AndroidHealthClinic

Nieuws Minder moslims in Nederland dan gedacht!

Bezoekers in dit topic

Ik als atheist kan een Moslim respecteren voor zijn geloofsovertuiging. Vanuit de Islam is het andersom niet het geval. Toch een vorm van respect?

Tevens gaf ik in de eerste post ook een voorbeeld, mocht je daar overheen gelezen hebben.

Dat is niet altijd waar. Genoeg moslims die andermans geloof of ongeloof respecteren. Vandaar dat ik in beginsel ook zei: een goede moslim kan perfect functioneren in ons westers maatschappij. Je gegeven voorbeelden kan je niet veralgemenen...
 
dit doet me steeds denken aan die keer dat ik ging tanken in Terneuzen (dacht ik).. Een normaal Esso station.. ik stap binnen, je had daar een pita-zaak, en turksbrood lag aan de kassa.. WHAT THE HELL?
 
Damn ik wist niet dat wilders stemmers ook trainen! Dacht dat ze de hele dag voor de spiegel hun haar aan het verven waren!
 
Damn ik wist niet dat wilders stemmers ook trainen! Dacht dat ze de hele dag voor de spiegel hun haar aan het verven waren!

Mega aanname ! :thumb:

Dus volgens jou is iedereen die tegenwoordig wat moe wordt van sommige mensen die hun achtergrond* en/of religie* gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen een Wilders aanhanger ,... :thumb:

Zou een beetje flauw zijn om nu aan jou te vragen of je tijd hebt om te kunnen trainen tussen het "potenrammen" door , of niet ?
Sry , maar dat is zo'n beetje hetzelfde ,.....

"we willen niet over één kam geschoren worden" ,... een wel bekende uitspraak mag ik hopen ! Well, guess what :eek: ,.. wij ook niet, niemand wss !

Hoezeer de linkse partijen ook vaak hun best doen alles of iig zoveel mogelijk wat betreft de problematiek omtrent "buitenlanders" in de doofpot te stoppen en/of af te doen als onze eigen schuld, begint het nu toch voor vele duidelijk te worden dat "wij" ( vaak rechtse , maar ondertussen ook steeds meer en meer linkse ) onderhand aan onze tax zitten qua verdraagzaamheid en goodwill ,.... oftewel "we" hebben onderstussen al zoveel dingen laten vallen qua regels om andere tegemoet te komen dat het onderhand erop lijkt alsof NL NL niet meer is qua normen/waarden en regelvoering.

Oftewel , imo komt er hier in NL een als maar rechtser wordend klimaat,.. vele mensen zullen imo dan ook steeds vaker een stap naar rechts doen alsin ; cda ---> vvd ( bvb )

*achtergrond omdat er vaak misbruik gemaakt word van racisme
*religie omdat vele dingen worden goed gepraat door het op religie te gooien.
 
Het zijn de liberalen geweest die onze Nederlandse cultuur hebben versneden.

Zuivere coke gooi je ook geen manitol bij, maar een liberaal denkt aan z'n projecten die moeten worden opgebouwd. Net als een dealer met dollar tekens in z'n oogbollen.

Als het aan mij had gelegen, hadden we een minder rap draaiende economie gehad. Echter in ruil daarvoor neemt m'n netvlies overal Hollanders waar. En ruik ik overal haring en verse kaas.

En geen vreemde inboorlingen die via het vlot Europa hebben gevonden en scherpe bab lucht verspreiden.

Ben ik nu racistisch?

Ondanks deze abstract geschreven constatering, ga ik harmoniserend met andere mensen om, toon interesse in hun cultuur en hun waarde als mens. Voor hunzelf en voor ons, hadden ze beter op hun eigen plaats kunnen blijven. Maar 'tis niet anders, dus maak ik er het beste van.

En de ras liberalen? Die lopende proestend een richting te zoeken om hun vinger naar toe te wijzen, klagend over de zelf tot stand gebrachte versneden coke die niet werkt, inmiddels een Nederlands paspoort heeft en niet meer met een pakbon weer kan worden teruggezonden.

Hetzelfde gebeurd nu met Oostblokkers, NU ingrijpen!
 
Waar komen ze dan allemaal vandaan?

Neuken voor je vaderland uit
 
moslimtopics zucht houdt het nooit op
 
Het zijn de liberalen geweest die onze Nederlandse cultuur hebben versneden.

Zuivere coke gooi je ook geen manitol bij, maar een liberaal denkt aan z'n projecten die moeten worden opgebouwd. Net als een dealer met dollar tekens in z'n oogbollen.

Als het aan mij had gelegen, hadden we een minder rap draaiende economie gehad. Echter in ruil daarvoor neemt m'n netvlies overal Hollanders waar. En ruik ik overal haring en verse kaas.

En geen vreemde inboorlingen die via het vlot Europa hebben gevonden en scherpe bab lucht verspreiden.

Ben ik nu racistisch?

Ondanks deze abstract geschreven constatering, ga ik harmoniserend met andere mensen om, toon interesse in hun cultuur en hun waarde als mens. Voor hunzelf en voor ons, hadden ze beter op hun eigen plaats kunnen blijven. Maar 'tis niet anders, dus maak ik er het beste van.

En de ras liberalen? Die lopende proestend een richting te zoeken om hun vinger naar toe te wijzen, klagend over de zelf tot stand gebrachte versneden coke die niet werkt, inmiddels een Nederlands paspoort heeft en niet meer met een pakbon weer kan worden teruggezonden.

Hetzelfde gebeurd nu met Oostblokkers, NU ingrijpen!

Damn, geef mij ook wat van dat spul man. :D
 
Back
Naar boven