheid is een ongeschreven wet. Sommige wetten zijn van daaruit ontstaan, net omdat die waarden een samenleving draaiende houden. Ik ben wel nu zeer veralgemend bezig hoor. Betekent nog steeds niet dat vrijheid van de pers in gedrang moet komen om maar een actueel voorbeeld te geven. Moslims kunnen net zo goed als andere gelovigers zichzelf aanpassen in een westerse samenleving. Ik heb er persoonlijk al heel veel ontmoet en zelfs op tv zie je ze regelmatig verschijnen. Er lopen ook wat mindere figuren in de top en die mogen van mij onmiddelijk gedegradeerd worden.

Als niemand in dit land respect voor elkaar kan hebben of verddraagzaam kan zijn naar elkaar toe, zal het een lekker zooitje worden.
Respect en verdraagzaamheid zijn geen vanzelfsprekendheden, maar moeten wel een uitgangspunt zijn in eerste aanleg, zeg maar, vind ik.
Als dat er nier meer is, kunnen we net zo goed stoppen met zijn allen, want dan kun je ook niet meer samenleven met elkaar.

Ja imams zullen natuurlijk wel even schijnheilig antwoord geven aan die onderzoekers, maar vraag of ze respect hebben voor homocoïtusuelen bijv dan weet ik het antwoord wel.
En een goede band met de buren.. meer niet dan wel denk ik.

Dat hun meningen daarover niet veel verschillen met christenen lijkt me ook wel duidelijk.

PARDON????

waarom zou ik als christen respect moeten hebben voor homo's, die hun eigen identiteit wensen door te drukken op een wetgeving die alleen man en vrouw als echtpaar accepteert..............

............een homo die mijn geloofsovertuiging en de wetten van mijn (ei)land niet wenst te accepteren kan beter oprotten naar een land als Marokko of Arabie..............maar daar hebben ze het lef niet voor!!
:mad:

zelfde geld dus ook voor moslims; integreren is de boodschap...............jezelf aanpassen aan het land waar je heen wil, niet het land aanpassen aan jezelf!

Ja klus dat bedoel ik dus. Ik heb ook geen respect voor homo's, ook verdraag ik ze niet echt. Maar nu komt het: ik discrimineer ze niet. En dat durven gelovigen nog wel eens te doen...

Ja klus dat bedoel ik dus. Ik heb ook geen respect voor homo's, ook verdraag ik ze niet echt. Maar nu komt het: ik discrimineer ze niet. En dat durven gelovigen nog wel eens te doen...

wat heet discrimineren? wanneer je er zelf om vraagt door intolerant gedrag te vertonen zonder respect voor je medemens, kun je toch eigenlijk niet gediscrimineerd worden?

IMO vraag je dan zelf om problemen...........

ik behandel homo's net als andere mensen, maar hun gedrag veroordeel ik wanneer ze geen respect tonen voor mijn geloof of de wetten van mijn (ei)land!
;)

Geen respect voor homos?

Wacht even, niet in staat zijn begrip te hebben voor hun coïtusuele voorkeur is iets anders dan geen respect hebben voor een persoon.

Alsof morgen je favoriete voetballer (of whatever) uit de kast komt en plots alle respect (voor de atleet) verdwijnt!? C'mon..

Geen respect voor homos?

Wacht even, niet in staat zijn begrip te hebben voor hun coïtusuele voorkeur is iets anders dan geen respect hebben voor een persoon.

Alsof morgen je favoriete voetballer (of whatever) uit de kast komt en plots alle respect (voor de atleet) verdwijnt!? C'mon..
Kan je hier in bijvallen ja. Ik kan respect (eerbied uit hoogachting) hebben voor sportieve prestaties van een persoon maar tegelijk geen respect hebben voor diens coïtusuele geaardheid. Het gaat dus inderdaad niet perse over de hele persoon.

Geen respect voor homos?

ik heb het over gedrag van mensen, er zullen ook best homo's zijn die ik wel respecteer...............als je begrijpt wat ik bedoel.........
:o

Kan je hier in bijvallen ja. Ik kan respect (eerbied uit hoogachting) hebben voor sportieve prestaties van een persoon maar tegelijk geen respect hebben voor diens coïtusuele geaardheid. Het gaat dus inderdaad niet perse over de hele persoon.

Hoe kan je in gods naam respect hebben voor iemands geaardheid. ???:rolleyes:

Terug
Naar boven