- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn mensen die geloof misbruiken. Ze hebben wel het "lef" om van allerlei criminele rotzooi uit te halen, maar afstappen van hun "geloof" lukt ze maar niet!
Een ieder die gelooft of niet doet het tenslotte voor zichzelf, en niet om je hiermee te kunnen profileren.

En weer slaan ze de plank mis !!!!!!!!!!
Hebben we last van de "echte" praktiserende moslimNee want deze mensen zijn indien niet extreem zeer vredelievend tov het werkelijke probleem: de jongeren die gewoontes en opvattingen uit hun of het van de ouders zijnde vaderland gaan mengen met geselecteerde regels uit de koran !!!
Als ik de PVV mag geloven hebben 'we' juist wel last van die praktizerende moslims. Als ik de threads hier mag geloven trouwens ook. Genoeg threads die waarschuwen voor de islamisering terwijl die juist aan het teruglopen is. Het enige wat gebeurt is dat ieder incident wordt opgeblazen tot ongekende proporties om daarmee aan te tonen dat er een thread is van lafhartige dhimmi's die wijken voor die boosaardige moslims.

Als ik de PVV mag geloven hebben 'we' juist wel last van die praktizerende moslims. Als ik de threads hier mag geloven trouwens ook. Genoeg threads die waarschuwen voor de islamisering terwijl die juist aan het teruglopen is. Het enige wat gebeurt is dat ieder incident wordt opgeblazen tot ongekende proporties om daarmee aan te tonen dat er een thread is van lafhartige dhimmi's die wijken voor die boosaardige moslims.
Misschien de "we" van de PVV wel ( al hoe wel ik dat betwijfel (zie onder ) , maar zoals je ziet de "we" van hier iig niet ,.... ikzelf ken 2 moslims die weldegelijk echt volgens de regels vd Islam leven en moet zeggen dat ik daar totaal geen last van heb !
Zoals ik al eerder zei , zijn het imo juist diegene die er enkel de regels uithalen die in hun eigen voordeel kunnen werken.
Neem die gevangene die overplaatsing eiste omdat er een vrouw op de afdeling zat,... maar ondertussen legt ie wel iemand om ,... iets wat bij juiste interpertatie vd koran ten zeerste verboden is !
Of zoals ik al aangaf die jongeren die massaal roken en drinken, en vervolgens een homo in elkaar meppen omdat dat niet mag vd Koran ,..... hoezo selectief !
Een echt praktiserende moslim volgt alle regels en niet elkel diegene die toevallig in hun straatje passen !!!!!!!
En waar je het vandaan haalt weet ikk niet , maar voor zover ik weet is ook wilders enkel tegen de extremen en de "misbruikers" van het geloof !!
En last but not least , om je niet helemaal ongelijk te geven ,.. ik ben ook TEGEN islamisering en voor gesloten grenzen voor moslims ,.. Niet omdat ik last heb van de serieuze moslims , maar omdat de kinderen daarvan weer van die halve worden die selectief regeltjes gaan uitkiezen die hun het beste passen en aanstaan.
Nogmaals niet direct tegen de "goed gelovige" maar puur omdat ik van mening ben dat er toch teveel profijt wordt gemaakt van de goed gelovigheid van de NL door div regels niet te gebruiken maar te misbruiken.
Het feit dat ze respect belangrijk vinden zegt geen reet. Ze hebben heel andere vormen en grenzen van respect. Maar zodra je over hun grens gaat, een grens die misschien in onze beleving nog lang niet overschreden is zullen je consequenties veel sterker zijn. Zoals het fenomeen eerwraak, sharia of noem eens wat. Nu kan je aanhalen dat dat wederzijds is, moderne westerse christenen of welk geloof dan ook hebben ook hun vorm van "eerwraak" maar het is lang niet zo extreem. Ik ga niet mijn zus uit de familie schoppen omdat ze coïtus heeft voor het huwelijk of niet bloed op haar huwelijksnacht.
Een kind steelt een brood omdat zijn familie niks te eten heeft. Disrespectvol in ieders opzicht in one way or another. Een islamiet zal sneller geneigd zijn hand eraf te hakken volgens de Sharia dan een westerse geloofsbeleidenaar die dat volstrekt belachelijk vind.
Allebei vinden ze respect belangrijk, maar het zegt dus geen drol over hoe het gepraktiseerd word.
Lekker eenzijdig belicht stuk tekst.
Dat is het nou net: dat staat helemaal niet centraal in een gemiddelde samenleving. En dat hoeft ook helemaal niet. Er staat nergens in de wet dat je respect 'moet' hebben of verdraagzaam 'moet' zijn. Zolang je je aan de wet houdt is er niets aan de hand, hetzelfde geldt voor de gelovigen. Helaas wringt daar net het schoentje: gelovigen zeggen voor de camera in interviews altijd dat hun geloof boven de wet staat.Bewijs, bron ?
Zoals sommigen al aangaven kunnen goed praktiserende moslims perfect samenleven in een samenleving waar respect en verdraagzaamheid centraal staat. Niet elke moslim is een homo-basher, wilt dat handen afgekapt worden als iemand iets steelt of jagen hun zus uit het huis als ze niet maagd meer is.
Ja imams zullen natuurlijk wel even schijnheilig antwoord geven aan die onderzoekers, maar vraag of ze respect hebben voor homocoïtusuelen bijv dan weet ik het antwoord wel.
En een goede band met de buren.. meer niet dan wel denk ik.
Dat hun meningen daarover niet veel verschillen met christenen lijkt me ook wel duidelijk.
?
Ja klus dat bedoel ik dus. Ik heb ook geen respect voor homo's, ook verdraag ik ze niet echt. Maar nu komt het: ik discrimineer ze niet. En dat durven gelovigen nog wel eens te doen...

Kan je hier in bijvallen ja. Ik kan respect (eerbied uit hoogachting) hebben voor sportieve prestaties van een persoon maar tegelijk geen respect hebben voor diens coïtusuele geaardheid. Het gaat dus inderdaad niet perse over de hele persoon.Geen respect voor homos?
Wacht even, niet in staat zijn begrip te hebben voor hun coïtusuele voorkeur is iets anders dan geen respect hebben voor een persoon.
Alsof morgen je favoriete voetballer (of whatever) uit de kast komt en plots alle respect (voor de atleet) verdwijnt!? C'mon..
Geen respect voor homos?
Wacht even, niet in staat zijn begrip te hebben voor hun coïtusuele voorkeur is iets anders dan geen respect hebben voor een persoon.
Alsof morgen je favoriete voetballer (of whatever) uit de kast komt en plots alle respect (voor de atleet) verdwijnt!? C'mon..

Kan je hier in bijvallen ja. Ik kan respect (eerbied uit hoogachting) hebben voor sportieve prestaties van een persoon maar tegelijk geen respect hebben voor diens coïtusuele geaardheid. Het gaat dus inderdaad niet perse over de hele persoon.