Oldboy
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Mijn ma (55) wil naast cardio op de crossfit trainer thuis ook wat krachttraining erbij doen (ik dacht yes! Eindelijk de kans om mijn ouders ook in the iron game te krijgen
). Het handige is dat er bij hun nog een oud powerrack van mij staat van vroeger.
Omdat mijn ouders niet echt veel op hebben met krachttraining zouden de oefeningen echt minimalistisch moeten zijn en zoveel mogelijk spieren tegelijk moeten trainen.
Wat denken jullie van bankdrukken & lat pull down & face pulls 1x in de week? Zou je met die 3 oefeningen op een gebalanceerde manier wat spiermassa kunnen opbouwen om fitter te worden & makkelijker af te kunnen vallen?
Ik zat te denken aan 1x per week:
3x8 bench press
3x8 lat pull down
3x8 face pulls
Zouden jullie andere oefeningen kiezen?
(N.B. Deadlifts & Squats zijn veel te hardcore.
)
). Het handige is dat er bij hun nog een oud powerrack van mij staat van vroeger. Omdat mijn ouders niet echt veel op hebben met krachttraining zouden de oefeningen echt minimalistisch moeten zijn en zoveel mogelijk spieren tegelijk moeten trainen.
Wat denken jullie van bankdrukken & lat pull down & face pulls 1x in de week? Zou je met die 3 oefeningen op een gebalanceerde manier wat spiermassa kunnen opbouwen om fitter te worden & makkelijker af te kunnen vallen?
Ik zat te denken aan 1x per week:
3x8 bench press
3x8 lat pull down
3x8 face pulls
Zouden jullie andere oefeningen kiezen?
(N.B. Deadlifts & Squats zijn veel te hardcore.
)